quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Briljant. Die post ik even op een Duits forum![]()
![]()
__O
Vrienden in Duitsland ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:05 schreef Denocorp het volgende:
Hallo Jungs, wie gehts?
Zijn er al leuke plaatjes in omloop zoals deze...
[afbeelding]
...maar dan uiteraard anti-Duitsland? Heb wat vrienden in Duitsland die ik graag even wat leuks opstuur per mail![]()
lolquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vrienden in Duitsland ?In plaats van leuke plaatjes, kun je ze niet beter een virus sturen of zoiets ?
![]()
... en m'n vriendin is ook Duits...quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vrienden in Duitsland ?In plaats van leuke plaatjes, kun je ze niet beter een virus sturen of zoiets ?
![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:05 schreef Denocorp het volgende:
Hallo Jungs, wie gehts?
Zijn er al leuke plaatjes in omloop zoals deze...
[afbeelding]
...maar dan uiteraard anti-Duitsland? Heb wat vrienden in Duitsland die ik graag even wat leuks opstuur per mail![]()
Leuk hoor, maarre... als de Duitsers zo'n verkeersbord bedenken, dan mag je van de Nederlanders toch wel iets originelers verwachten. Wij vinden toch dat we superieur zijn aan die moffen...?quote:
En jij bent HOE oud? Sukkel...quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |