Ik had dat pak voor de grap gepakt, omdat het me zo goor leek.quote:
Een vieze zure ongewassen mosselquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:23 schreef Zyggie het volgende:
Zo waar ja! Dat spul is zo ranzig, koude soep lijkt het, maar dan met een overweldigende kutsmaak.
* lady-wrb is nieuwsgierigquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:08 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat jij ook van het andere soort bent
Dat is zó vies!quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:53 schreef MarjoleinA het volgende:
Ik vind het heerlijk, net zoals de gewone tomatensap![]()
Gadver! Dat spul voer je de straathonden in Kosovo nog niet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:53 schreef MarjoleinA het volgende:
Ik vind het heerlijk, net zoals de gewone tomatensap![]()
Gelukkig ben je niet verplicht om het te drinken.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:00 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Gadver! Dat spul voer je de straathonden in Kosovo nog niet.
Bier of thee.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:03 schreef MarjoleinA het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet verplicht om het te drinken.
Kan ik iets anders voor je inschenken?
Ja dat spul is echt goor. Lijkt net of je tomaatensoep aan het drinken bent, maar dan koudquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:04 schreef Skv het volgende:
Had ik voor de grap gisteren (ipv heerlijk grapefruitsap) een pak Tomaat-groentesap gekocht.
Ik hoopte dat het enigszins te zuipen zou zijn.
Nog nóóit zoiets ontzettend goors gehad.
Het is net zo dik als tomatensoep, ruikt naar kots en smaakt naar een dik stroperig aftreksel van bloed ofzo
Die zooi komt nóóit weer door mijn strot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |