ATB - Let U Goquote:Op zondag 9 juli 2006 13:51 schreef fondue het volgende:
dat ene zwoele nummer van die rapper en dat meisje dat heel zoetgevooisd zingt: "where'd you go, I miss you so" ofzo
waar was je op vakantie?quote:Op zondag 9 juli 2006 13:44 schreef tha_dark het volgende:
Net terug van week vakantie, en ik moet zeggen dat vooral Fedde le Grand en Pakito erg veel gedraaid worden!
Basshunter vindt het zelf eurodance...quote:Op zondag 9 juli 2006 14:55 schreef ryan_atwood het volgende:
In wat voor genre valt dat Basshunter - Boten Anna eigenlijk?
quote:Op zondag 9 juli 2006 13:51 schreef fondue het volgende:
dat ene zwoele nummer van die rapper en dat meisje dat heel zoetgevooisd zingt: "where'd you go, I miss you so" ofzo
quote:
Fort Minor-Where'd you goquote:Op zondag 9 juli 2006 13:51 schreef fondue het volgende:
Jokero wordt al aardig gedraaid nu, maar komt French kiss ook nog uit dan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:29 schreef ryan_atwood het volgende:
akcent- jokero
akcent- french kiss
pakito - linving on video
fedde le grand - put your hands up for detroit
even een paar leuke nummers uit het vorige topic
nee, zal denk ik zomer 2007 worden. Dan hebben ze 3 jaar achter elkaar zomerhitsquote:Op zondag 9 juli 2006 15:44 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Jokero wordt al aardig gedraaid nu, maar komt French kiss ook nog uit dan?
op het kamp wel ja.quote:Op zondag 9 juli 2006 15:56 schreef debofantastico het volgende:
Doe mij een toppertje en een breezer ananas..... !!
Dit wordt de zomerhit!
en doe er ook maar een dubbele whiskey bijquote:Op zondag 9 juli 2006 15:56 schreef debofantastico het volgende:
Doe mij een toppertje en een breezer ananas..... !!
Dit wordt de zomerhit!
quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:57 schreef Double_B het volgende:
Guillermo en Tropical Danny - Toppertje
Dat was met carnaval leuk,quote:Op maandag 10 juli 2006 07:21 schreef linebear het volgende:
lief klein konijntje !?
die zullen het wel worden, met 'Toppertje' als humoristische sidestep !quote:Op zondag 9 juli 2006 15:05 schreef Shirley het volgende:
Ik denk dat Put Your Hands Up, Rockin' en Elektro het goed gaan doen. Lekkere nummers!
niemandquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:20 schreef Blackletter het volgende:
waar kan ik french kiss van akcent luisteren op internet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |