quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:33 schreef eL. het volgende:
Ik duik even onder de douche, om daarna weer in mijn klamboe-rol te duiken. Tozzo.
Ok, en ik zal je monoloogamie respecteren zolang je jezelf maar laat uitwonen door een Tarzan Deluxe - Neger Edition ©quote:
Lekkere camera hoor, en een beetje compact, toch klein enzo, echt iets voor vrouwen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:32 schreef NJ het volgende:
Ik ben slechts een armlastig studentje die z'n eigen studie moet betalen, elke week uitgaat, een eigen auto heeft, volgend jaar én op zomervakantie gaat én op wintersport, dus ik wacht ik gok dat ik rond kerst die 350D ga kopen..
quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, en ik zal je monoloogamie respecteren zolang je jezelf maar laat uitwonen door een Tarzan Deluxe - Neger Edition ©
Chicks versieren met m'n camera!quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:34 schreef eL. het volgende:
[..]
Lekkere camera hoor, en een beetje compact, toch klein enzo, echt iets voor vrouwen.
Check deze dan :quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:34 schreef eL. het volgende:
Die doet me ergens aan denken, effe zoeken.
(en dan douchen).
Ja hoor eens, of lees eens dus, als ik begin over mijn wens om jou uit elkaar te scheuren met mijn mannelijkheid dan begin je er weer mee te schermen dat er geen vreemde piemels bij je naar binnen mogenquote:
quote:
*Fap*fap*quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:37 schreef Tally het volgende:
JA EN NU WIL IK MIJN POES HIER OOK NEERZETTEN
quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, ik ben vanmorgen ook al een beetje natgeregend op weg naar mijn werk. Hihi..
*fap fap fap*quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:29 schreef Insomaniac het volgende:
Jarno, m'n shirtje is wel een beetje nat ja.. Hihi. Want ik was buiten. Hihi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |