80 jaar al zelfs.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:33 schreef Zwansen het volgende:
het is helemaal niet hip. Was 60 jaar geleden al zo. Kutmoffen.
Jij woont zeker niet vlakbij de Duitse grens?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:34 schreef Markster het volgende:
Vind het echt schijtirritant, en nee vosss, ik ben geen Duitser
Ben ook niet voor DUitsland hoor (nu was ik dat wel) Maar ik vind die afkeer zo irritant
Best wel niet neequote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij woont zeker niet vlakbij de Duitse grens?
Leg me dat eens uit. Waarom ? ww2? Voetbal 74 ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Precies. De haat zit hier dieper denk ik.
Je hebt helemaal gelijk. Het is zo passé. Er zijn nu zelfs Hollanders die nog liever over Italie zijn dan Duitslandquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:34 schreef Markster het volgende:
Vind het echt schijtirritant, en nee vosss, ik ben geen Duitser
Ben ook niet voor DUitsland hoor (nu was ik dat wel) Maar ik vind die afkeer zo irritant
Ik woon vlakbij de grens. De liefde wordt juist groterquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Precies. De haat zit hier dieper denk ik.
Zonder de amerikanen en canadezen waren we nu duitsers, nog erger.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
HollandersZonder Duitsland waren we een derde wereldland of zo....
Je vergeet de Polen goddommequote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Zonder de amerikanen en canadezen waren we nu duitsers, nog erger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |