Wees eens wat volhardender Joog! Iedereen weet dat als een vrouw "nee, niet doen!" zegt, ze eigenlijk bedoelt; "ja, scheur me in tweeën met die genotsstaaf van je!".quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja hoor eens, of lees eens dus, als ik begin over mijn wens om jou uit elkaar te scheuren met mijn mannelijkheid dan begin je er weer mee te schermen dat er geen vreemde piemels bij je naar binnen mogen.
En hard ook!quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wees eens wat volhardender Joog! Iedereen weet dat als een vrouw "nee, niet doen!" zegt, ze eigenlijk bedoelt; "ja, scheur me in tweeën met die genotsstaaf van je!".
Wat een homo he, die Jogy.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wees eens wat volhardender Joog! Iedereen weet dat als een vrouw "nee, niet doen!" zegt, ze eigenlijk bedoelt; "ja, scheur me in tweeën met die genotsstaaf van je!".
Jij bent dus de reden dat die Antilianen massaal een storagebox aan het huren zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik blijf zeiken om foto'squote:Op woensdag 5 juli 2006 11:39 schreef Ripley het volgende:
Zo'n wet T-shirt gebeuren is toch anders zonder foto's mensen
Het is hier zo warm binnen dat ik inmiddels weer helemaal droog ben.quote:
Mijn shirt is gewoon droogquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik blijf zeiken om foto's
Maaruh doe het anders even voor
quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het is hier zo warm binnen dat ik inmiddels weer helemaal droog ben.
Kom maar even hier maak ik je wel nat (whehehehehe)quote:
Hey J, ouwe elitemaat van mequote:Op woensdag 5 juli 2006 11:41 schreef Jarno het volgende:
Hey wipley!
Ik hoef geen beltegoed, ik heb een abbo.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Jij bent dus de reden dat die Antilianen massaal een storagebox aan het huren zijn.
wacht maarquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:39 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
eikol! is niet van jou ja, van je baas![]()
grip werkt eigenlijk best prettig genoegquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:44 schreef Paxlie het volgende:
[..]
wacht maar
ow trouwens, als je toch al een grip heb wil je ook wel eenhandstrap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |