het geldt ook vice versa hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:13 schreef Caro_lientje het volgende:
Wat ik me nog steeds afvraag is eigenlijk wat de meeste nederlanders tegen duitsers hebben?? Ik snap het echt niet...
Ik vind het een interessant onderwerp eigenlijk. Ik heb ook nog steeds geen antwoord op m'n vraag, dus waarom nou eigenlijk? Ik lees op het forum af en toe het woord 'idioten' als het over duitsers gaat, echt wtf? Dat is toch niet normaal?quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:27 schreef DrDentz het volgende:
dat kan die Duitsers niks verrotten hoor, tenminste, als je een Duitser bent boeit het je toch niet wat die Nederlandertjes over je vinden
laat ze toch lekker
Ik heb niets tegen Duitsers hoor, maar wel als het op voetbal aankomt. Dan gelden er nou eenmaal andere wetten. Waarom? Daar is moeilijk een antwoord op te geven, net zo moeilijk als op de vraag waarom er überhaupt iets als voetbal bestaat.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:33 schreef Caro_lientje het volgende:
[..]
Ik vind het een interessant onderwerp eigenlijk. Ik heb ook nog steeds geen antwoord op m'n vraag, dus waarom nou eigenlijk? Ik lees op het forum af en toe het woord 'idioten' als het over duitsers gaat, echt wtf? Dat is toch niet normaal?![]()
Niemand??
Prima, open er een topic over en laat ons hier verkneukelenquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:33 schreef Caro_lientje het volgende:
Ik vind het een interessant onderwerp eigenlijk.
Das raar, ik kan wel zo'n 6 miljoen redenen verzinnen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:13 schreef Caro_lientje het volgende:
Wat ik me nog steeds afvraag is eigenlijk wat de meeste nederlanders tegen duitsers hebben?? Ik snap het echt niet...
het feit dat ze je in het duits aanspreken is 1 vd 6 miljoen..quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Das raar, ik kan wel zo'n 6 miljoen redenen verzinnen.![]()
Idioten is inderdaad ongelooflijk beledigendquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:33 schreef Caro_lientje het volgende:
[..]
Ik vind het een interessant onderwerp eigenlijk. Ik heb ook nog steeds geen antwoord op m'n vraag, dus waarom nou eigenlijk? Ik lees op het forum af en toe het woord 'idioten' als het over duitsers gaat, echt wtf? Dat is toch niet normaal?![]()
Niemand??
Deze reactie is keigoed!quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:37 schreef DrDentz het volgende:
ze hebben Marinus van der Lubbe onthoofd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |