abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 april 2007 @ 10:59:24 #205
156009 sakeh
http://www.all-about.tv/
pi_48342857
tvp, zoveel tekst zo weinig tijd
pi_48344404
Ik snap helemaal niks van zooen lange OP!

Maar als die over de

gaat dan is dit een kei goed topic!!
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
pi_48352370
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 23:15 schreef IM-DI7 het volgende:
@Boswachtertje
FF offtopic hoor, maar ik wil het toch even zeggen:
Gulden snede pwnd!!

Correctie typfoutje
En heb er gisteren een heel boek over gelezen.... de bron, de basis samen met pi.
Nicolas Poussin - Et in Arcadia ego

Waar Saunière (oa bekend uit 1 van de boeken van Dan Brown) over weet te melden:
BERGERE PAS DE TENTATION
QUE POUSSIN TENIERS GARDENT LA CLEF PAX 681
PAR LA CROIX ET CE CHEVAL DE DIEU
J'ACHEVE CE DAEMON DE GARDIEN A MIDI POMMES BLEUES

(shepherdess no temptation that Poussin Teniers hold the key Pax 681. By the cross and this horse of God I dispatch this guardian demon at midday blue apples).

Voor de mensen die em nog niet meteen zien.. zoek dan de getalswaarde van Phi maar eens op

De snede... de gulden snede... een pracht van een mysterie als je het mij vraagt
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  maandag 16 april 2007 @ 02:53:57 #208
176518 CGB
Cosa Nostra
pi_48370220
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:42 schreef IM-DI7 het volgende:
Nou ik heb zo'n beetje het meeste wel gelezen hierzo. Beetje jammer dat het eindigt in ruzie over een avatar. Ik kan hier wel iets mee, maar eigenlijk ook weer helemaal niet. Als ik het niet letterlijk zou interpreteren dan kan ik er wat mee. Maar dat houdt in dat ik het verhaal naar mijn hand zet, terwijl TS het serieus bedoeld.

Maar wat ik niet kan begrijpen is: wij zijn zij?

Ik snap het echt niet? Het verhaal is gewoon veels te ingewikkeld en te omslachtig om ook maar iets van substantie te hebben. Het is een puur product van dualistisch denken, dat er anderen zijn met verborgen intenties, situaties naar eigen hand draaien. Het is een groot ego-bs, mijns inziens.

Ook kwam een stukje What The Bleep Do We Know? naar voren. Over quantum mechanica. Mensen die spiritualiteit aan rekenkundige modelen die verschijnselen beschrijven op het niveau van atomen, hebben het niet echt veel begrepen van beide. Ik snap dat je verbanden kan leggen, associaties kan maken naar de resultaten die gevonden zijn door de wetenschap, maar dat heeft niets te maken met spirituele waarheden. Wiskundige modelen die resultaten geven die in overeenstemming zijn met de metingen - waarheid over je zelf.
Ja hoi TS hier.
Waar haal ik What The Bleep aan ?
Isn't it good Norwegian wood?
  maandag 16 april 2007 @ 05:46:57 #209
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_48370493
quote:
Op maandag 16 april 2007 02:53 schreef CGB het volgende:

[..]

Ja hoi TS hier.
Waar haal ik What The Bleep aan ?
What The Bleep Do We Know: Down the Rabbit Hole (deel2 ) (groot topic met info..what the bleep)
What the &!¤¤9 do we know!? (megatopic..what the bleep)

huren, Bol.com, bittorrent..google video??
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
  maandag 16 april 2007 @ 15:30:15 #210
176518 CGB
Cosa Nostra
pi_48383013
quote:
Op maandag 16 april 2007 05:46 schreef Normalneo het volgende:

[..]

What The Bleep Do We Know: Down the Rabbit Hole (deel2 ) (groot topic met info..what the bleep)
What the &!¤¤9 do we know!? (megatopic..what the bleep)

huren, Bol.com, bittorrent..google video??

Ik vroeg niet hoe ik aan die (kut)film moest komen, ik vroeg waar ik de film aanhaalde...
Nergens namelijk, die film is butt.
Isn't it good Norwegian wood?
pi_48386524
quote:
Op maandag 16 april 2007 15:30 schreef CGB het volgende:
Ik vroeg niet hoe ik aan die (kut)film moest komen, ik vroeg waar ik de film aanhaalde...
Nergens namelijk, die film is butt.
hehe, das duidelijk

Ik vond het zelf geen butfilm, maar ook niet sterk. Het idee erachter kan ik opzich wel volgen, maar het wordt slecht/niet uitgewerkt. Ik heb hetzelfde 'probleem' bij The Secret. Allemaal leuk en aardig, maar uiteindelijk draait het m.i. allemaal uit op persoonlijk gewin.. hoeft van mij nie zo nodig

Dan zijn films als Star Wars, the Matrix en LOTR minstens zulke goede informatiebronnen en misschien wel beter. Deze films zetten mij nml aan het nadenken over de achterliggende filosofiën en ideeën over hoe de wereld werkt..

Voor mij allemaal hulpmiddelen om die ene vraag te kunnen blijven stellen: What is the Matrix?
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  maandag 16 april 2007 @ 19:55:31 #212
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_48391221
Lees ook eens een zinvol bestaan van Simon Parke de nieuwe tien geboden..

daarin staan heel veel antwoorden en inspirerende teksten over allerlei antwoorden betreffende die matrix waar jullie het dan over hebben..een boek uit 2007 dus nog redelijk recent..met mooie quotes en voorstellingen..een aanrader dus. Ben er zelf net mee begonnen.
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
pi_48396961
Je hebt gelijk, jij hebt het niet aangehaald, What The Bleep Do We Know, maar ik heb ook groot gedeelte van de reacties gelezen en een poster kwam ermee aanzetten. Dit heb ik nogal ranzig verwerkt in mijn tekst door een nieuwe alinea te beginnen met het woordje 'ook'.
Sat
Chit
Ananda
pi_48397923
Moment, ik ga me eens de tijd nemen voor die OP
© ©
pi_52157834
quote:
Op woensdag 27 september 2006 20:25 schreef jogy het volgende:
MVP, ik heb me laatst verdiept in een boekwerkje dat eigenlijk hetzelfde zegt maar met een andere insteek, een andere schil zogezegd maar basicly hetzelfde.

Nu mijn vraag, heb je al iets met de kennis kunnen doen? iets ervaren wat in jouw opinie kwam omdat je 'het door hebt' of niet? En verder dikke hulde nog steeds voor het topic, lekker out of the box dit .
Welke boekje was dit Jogy?

[ Bericht 11% gewijzigd door jogy op 07-08-2007 10:32:19 ]
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 10:32:09 #216
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52161374
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 01:50 schreef Onwetendheid het volgende:

[..]

Welke boekje was dit Jogy?
De trilogie 'een ongewoon gesprek met God' is goed te doen hoor. Je kan ook 'the burden of proof' lezen van Deepak Chopra of als je echt wilt flippen 'the power of now' van Eckhart Tolle, daar ben ik nu mee bezig en ik hoorde gisteren pianomuziek in mijn oren terwijl het de ventilator was en de rest van de avond een achtergrondmuziekje. .

Maar het boek in kwestie is dus 'een ongewoon gesprek met god' laat je niet misleiden door de titel. Het is een fijn boek.

[ Bericht 5% gewijzigd door jogy op 07-08-2007 13:13:47 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_52165552
Bedankt voor de 3 titels Jogy.

Die edit [ Bericht 11% gewijzigd door jogy op 07-08-2007 10:32 ]
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:59:00 #218
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_52179333
Zoals die eeuwig herhalende zaken van die chem-trails hier. Het zijn gewoon straaljagers. Mensen zijn vaak achterdochtig.

[/quote]

Ik woon in amsterdam en vorige week maandag, dinsdag en vrijdag waren er chemtrails , maandag stond ik erbij te kijken dat ze werden gemaakt en gisteren ook weer en het zijn echt geen straaljagers hoor .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_52179905
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:59 schreef Summers het volgende:

Zoals die eeuwig herhalende zaken van die chem-trails hier. Het zijn gewoon straaljagers. Mensen zijn vaak achterdochtig.

Ik woon in amsterdam en vorige week maandag, dinsdag en vrijdag waren er chemtrails , maandag stond ik erbij te kijken dat ze werden gemaakt en gisteren ook weer en het zijn echt geen straaljagers hoor .
Goed zo, jij snapt het. Opzettelijk foutief quoten/posten.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 12:42:46 #220
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_52194553
De Matrix is onwetenheid en verwarring zaaien met verkeerd om quoten zonder te quoten..?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_59060471
tvp
pi_59063557
quote:
Op maandag 2 juni 2008 00:47 schreef Scepagdo het volgende:
tvp
Ondanks het ongeloof tegen de OP
pi_59081986
http://www.bibliotecapleyades.net/biggestsecret/esp_icke05.htm
quote:
Conversations with the "One"

On the first night I spoke the words out loud and on the second I heard a powerful female voice as clear as can be that added much more detail. This is what I was told over those two nights in altered states lasting a total of some six to seven hours. I will refer to the communicator as "the voice". The Time Loop is encased within a Matrix of "non physical levels" that have also lost contact with Infinite Oneness.

These "non physical" dimensions of the Matrix are symbolized in the cover illustration by the ball of netting that encompasses the Time Loop. The "non-physical" levels are the dimensions to which most "human" consciousness returns after a "life" in the five sense realm at the moment we call "death". It is free of the physical body, but it is still caught in the Matrix. I will come back to this later. The very fact that we believe in time is confirmation of the illusion that we take to be "real". Time does not exist, except in our minds. What we call "time" is the illusion of passing through something.

But if we are already everything, how can we pass or travel through ourselves? So how can there be "time"? If we symbolize the human body as the Infinite, how can your body travel through your body? It is already the whole body to start with and how can it travel through itself?

When everything is One, there can be no "time" - only all things existing and expressing in the infinite NOW. "Past" and "future" are illusions designed to entrap us in disconnection. They are different realities happening at the same moment, in the same infinite NOW. The apparent sequence of one era following another in passing "time" is an illusion of the Time Loop.

Subconscious mind had become imprisoned by fear, the voice said, and this had caused the illusion of disconnection from the Infinite or Infinite Love, the only "is" that we all are. This had reached such proportions that these lower levels of subconscious mind had developed a deep and deepening fear of the unknown that lay beyond its "disconnected" awareness. It had forgotten that it is Infinite Love and that what lay outside of its apparent boundaries was also Infinite Love.

To ease its fear of the unknown, subconscious mind had created a collective thought projection, a sort of three D "movie", that I refer to as the Matrix. How this is done, collectively and individually, I will discuss when I get to the scientific research into the nature of reality and how we create it. The Matrix is a self contained system that has lost contact with the Infinite that exists beyond its illusory reality. In fact, it is the Infinite; everything is and can only be. But it has simply forgotten. The voice said that the key level of the Matrix is the repeating time loop that we know as the five sense world.

pdf
pi_62827968
KICK TVP
hoi
TS
doei
BAN
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:33:14 #225
68988 Lexjuuuh
Sarcast pur sang
pi_73490785
wtf man
"Chaos is het woord voor een orde die we niet begrijpen"
pi_78043916
tvp
pi_78044192
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 02:02 schreef Class het volgende:
tvp
Goeie kick
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 22:11:04 #228
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_78077782
ja lekker! is TS al uit de matrix?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_78081821
tvp
Have fun...
pi_78166471
tvp
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 14:49:42 #231
48067 neo2000
pi_78185300
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 22:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ja lekker! is TS al uit de matrix?
LSD al op?
Hing laatst een briefje bij ons op in de portiek, met de tekst: "Ik weet dat jullie meeluisteren stelletje mindfuckers!". Ik moest direct aan dit topic denken. Dat, en drugsgebruikers.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_78239986
Ik las een serieuse uitleg van de matrix en stopte met lezen.

Ik denk dat ik op het verkeerde forum deel beland ben.
pi_78256314
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:23 schreef fixatoman het volgende:
Ik las een serieuse uitleg van de matrix en stopte met lezen.

Ik denk dat ik op het verkeerde forum deel beland ben.

Iedereen die hier een keer verdwaald is wordt uiteindelijk opgeslorpt door het Solse Gat.
Ja, die met de ballen in de bek.
  woensdag 24 februari 2010 @ 21:49:27 #235
48067 neo2000
pi_78411350
quote:
Op zondag 21 februari 2010 09:37 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Iedereen die hier een keer verdwaald is wordt uiteindelijk opgeslorpt door het Solse Gat.
En anders wel door Ceiling Cat.
pi_81202424
ja
  zondag 9 mei 2010 @ 10:59:05 #237
48067 neo2000
pi_81205522
quote:
Op zondag 9 mei 2010 02:26 schreef Cashflow het volgende:
ja
He's watching you masterbate you know..
pi_81210101
oke een keiharde topic, maar als je opzettelijk fouten maakt, is dat vaak tegen een ander een voorbeeld is hoe het gaat in dat buraeucratie gebeuren en daarmee benadeel je toch anderen, dus opzettelijk fouten maken is ook erg vervelend voor de gene die het meemaakt en waar bevind die ander zich dan in die matrix? en hoe moet je daar mee omgaan, moet je dan ook fouten gaan maken met alle gevolgen van dien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')