Rellen is okay . en een goede discussie ook , maar stom gelul om maar te zorgen dat je met je kliekje samen bent en waar nooit gepost wordt. Alleen nu even omdat jarno toevallig een gevoelig onderwerp aansnijdquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:07 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
FOK en extra rechten is altijd rellen hoor
Oeps. Sorry. Ik las 'kom OP mijn boezem!'.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kom aan mijn boezem! Laat me je troosten!
kan niet mee rellen, kan daar niet in dus zou niet weten hoe stil het er daadwerkelijk is.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Rellen is okay . en een goede discussie ook , maar stom gelul om maar te zorgen dat je met je kliekje samen bent en waar nooit gepost wordt. Alleen nu even omdat jarno toevallig een gevoelig onderwerp aansnijd
Whehehe flauw oldbie garpje.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oeps. Sorry. Ik las 'kom OP mijn boezem!'.
Doekje?
Alweer?quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Doekje?
Same here.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:20 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
kan niet mee rellen, kan daar niet in dus zou niet weten hoe stil het er daadwerkelijk is.
Doe maar en badhanddoek ja.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Doekje?
Geen dank. Het lucht wel op zeg!quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Doe maar en badhanddoek ja.
Dank je..
Is dat nog leuk? (Ja want anders ging je niet). Ben d'r ook jaaaaren achtereen geweest, tofheid.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:26 schreef miss_bleu het volgende:
Ik had ik trouwens al gezegd dat ik naar Lowlands ga![]()
Dat blijkt J, dat blijkt. Ik ga maar weer even douchen.quote:
Mijn eerste jaarquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Is dat nog leuk? (Ja want anders ging je niet). Ben d'r ook jaaaaren achtereen geweest, tofheid.
Pas op! Je drupt!quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat blijkt J, dat blijkt. Ik ga maar weer even douchen.
Hoor dat het de laatste paar keer al niet meer zo was als dat het hoorde te zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:28 schreef Joene het volgende:
Lowlands das toch met van die hendig sjieke podiums met cabaret enzo.
Maak me gek.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, ik ben namelijk nat.
Heb ik je nou altijd willen zien schrijven , dat je nat was.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, ik ben namelijk nat.
de lama's!!!quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:31 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hoor dat het de laatste paar keer al niet meer zo was als dat het hoorde te zijn.
ik ben nog nooit in mijn hele leven op een festival geweest zoals lowlands of pinkpop / of dancevalley of dat soort shit.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:31 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hoor dat het de laatste paar keer al niet meer zo was als dat het hoorde te zijn.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Heb ik je nou altijd willen zien schrijven , dat je nat was.
Klopt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |