quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:38 schreef hardstylesage het volgende:
Bush mag van mij daar ook democratie brengen!![]()
Waar dan nog meer?quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:38 schreef hardstylesage het volgende:
Iraq en Afghanistan natuurlijk gekkie!quote:
Seriously ? Ik zie het zo snel niet op bv CNN staan.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:39 schreef _mimic het volgende:
4 Raketten dude. E ntrouwens, America verklaard net de oorlog hoorde ik.
Zo te horen ben jij een strategisch BF2 speler.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Seriously ? Ik zie het zo snel niet op bv CNN staan.
Dit zal wel op een oorlog uitlopen. Noord-Korea gaat net zolang door tot ze op de vingers getikt worden en Amerika zal daar heel lang mee wacht uit angst voor kernwapens en misschien ook angst voor Rusland.
Slim tijdstip overigens, Amerika is zo druk met Irak en Bush ligt zo onder vuur over Irak dat hij wel twee keer na zal denken voor Bush ook nog een oorlog in Noord-Korea begint.
Dus.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:41 schreef hardstylesage het volgende:
[..]
Iraq en Afghanistan natuurlijk gekkie!
5quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:39 schreef _mimic het volgende:
4 Raketten dude. E ntrouwens, America verklaard net de oorlog hoorde ik.
Misschien is het wel gewoon Noord-Koreaans vuurwerk, speciaal voor de Amerikanen. En de Amerikanen zo helemaal boos, en de Koreaanen zo van, wtf doen we nu weer verkeerd?quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:44 schreef Gatalin het volgende:
Ach, gewoon onschuldig Amerikaantje pesten op onafhankelijkheidsdag. Dat ze zo opgefokt reageren, zullen ze in Pyongyang alleen maar mooi vinden.
Achterlijk land met communisme die onrust probeert te stoken net als Iran.
Beetje 5 raketten afvuren en scheit hebben aan afspraken
Ja precies, eigelijk moeten we noord korea steunen en de VS aanvallen!!!!quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
![]()
Als er iemand te veel raketten heeft, is het Bush wel
Goed planquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:51 schreef hardstylesage het volgende:
Ja precies, eigelijk moeten we noord korea steunen en de VS aanvallen!!!!
Bingo!quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:11 schreef Rabrynil het volgende:
Het zijn er zes. Ait.
Olympische Spelen raket werpen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:14 schreef hardstylesage het volgende:
Nouja.. hoe meer ze schieten, hoe minder ze overhouden voor een nucleaire lading
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |