Ja lekker hoor..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Da's wel heel eng lachen..
Hoe is het getrouwde leven?
Ik heb morgen weer een dag leren gepland. En dan wat minder Fok dan vandaag.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:31 schreef Armageddon het volgende:
Komen jullie moderators morgen even helpen met schilderen? Beer is on me!
Agressieve TT, territoriale OP met icoontjes, ik voel me thuis.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:30 schreef NJ het volgende:
God, wat een geweldige TT's komen er toch voort uit deze fantastische reeks.
Men! Dat is echt te gay gewoon!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb morgen weer een dag leren gepland. En dan wat minder Fok dan vandaag.
Nee! Ik ga naar de opticiën! Ik mag eindelijk een bril!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:31 schreef Armageddon het volgende:
Komen jullie moderators morgen even helpen met schilderen? Beer is on me!
Lekker hoor!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja lekker hoor..
Bevalt me best.. Gaat allemaal lekker
Je hebt ook gewoon minder last van newbiies met zo'n OP. Normaal zater er al 4 met een nieuw topic. Kun je in het vervolg gewoon de reeks openen?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Agressieve TT, territoriale OP met icoontjes, ik voel me thuis..
Leren is voor paupers NJ, onthou dat eens.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb morgen weer een dag leren gepland. En dan wat minder Fok dan vandaag.
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee! Ik ga naar de opticiën! Ik mag eindelijk een bril!.
Daarom leer ik.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Leren is voor paupers NJ, onthou dat eens.
Dat Arma, beste hernewbie, is nou het Inso-effect.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon minder last van newbiies met zo'n OP. Normaal zater er al 4 met een nieuw topic. Kun je in het vervolg gewoon de reeks openen?![]()
Ik heb ooit eens een keer op school gezeten lang geleden. Geen flikker gedaan in die 4 jaar. Tegen de examens aan ben ik eens een week in de boeken gedoken en ik haalde mijn diploma met vlag en wimpel.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Leren is voor paupers NJ, onthou dat eens.
Als je dat moet vragen ben je sowieso een kankernewbie! OPROTTE!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:36 schreef The_Terminator het volgende:
Leuke reeksch, maar t/m welk usernummer ben je eigenlijk oldbie?
Alles onder de 36666, sorry.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:36 schreef The_Terminator het volgende:
Als je die vraag moet stellen...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:36 schreef The_Terminator het volgende:
5000 nerd en als ik het zeg.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:36 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb mijn Atheneum nooit afgemaakt en verdien nu ook veel centjes.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Daarom leer ik.
Om later veel centjes te verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |