Sorry.. maar het was gewoon een inkoppertje.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:39 schreef Insomaniac het volgende:
Oh nee, niet weer die stervende hoerenkankerkachel.
Was dat weer zo'n hype die ik gemist heb toen ik even dood was?quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:39 schreef Insomaniac het volgende:
Oh nee, niet weer die stervende hoerenkankerkachel.
ja toen lag je net om die boom.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Was dat weer zo'n hype die ik gemist heb toen ik even dood was?
Was het wat? Die hype dus, niet die boom.quote:
Dr was toen op die hendig sjieke zender sbs 6 , zon serie over paupers ! , en daar hebben ze toen wat fragmentjes van gecaptured en plaatjes enzeau en die gingen ze te pas en te onpas op fok! spammen sje weet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Was het wat? Die hype dus, niet die boom.
Joah, da waar echt lollercopterig!quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:43 schreef Joene het volgende:
Dr was toen op die hendig sjieke zender sbs 6 , zon serie over paupers ! , en daar hebben ze toen wat fragmentjes van gecaptured en plaatjes enzeau en die gingen ze te pas en te onpas op fok! spammen sje weet.
Mwoah gemist.. Het begon echt leuk, maar het ging te frikkin lang door.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Was dat weer zo'n hype die ik gemist heb toen ik even dood was?
http://wiki.fok.nl/index.php/Kankerkachelquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Was het wat? Die hype dus, niet die boom.
Dit dus.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mwoah gemist.. Het begon echt leuk, maar het ging te frikkin lang door.
Des te leuker om er af en toe op terug te kijken!quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Dit dus.
Paar leuke dingen, veel te lang doorgegaan.
Oh, daar ken ik er nog wel wat van hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mwoah gemist.. Het begon echt leuk, maar het ging te frikkin lang door.
Fok! als geheel?quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh, daar ken ik er nog wel wat van hoor.
Pinball is stil he ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Whehehe.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
*video instelt*quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:00 schreef Joene het volgende:
Ik hoor op radio 1 net , het wereldkampioenschap kutfluiten vanavond bij de nps op nl 3 !
hmmpf video , hdd recorder.quote:
Waar kan ik mijn naam veranderen?quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:56 schreef Tally het volgende:
Dank je n00b!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |