quote:
Jaaaaaaaaaaaaaa, en ik had je een keer verbeterd op een 'is = eens'-fout en toen hadden we ruzie, vandaar mnquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh Bliss jij bent ook van de spelling he'
Ja dat bedacht ik me netquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa, en ik had je een keer verbeterd op een 'is = eens'-fout en toen hadden we ruzie, vandaar mngrapje
![]()
Ik ben er ook mee gestopt jaquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me net,maar de meeste stoppen hun pogingen om mij te verbeteren.
Waarom weet ik niet![]()
Ik ben ook al eeuwen van school af he',en ben zeer wijs met spellingcheckersquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben er ook mee gestopt jazonde van de moeite
Ja, maar Word bijvoorbeeld rekent 'is' ipv 'eens' gewoon goedquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben ook al eeuwen van school af he',en ben zeer wijs met spellingcheckers
quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar Word bijvoorbeeld rekent 'is' ipv 'eens' gewoon goed
Oh ik zat in Parkzicht.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
In het NedLoyd gebouw. (Gebouw Willemswerf)
Mooi uitzicht hier![]()
Ik heb sowieso een hekel aan metro's.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh ik zat in Parkzicht..
En wat boeken geshopt bij Donner. En wat was het weer vies warm in de metro weer. Iew..
Klaar?quote:
Uhu, ik had vanochtend nog zo'n vies zwetend wijf dat naast me kwam zittenquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh ik zat in Parkzicht..
En wat boeken geshopt bij Donner. En wat was het weer vies warm in de metro weer. Iew..
quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:59 schreef BVO het volgende:
Straks Portugal!
Como uma força, com uma força
Como uma força que ninguém pode parar
Como uma força, com uma forca
Como uma fome que ninguém pode matar
[afbeelding]
Frankrijk gaat toch naar de finale!quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:59 schreef BVO het volgende:
Straks Portugal!
Como uma força, com uma força
Como uma força que ninguém pode parar
Como uma força, com uma forca
Como uma fome que ninguém pode matar
[afbeelding]
Nee mênquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Frankrijk gaat toch naar de finale!
En zo niet, heb ik toch punten in de voetbalpool op mijn werk!![]()
Als het nou Sandra was geweest, had ik misschien nog de moeite genomen om de tv aan te zetten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:56 schreef Airelle het volgende:
Sander Lantinga, streaker wimbledon.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:56 schreef Airelle het volgende:
Sander Lantinga, streaker wimbledon.
Er zijn pagina's waar je op elk moment van de dag ook van enig vrouwlijk schoon kan genieten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het nou Sandra was geweest, had ik misschien nog de moeite genomen om de tv aan te zetten.![]()
![]()
Portugalquote:
Hallo neem dan een iets duidelijker avataar,je lijkt op een portugalfan nuquote:
Link?quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er zijn pagina's waar je op elk moment van de dag ook van enig vrouwlijk schoon kan genieten.
Ik heb geen interesse in vrouwen, dus helaas geen link, behalve deze:quote:
Dj van 3FM / presentator van BNN.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En die is zo bekend dat je zn naam weet ook?
Ik kijk toch best veel tennis maar ken hem niet
Ja, maar het was ook zo'n vreemd topic. Ik snapte de vraag echt niet. But then again, het was HB, dus gek is het niet.quote:
nee, Sander F. dan....quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:55 schreef Airelle het volgende:
Sander L. wat een sukkel zeg.
als er alleen die eerste regel had gestaan, dan léék 't iig nog op een vraag...quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar het was ook zo'n vreemd topic. Ik snapte de vraag echt niet. But then again, het was HB, dus gek is het niet.
omdat ze dat kán... dus dat wil ze laten zien...quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:12 schreef Bupatih het volgende:
Waarom post ze BVO's avatar?
Goed ideequote:Op woensdag 5 juli 2006 19:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga verhuizen naar Warnsveld, daar komen zulke leuke gezellige mensen vandaan![]()
Ellen ten Damme!quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga verhuizen naar Warnsveld, daar komen zulke leuke gezellige mensen vandaan![]()
quote:
Maar waarom ze die avatar erbij zet...geen idee.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:50 schreef BVO het volgende:
Ga je je naaktfoto's dan eindelijk plaatsen Haai?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |