Is ook wel nodig met deze zomerquote:Op donderdag 20 juli 2006 18:34 schreef renz0r het volgende:
Weet je, er zijn wel 10 a 20 zomertoppers deze keer, weer is wat anders dan 1 of 2 nummers
Al een paar jaar zelfs.quote:Op donderdag 20 juli 2006 16:17 schreef Tommeke het volgende:
Pakito is denk ik al weer een beetje uit...
Vind Armand van Helden - When The Lights Go Down zo'n heerlijk nummer, mag et van mij part worden, maar is ook alweer wat ouder
Momenteel hier in huis ook een grote hitquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:23 schreef Double_B het volgende:
Boten Anna was iig DE hit op Kreta..
dat nummer is vorige jaar toch ook al uitgekomen?quote:infernal_-_from_paris_to_berlin
Het enige juiste antwoord!quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:15 schreef Devlinsect het volgende:
Het nummer van Paris Hilton
uit 1983quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:09 schreef Chielus het volgende:
denk toch aan Boten Anna of Pakito, al is die al wat aan de oude kant.
Dit is echt een zomerhit, blijft steeds in je hoofd hangen. Raar dat hij niet zo vaak wordt gedraaid. Maar die is zeker blond!quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:21 schreef Zug-Chef het volgende:
Marie Serneholt - That's The Way My Heart Goes
(die blonde a-teens chick)
quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:36 schreef LoveProfusion het volgende:
rudebox van Robbie zeker wel..
Ik ben ook fan, maar ik vind het gewoon een relaxt nummer, sorry!!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Het is een lekker nummer, maar niet commercieel genoeg. Fans van Robbie verwachten totaal iets anders:D
Hij moet weer met Guy Sightwowowwkowkowwowww je weet wel gaan schrijven..laatste singles zijn nou niet echt jjuh van het
Ik weet het niet. Misschien onder Rudebox of onder z'n eigen naam.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:45 schreef LoveProfusion het volgende:
Hij heeft toch oa met PSB samengewerkt aan een track die She's Madonna heet ?
Gaat hij het onder Robbie Williams uitbrengen of onder een andere naam?
Wat, ze gaat ze neuken en er een sextape van maken en op internet zetten?quote:Op woensdag 26 juli 2006 03:19 schreef DrDentz het volgende:
alle potentiele zomerhits worden geowned door Paris Hilton
quote:Op woensdag 26 juli 2006 03:19 schreef DrDentz het volgende:
alle potentiele zomerhits worden geowned door Paris Hilton
Wat een Doe Maar rip off.quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:13 schreef DJRandall het volgende:
Luie Hond (ft Jeug van Tegenwoordig) - Poes in de Playboy
Die is alleen al 2 jaar oud of zo.quote:
Weet ik , maar zie m nu pas met enige regelmaat op de clipzenders voorbij komenquote:Op donderdag 27 juli 2006 01:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die is alleen al 2 jaar oud of zo.
zo uitgemolkenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:12 schreef SpeedJeffrey het volgende:
Put your hand up 4 detroit!
Dat wordt altijd gezegd over Luie Hond, maar zij zijn al heel lang bezig met hun Nederreggea en hoewel ik ook moet toegeven dat het er veel op lijkt, hebben ze echt totaal geen aspiraties om Doe Maar te imiteren...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |