vraagje, welke maten bestel je die overhemd en polo en hoe valt de maat (vooral geintereseerd is in pasmaat overhemd)?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:10 schreef Spider_NL het volgende:
2 juli besteld, vanochtend binnen gekregen
[afbeelding]
[ code verwijderd ]
[afbeelding]
Die trui is vet! Kostie?quote:Op zondag 16 juli 2006 10:40 schreef Adelante het volgende:
qua lengte zijn de overhemden ongeveer gelijk aan europese modellen, alleen het muscle fit zorgt voor een meer getailleerd overhemd.
gisteren weer eens een bestelling bij A&F geplaatst:
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
en natuurlijk nog wat voor mevrouw A., dus die verzendkosten vielen al met al reuze mee
79 dollar$quote:
Ja die vond ik ook erg apart...quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:14 schreef kikoooooo het volgende:
ik vind die vale polo lelijk
T is net of je de hele dag in de lente tussen de berkenbomen hebt gestaan... lijkt alsof er stuifmeel op ligtquote:
Die is nog wel te doen, maar ik vraag me af of het `vuil` echt helemaal bestendig is tegen wasmachine/dfroger en dergelijke.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:33 schreef Proper_fucked het volgende:
Kreeg de nieuwe mail van abercrombie met daarin shirts voor dames en deze polo voor heren:
[afbeelding]
Weet niet of ik dat wel mooi vind..
Jas en polo erg mooi idd, die sweater vind ik beetje simpel.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:25 schreef men_in_red het volgende:
Mijn top 3 op dit moment:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar die jas is zowieso veel te duur, 200 dollar en dan moet hij nog hier komen.
Het simpele aan die hoodie is vaak hetgene wat men er juist zo leuk aan vind, daarnaast is het dan nog belangrijk wat er op staat.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:35 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Jas en polo erg mooi idd, die sweater vind ik beetje simpel.
Hoe krijg je het voor elkaar dat je het daar koopt maar toch niet goed is, niet gepast ofzo?quote:Op maandag 24 juli 2006 10:32 schreef Hugster het volgende:
Ik heb deze in New York gekocht (in wit/grijs) maar kwam er thuis achter dat het mijn maat niet is.
[afbeelding]
Het is een L en is gewoon nog splinternieuw. Alle kaartjes eraan, nooit gedragen.
Enig idee wat dat hier moet opbrengen? Iemand interesse?
Gepast, toch weer doorgelopen maar ik wilde em toch hebben. Dus toen heb ik er weer eentje uit het schap gegrist en afgerekend. In het hotel kwam ik erachter dat het een L was. Vandaag was mijn laatste dag daar en ik zou hem even gaan ruilen, maar ik stond voor een dichte deur helaas.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:33 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar dat je het daar koopt maar toch niet goed is, niet gepast ofzo?
Maar denk zeker wel 60/70 euro. Ik ga daar volgende week zelf shoppen, dus sorry.
Er is er net eentje geweest toch?quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:21 schreef ryan_atwood het volgende:
wanneer is de volgende inkoopactie eigenlijk??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |