quote:
Jaaaaaaaaaaaaaa, en ik had je een keer verbeterd op een 'is = eens'-fout en toen hadden we ruzie, vandaar mnquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh Bliss jij bent ook van de spelling he'
Ja dat bedacht ik me netquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa, en ik had je een keer verbeterd op een 'is = eens'-fout en toen hadden we ruzie, vandaar mngrapje
![]()
Ik ben er ook mee gestopt jaquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me net,maar de meeste stoppen hun pogingen om mij te verbeteren.
Waarom weet ik niet![]()
Ik ben ook al eeuwen van school af he',en ben zeer wijs met spellingcheckersquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben er ook mee gestopt jazonde van de moeite
Ja, maar Word bijvoorbeeld rekent 'is' ipv 'eens' gewoon goedquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben ook al eeuwen van school af he',en ben zeer wijs met spellingcheckers
quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar Word bijvoorbeeld rekent 'is' ipv 'eens' gewoon goed
Oh ik zat in Parkzicht.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
In het NedLoyd gebouw. (Gebouw Willemswerf)
Mooi uitzicht hier![]()
Ik heb sowieso een hekel aan metro's.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh ik zat in Parkzicht..
En wat boeken geshopt bij Donner. En wat was het weer vies warm in de metro weer. Iew..
Klaar?quote:
Uhu, ik had vanochtend nog zo'n vies zwetend wijf dat naast me kwam zittenquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh ik zat in Parkzicht..
En wat boeken geshopt bij Donner. En wat was het weer vies warm in de metro weer. Iew..
quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:59 schreef BVO het volgende:
Straks Portugal!
Como uma força, com uma força
Como uma força que ninguém pode parar
Como uma força, com uma forca
Como uma fome que ninguém pode matar
[afbeelding]
Frankrijk gaat toch naar de finale!quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:59 schreef BVO het volgende:
Straks Portugal!
Como uma força, com uma força
Como uma força que ninguém pode parar
Como uma força, com uma forca
Como uma fome que ninguém pode matar
[afbeelding]
Nee mênquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Frankrijk gaat toch naar de finale!
En zo niet, heb ik toch punten in de voetbalpool op mijn werk!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |