Dat nummer is al ongeveer tien jaar oud. Het is wel ooit een zomerhit gewéést.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Paraiso - Bailando natuurlijk
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:07 schreef tydhd2 het volgende:
Gregor Salto -Viajar (boa viagem)
O, gaat het over deze zomer dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:44 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Dat nummer is al ongeveer tien jaar oud. Het is wel ooit een zomerhit gewéést.
Neuh, daar is ie al te oud voor... Plaat is van maart, en al lang grijs gedraaid in de clubs..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Benjamin Bates - Music Nobody Likes EP kan wel een aardige clubhit worden de komende tijd.
wat was daar dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:09 schreef jovink het volgende:
ja nou te laat dus/
Put your hands up 4 detroit is ook al van April...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:41 schreef Double_B het volgende:
[..]
Neuh, daar is ie al te oud voor... Plaat is van maart, en al lang grijs gedraaid in de clubs..
Een clubhit? Allang niet meer man, die plaat heeft goed verkocht, maar de komende tijd zal je die echt niet meer gaan horen. En als radiohit heeft het helemaal geen potentie, ookal ben ik erg fan van dhr. Kuyten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Benjamin Bates - Music Nobody Likes EP kan wel een aardige clubhit worden de komende tijd.
Ik dacht dat ie iets recenter was, heb er niets van meegekregen...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:41 schreef Double_B het volgende:
[..]
Neuh, daar is ie al te oud voor... Plaat is van maart, en al lang grijs gedraaid in de clubs..
Vreemd genoeg hoor(de) je The Manimal overal, maar Off en Shelter nauwelijks, terwijl ik dat persoonlijk een van de beste Batesproducties vind (op de remixen na dan)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie iets recenter was, heb er niets van meegekregen...
Een beetje in die trend:quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:20 schreef Blackletter het volgende:
waar kan ik french kiss van akcent luisteren op internet?
In search of Sunrise 5 is gewoon een geweldig albumquote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:17 schreef nils7 het volgende:
[..]
Een beetje in die trend:
Super 8 VS DJ tab - Helsinki Scorchin(wel wat rustiger)
La Camisa Nega en Mas Que Nada zijn gewoon hits, springen erniet uit imo. Toppertje is kansloos maar wel een hit en ja verder Pakito natuurlijkquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:01 schreef Ceriel het volgende:
Mijn persoonlijke favoriet dit jaar is zeker wel Fedde Le Grand met Put Your Hands Up For Detroit (tot nu toe de meest originele dancetrack die ik gehoord heb dit jaar.)
Maar ik denk toch wel dat Boten Anna hoge ogen gooit dit jaar als 'zomerhit'.
Guanes met La Camisa Nega is denk ik wel de geeikte zomerhit, net zoals Mas Que Nada ook wel een beetje is. Toppertje is nu een hit, in de zomer, dus ook wel een kandidaat.
Al met al, de conclusie die al vaker aan het licht kwam: Niet één, maar meerdere zomerhits dit jaar.
Dat zegt denk ik niet zo zeer dat er dit jaar zoveel geweldige zomerhits zijn, maar meer dat er juist geen echte uitspringer is.
Net gezien op TMFquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:07 schreef tydhd2 het volgende:
Gregor Salto -Viajar (boa viagem)
Maar guanes hoorde je in april alquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:01 schreef Ceriel het volgende:
Mijn persoonlijke favoriet dit jaar is zeker wel Fedde Le Grand met Put Your Hands Up For Detroit (tot nu toe de meest originele dancetrack die ik gehoord heb dit jaar.)
Maar ik denk toch wel dat Boten Anna hoge ogen gooit dit jaar als 'zomerhit'.
Guanes met La Camisa Nega is denk ik wel de geeikte zomerhit, net zoals Mas Que Nada ook wel een beetje is. Toppertje is nu een hit, in de zomer, dus ook wel een kandidaat.
Al met al, de conclusie die al vaker aan het licht kwam: Niet één, maar meerdere zomerhits dit jaar.
Dat zegt denk ik niet zo zeer dat er dit jaar zoveel geweldige zomerhits zijn, maar meer dat er juist geen echte uitspringer is, of we doen allemaal teveel ons best.
Toppertje en die ene dansplaat hoe heet dat dingquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:25 schreef DrDentz het volgende:
En, wat was dé zomerhit? Ik denk dat verschrikkelijke wanvertoningsnummer Toppertje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |