God.quote:Op zondag 12 september 2010 23:34 schreef Bankfurt het volgende:
blijf vertrouwen op je eigen innerlijk en hogere zelf dat een deel van god is;
Mijn god.quote:Op donderdag 16 september 2010 03:23 schreef laguna3 het volgende:
Heb het zeer uitvoerige materiaal bestudeerd. Ik heb behoorlijk wat irritante character-trekjes, vraag mij af of ik ook gebodysnatched ben.
<...>
IK WEET HET.
Klopt, is gisteren al begonnen, toen had ik een déjà vu. Ga nu de deur uit, ben benieuwd wat er gaat gebeuren vandaag. Tot vanavond..quote:Op donderdag 16 september 2010 10:39 schreef Spellmeista het volgende:
er vindt momenteel een matrix hack plaats
En de optie dat het ook daadwerkelijk op was is voor jou natuurlijk geen optie? Man, ik heb zo vaak dat de smaak die ik altijd bestel tijdelijk op is terwijl ik altijd dezefde smaak neem. Dat komt nou eenmaal paar keer per dag voor omdat om de zoveel shakes er nieuwe aangemaakt moet worden. En dan neem ik dus juist een ander smaakje. Heeft natuurlijk niets te maken met dat 'de matrix' niet zou willen dat jij een ander smaakje wil. Wat als de klant na jou altijd een chocolade-shake neemt? Die moest op dat moment dan opeens juist een ander smaakje nemen.quote:Op donderdag 16 september 2010 03:23 schreef laguna3 het volgende:
[..]
Gisteren ging ik de matrix-theorie uittesten; bij de mcDrive bestelde ik het menu wat ik altijd bestel...maar...nu met een milkshake wist ik vooraf. Aan de praatpaal wist ik niet welke smaak ik wilde, ik had plots een blackout. Een glitch! Ik koos voor een chocolade-shake terwijl aardbeien mijn favoriet is. Waarom ik voor chocolade koos, weet ik niet...ik kon ook de smaken niet voor de geest halen, ik zag kleuren van de shakes en koos de aardebruine kleur corresponderend met chocosmaak. Eenmaal bij het eerste raam zei hij dat chocolade op was. Verders niet. HIJ WIST HET. Om vervolgens te INSINUEREN een andere smaak te kiezen, maar dan wel dezelfde smaak die ik meestal bestel. Bij het tweede raamloket zei de vrouwelijke character precies hetzelfde: "de chocola is op". En verder niets, Aansturend op een keuze gebaseerd op mijn "free will" die de nodige energie opwekt tbv de matrix en zijn controllers.
[..]
Dus omdat de lottoboer waar jij de voorkeur voor hebt en waar jij met enige regelmaat komt een keer op vakantie is is dat een ingreep van 'de matrix'? Want de lottoboer gaat normaal nooit op vakantie? En al die andere keren dat jij daar kwam en de lottoboer niet op vakantie was tellen zeker niet mee?quote:Bij de lottoboer ging het ook anders dan verwacht. Ik kon kiezen voor de aankoop van een lot tussen een winkel 5km verderop of de winkel tegenover waar ik woon. Bij de winkel tegenover win ik nooit wat. Bij de ander win ik steevast een gratis deelname die ik dan weer persoonlijk moet inleveren tot vervelens toe. Waarschijnlijk moet ik daar zijn, om welke reden is mij volstrekt onduidelijk. Ik besloot die 5km om te rijden, trouwens, ik wilde geen bekenden tegenkomen in de winkel tegenover. Aangekomen (altijd plaatsje vrij daar) en geparkeerd kwam ik met mijn neus voor de deur erachter dat men op vakantie was. ZE WISTEN HET.
Wat is de hack nou precies geweest? Ik wordt er maar niet wijzer van, ik wist wel dat de hack er was (déjà vu), maar is het ook echt merkbaar? Buiten het feit dat ze wel erg prominent aanwezig waren vandaag, en ook niet met zo'n beetje ook.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:37 schreef Pinterman het volgende:
Vandaag werd ik gevolgd door drie agents, maar ik heb ze in bullet-time weten af te schudden. Verdomde matrix-hack... Er staat iets groots te gebeuren, mensen!
Is er een hack gaande als iemand een déjà vu heeft, of is er alleen een hack gaande als jij een déjà vu hebt.quote:ik wist wel dat de hack er was (déjà vu),
Het hoeft niet specifiek bij mij te gebeuren nee, waarschijnlijk hebben talloze anderen er ook last van gehad.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:07 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Is er een hack gaande als iemand een déjà vu heeft, of is er alleen een hack gaande als jij een déjà vu hebt.
Iedere seconde van de dag hebben (tien)duizenden mensen tegelijkertijd een déjà vu. Iedere seconde weer. Dag in dag uit. Als het hebben van een déjà vu een teken is dat er een hack gaande is dan zijn er non stop hacks gaande.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:34 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Het hoeft niet specifiek bij mij te gebeuren nee, waarschijnlijk hebben talloze anderen er ook last van gehad.
Een déjà vu kan ook een truc zijn, van een van de agents. Zoals in de OP uitvoerig staat beschreven, zij werken met je eigen vermogen tot inbeelding, emotie, en zelfs rationaliteit. Zo'n déjà vu is een gereedschap voor ze, om hun controle over het menselijk bewustzijn te versterken.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:42 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Iedere seconde van de dag hebben (tien)duizenden mensen tegelijkertijd een déjà vu. Iedere seconde weer. Dag in dag uit. Als het hebben van een déjà vu een teken is dat er een hack gaande is dan zijn er non stop hacks gaande.
Maar goed, je komt met een fragment uit The Matrix als bron. Je weet dat die film geen documentaire is?![]()
We kunnen het op toeval houden, waarvan in de volksmond wordt beweerd dat het niet bestaat. Maar frappant is het voorbeeld dat schrijver aanhaalt in een werksituatie waarbij de baas character zegt "ik ben mijn sleutels kwijt", met het doel zijn probleem de jouwe te maken. Het probleem van de chocolade is op-kreet lijkt er sprekend op. Wiens probleem is het anyway en hoe valt dit te deconstrueren? Ik werd in het diepe gegooid zonder enige handreiking van variabelen en constanten. Zo moest ik op de hoogte zijn welke smaken er leverbaar zijn, daaruit een keuze maken maar ook in het ongewisse blijven of deze misschien ook uitverkocht zijn. Zij (de characters) opperden geen alternatieven, lieten mij aanmodderen. Over eventuele restitutie of korting op mijn betaling maar niet te spreken. Een downgrade naar een frisdrank was ook een optie. Al met al kostte het veel energie die ik beter had besteed, terwijl sabbelend aan een voor mij nieuwe mango-shake (deze smaak is volledig buiten beschouwing gelaten) aan mijmeringen over eerdere vakanties waar ik een milkshake genoot...of beter: een toekomstige vakantie.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:25 schreef Dlocks het volgende:
[..]
En de optie dat het ook daadwerkelijk op was is voor jou natuurlijk geen optie? Man, ik heb zo vaak dat de smaak die ik altijd bestel tijdelijk op is terwijl ik altijd dezefde smaak neem. Dat komt nou eenmaal paar keer per dag voor omdat om de zoveel shakes er nieuwe aangemaakt moet worden. En dan neem ik dus juist een ander smaakje. Heeft natuurlijk niets te maken met dat 'de matrix' niet zou willen dat jij een ander smaakje wil. Wat als de klant na jou altijd een chocolade-shake neemt? Die moest op dat moment dan opeens juist een ander smaakje nemen.
[..]
Dus omdat de lottoboer waar jij de voorkeur voor hebt en waar jij met enige regelmaat komt een keer op vakantie is is dat een ingreep van 'de matrix'? Want de lottoboer gaat normaal nooit op vakantie? En al die andere keren dat jij daar kwam en de lottoboer niet op vakantie was tellen zeker niet mee?
Hollywood is geheel in handen van hen die stiekem aan de touwtjes van het wereldtoneel trekken. Films uit Hollywood zijn vrijwel altijd precursors of verwijzingen naar hun ongezonde activiteiten of overtuigingen. In de eerste The Matrix zijn er veel verwijzingen naar de datum van aanslagen van 9/11 terwijl die nog moesten gaan plaatsvinden.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:42 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Iedere seconde van de dag hebben (tien)duizenden mensen tegelijkertijd een déjà vu. Iedere seconde weer. Dag in dag uit. Als het hebben van een déjà vu een teken is dat er een hack gaande is dan zijn er non stop hacks gaande.
Maar goed, je komt met een fragment uit The Matrix als bron. Je weet dat die film geen documentaire is?![]()
Precies, bovendien is de toepassing op programma's (dus die 95+ procent van de bevolking) irrelevant.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:07 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Een déjà vu kan ook een truc zijn, van een van de agents. Zoals in de OP uitvoerig staat beschreven, zij werken met je eigen vermogen tot inbeelding, emotie, en zelfs rationaliteit. Zo'n déjà vu is een gereedschap voor ze, om hun controle over het menselijk bewustzijn te versterken.
95% van de bevolking zijn agents..? Dat is niet wat de Architect mij laatst vertelde..quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:10 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Precies, bovendien is de toepassing op programma's (dus die 95+ procent van de bevolking) irrelevant.
De matrix is een projectie van het gemanipuleerde bewustzijn.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:18 schreef Maitje het volgende:Heel even dit:![]()
En nu even serieus, want deze dame wilt het snappen, maar snapt er geen aars van!!
Ik ken toevallig alle delen van de matrix, en alles wat ik hier lees komt toch aardig overeen met de film.
Ik neem ook aan dat een paar mensen hier het soort vanzelfde moet beschouwen als "neo" in de film. Prima..
Dan komen er even wat vragen, want ben toch zeer geintereseerd.
1. Kun je ontsnappen aan de matrix?
Ik doel dan niet op die pillen zoals in de film, dat gaat mij te ver. Maar ik neem aan dat als alles een illusie is, net zoals een droom... dan moet er een fysieke lichaam zijn?
Deze entiteiten bestaan wel degelijk. Maar ik wil er geen reclame voor maken.quote:2. Wat hebben die dingen die de matrix maken, aan onze energie?
Ik ben vroeger veel bezig geweest met het spirituele en paranormale en zoals in vele boeken wordt beschreven zijn demonen/zwarte entiteiten (waar ik echter niet in geloof) uit op onze energie om te voeden om zich te laten bestaan als het ware.
Dat is een indicatie dat je vaak ontvoerd wordt en in sexuele rituelen betrokken bent; vooral ook zeer waarschijnlijk, gezien je paranormale interesses; Ben je Nederlands autochtoon, heb je bijv. blond haar & blauwe ogen, of heb je familieleden met blond haar en blauwe ogen ?quote:3. Wat is een hack?Ik las iets over deja-vu's. Serieus, ik barst van de deja-vu's. Ik kan niet zeggen dat ik er elke week 1 heb, maar heb er toch regelmatig 1. Soms meerdere op een dag.
Begrijpelijk, ca. 80 procent van de autochtone Nederlanders is slachtoffer van specifieke mind-control, remote abductions en implants.quote:Als ik andere mensen wel is spreek, hebben zij ook wel is een dejavu.. in ieder geval kan dit beter uitgelegd worden.
4. Hoe manipuleren jullie het systeem?
Ik neem aan dat je dat niet enkel doet door bijvoorbeeld fouten fouten te maken zoals ik net deed. Of alleen je sleutels te laten vallen.
Ik heb nog vele vragen, maar ben toch wel nieuwgierig, bedoel iedereen verdient een kans om mij te overtuigen.![]()
Bewustwording, is dat niet iets wat in alle geloven wordt omschreven? Ik ben altijd vrij spiritueel ingesteld geweest zoals ik al vertelde. Bewustwording staat op 1, voor zover ik mij nu voel en om mij heen kan kijken, ben ik aardig bewust van wat er gebeurd. Echter zie ik geen "Matrix" maar een wereld die is geschapen om te leren en te herinneren wie je bent!quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:46 schreef Bankfurt het volgende:
De matrix is een projectie van het gemanipuleerde bewustzijn.
De wereld zoals we die met onze 5 zintuigen LIJKEN te kennen, maar die in onze hersenen wordt gestampt d..m.v. manipulatie en mind-control.
Er is slechts 1 manier om te ontsnappen: bewustwording van je ziel in relatie tot de Almacht, d.w.z. God.
Je wilt er geen reclame voor maken, zegt dat ze er zijn maar gaat niet verder op mijn vraag in. Wat jammer, want dat is wel waar het allemaal omdraaid.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:46 schreef Bankfurt het volgende:
Deze entiteiten bestaan wel degelijk. Maar ik wil er geen reclame voor maken.
Autochtoon? Kun je uitleggen wat je daarmee bedoelt? En wat ontvoeren?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:46 schreef Bankfurt het volgende:
Dat is een indicatie dat je vaak ontvoerd wordt en in sexuele rituelen betrokken bent; vooral ook zeer waarschijnlijk, gezien je paranormale interesses; Ben je Nederlands autochtoon, heb je bijv. blond haar & blauwe ogen, of heb je familieleden met blond haar en blauwe ogen ?
Gaarne dit ook beter uit te leggen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:46 schreef Bankfurt het volgende:
Begrijpelijk, ca. 80 procent van de autochtone Nederlanders is slachtoffer van specifieke mind-control, remote abductions en implants.
Jouw reactie is een indicatie dat je behoorlijk klem in de matrix zit.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:06 schreef Maitje het volgende:
Wat mij ten aller 1e aan jou antwoorden opvalt is dat je net zoals je voorgangers in feite om de antwoorden heen draait. Lees je antwoorden is door en zo zul je begrijpen dat mijn vragen nauwelijks tot niet(!) zijn beantwoord!
[..]
Bewustwording, is dat niet iets wat in alle geloven wordt omschreven? Ik ben altijd vrij spiritueel ingesteld geweest zoals ik al vertelde. Bewustwording staat op 1, voor zover ik mij nu voel en om mij heen kan kijken, ben ik aardig bewust van wat er gebeurd. Echter zie ik geen "Matrix" maar een wereld die is geschapen om te leren en te herinneren wie je bent!
[..]
Autochtoon = standaard kaaskop; arische ras, blank, Germaans-Keltische lichaamsbouw.quote:Je wilt er geen reclame voor maken, zegt dat ze er zijn maar gaat niet verder op mijn vraag in. Wat jammer, want dat is wel waar het allemaal omdraaid.
Wie zijn de hackers?! Wie zorgt ervoor dat wij in deze Matrix dan zouden leven?
Probeer wat duidelijker te zijn in je antwoorden a.u.b.
[..]
Autochtoon? Kun je uitleggen wat je daarmee bedoelt? En wat ontvoeren?
Kun je dit beter uitleggen?
[..]
Ontvoeren = teleportatie naar mind-control centers waar je wordt geprogrammeerd. Buiten de huidige tijd-ruimte dimensies om. Deja-Vu kan ook een gevolg van dit zijn.quote:Gaarne dit ook beter uit te leggen.
ik doe mijn best.quote:Ik snap waarom mensen hier op reageren met het idee dat jullie niet goed snik zijn?!
Zoals ik al meerdere malen aangeef is het moeilijk te ondekken waar jullie het overhebben omdat jullie allemaal die in deze "matrix" geloven niets maar dan ook niets qua informatie weg kunnen geven.
Zoals ik al eerder aangaf ben ik zeer serieus en sta ik atlijd overal voor open om uit te zoeken, maar dan moet er wel volledige medewerking zijn met degene die er alles vanaf weten.
En dat is de reden dat je niets meer kunt vertellen. Op het moment dat je te veel vertelt, weten ze dat jij te veel weet. Voor je het weet wordt er d.m.v. mind control dan weer ingegrepen en. W8 ff, er staat iemand aan de deur.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:25 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Een belangrijke groep die de matrix onderhoudt is de NSA.
Binnen organisaties als bijv. de NSA zitten mensen achter hun computerschermen om te controleren of jouw wereldbeeld nog past bij de matrix. Ze controleren jouw emoties, jouw sexuele leven, jouw sociale leven ... alles
Op het feit dat ik iets voor ogen hebt kun jij concluderen dat ik klem zit. Kun je dat beter uit leggen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:25 schreef Bankfurt het volgende:
Jouw reactie is een indicatie dat je behoorlijk klem in de matrix zit.
Nee, ik schreeuw nooit in mijn slaap en heb dat ook nog nooit gehad. Nachtmerries heeft iedereen, en ik dus ook. Echter kan ik ze mij niet herinneren van ontvoeringen.quote:Ontvoeren = teleportatie naar mind-control centers waar je wordt geprogrammeerd. Buiten de huidige tijd-ruimte dimensies om. Deja-Vu kan ook een gevolg van dit zijn.
Wel eens vaak in de nacht geschreeuwd in je slaap in je jeugd ? Nachtmerries gehad ? Dat is dit.
Ik hoop het, en bij deze vraag ik of je misschien nog duidelijker kan zijn in je omschrijvingenquote:ik doe mijn best.
NSA? Wie en wat zijn dat?quote:Een belangrijke groep die de matrix onderhoudt is de NSA.
Binnen organisaties als bijv. de NSA zitten mensen achter hun computerschermen om te controleren of jouw wereldbeeld nog past bij de matrix. Ze controleren jouw emoties, jouw sexuele leven, jouw sociale leven ... alles
Nee, zo werkt dat niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:38 schreef neo2000 het volgende:
[..]
En dat is de reden dat je niets meer kunt vertellen. Op het moment dat je te veel vertelt, weten ze dat jij te veel weet. Voor je het weet wordt er d.m.v. mind control dan weer ingegrepen en. W8 ff, er staat iemand aan de deur.
quote:Jouw reactie is een indicatie dat je behoorlijk klem in de matrix zit.
En dan wordt je weer gehersenspoeld? Om vervolgens alles opnieuw te weten. Dan ben je niet geherspoeld right?quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:38 schreef neo2000 het volgende:
[..]
En dat is de reden dat je niets meer kunt vertellen. Op het moment dat je te veel vertelt, weten ze dat jij te veel weet. Voor je het weet wordt er d.m.v. mind control dan weer ingegrepen en. W8 ff, er staat iemand aan de deur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |