quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je moet niet alles zo serieus nemen.
Goede edit.Nou ja...mensen moeten de ironie gewoon zíén.
Ik sla alleen onverwachts toe.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat voor woordgrapje hij nu gaat maken..
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:09 schreef most_wanted het volgende:
En nee, Bupa is tof.
Nee.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:26 schreef koffiegast het volgende:
[..]ik ben te serieus misschien
![]()
BUPATIH waarom! ik heb je tog niets mis gedaan?
![]()
Omdat het niets toevoegt aan het forum.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:27 schreef most_wanted het volgende:
Waarom worden al mijn Fipo's en TVP's weggedaan?
grapjasquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat het niets toevoegt aan het forum.
Ik heb al aan yvonne gevraagd of ze jouw profiel konden verwijderen om dezelfde reden, maar dat ging niet. [afbeelding]
Niks mis met het omzetten van een Bupa-bashtopic in een Bupa-aanbidtopic.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:29 schreef koffiegast het volgende:
[..]
grapjas
vind je niet dat je erg veel posts maakt in je eigen 'anti-bupatih' topic?![]()
![]()
Ach, het begint inmiddels toch een "We houden van Bupa" topic te worden.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:29 schreef koffiegast het volgende:
[..]
grapjas
vind je niet dat je erg veel posts maakt in je eigen 'anti-bupatih' topic?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niks mis met het omzetten van een Bupa-bashtopic in een Bupa-aanbidtopic. [afbeelding]
Ik de regisseur, jullie de marionetten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:31 schreef rena het volgende:
[..]
Ach, het begint inmiddels toch een "We houden van Bupa" topic te worden.As usual
![]()
Do me do me!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:18 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ik ben 13. Jij Geregistreerd op: vrijdag 7 oktober 2005 @ 18:42.
ik vraag huurloonquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik de regisseur, jullie de marionetten.
D'oh. Ik doe alles voor jequote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik de regisseur, jullie de marionetten.
Laat je patentpapieren dan maar eens zien!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:45 schreef Bupatih het volgende:
En TS heeft gewoon míjn grapje ('OMG! WTF! BBQ!' in combinatie met het hele gebeuren rondom Vivi) zijn sig staan!
Verander jij eens gauw je mail adres naar een onbekende hotmailquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:45 schreef Bupatih het volgende:
En TS heeft gewoon míjn grapje ('OMG! WTF! BBQ!' in combinatie met het hele gebeuren rondom Vivi) in zijn sig staan!
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:47 schreef Furious het volgende:
[..]
Laat je patentpapieren dan maar eens zien!
En kort daarna werd dit topic geopend:quote:Op zondag 25 juni 2006 17:18 schreef Bupatih het volgende:
Eigenlijk is 'OMG! WTF! BBQ' ook best toepasselijk hier.
Wat nou weer?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Verander jij eens gauw je mail adres naar een onbekende hotmail
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |