Sarah ja, 't nichtje van JP...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:58 schreef misslove het volgende:
10. Sara (een vriendin van jannes weet niej cker of ze sara heet of saartje)
Erik de Vogel dus... Erik Koning is die enge arts uit MCWquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:01 schreef J-net het volgende:
1. Ludo Sanders, wat een geweldige man en ook Erik Koning zet hem perfect neer. We moeten hem gaan missen![]()
gtstclub-lijstje.... kón ook niet andersquote:
Valt dan niet mee he objectief blijven...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:14 schreef babette21 het volgende:
maar goed, ik moet natuurlijk objectiefenzo blijven, dus ik zal de stemmen braaf verwerken....
met pijn in mijn hart, dat dan weer wel
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:15 schreef Wup het volgende:
omdat ik zoveel van je hou......
Zow moet je voorstellen hoe erg ik toen van de wereld was. Erik Vogel jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
Erik de Vogel dus... Erik Koning is die enge arts uit MCW
he had jij die voorgaande jaren niet altijd op 1??quote:
moet ik raden wie dit is? want ik herken er niemand inquote:Tegenstem:.
Geen idee, heb niet gekeken naar vorige lijstjesquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
he had jij die voorgaande jaren niet altijd op 1??
[..]
Drie keer raden wie ik nou een tegenstem zou gevenquote:moet ik raden wie dit is? want ik herken er niemand in[hoewel, Foppele misschien
]
ik ga 't echt niet voor je invullen hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:01 schreef Svensational het volgende:
Drie keer raden wie ik nou een tegenstem zou geven!
Anders zeg je niks over mijn keuze van ONMquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:56 schreef babette21 het volgende:
.... en voor de mensen die binnen verkoeling zoeken: kom vooral met lijstjes
Anders wilde ik je daar later vandaag voor belonenquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:37 schreef Dizer het volgende:
Anders zeg je niks over mijn keuze van ONM![]()
Oeh.. ik wil het niet weten... ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
Anders wilde ik je daar later vandaag voor belonen
maar goed, je kan het krijgen zoals je het hebben wil hoor: mooie lijst![]()
cruciale tegenstem, indien er geen lijstjes meer binnenkomenquote:
Ey diz waarom die tactische stem tegen ludo men ?quote:
Je zegt het zelf, tactischquote:Op zondag 30 juli 2006 00:36 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ey diz waarom die tactische stem tegen ludo men ?
Ja heel leuk maar is het niet de bedoeling om gewoon je eigen top 10 optestellen en niet de uitslag proberen tebeinvloeden met comploten en andere dingen?quote:
Uuhm, is dat niet hetgene wat dit spel juist boeiend maakt?quote:Op zondag 30 juli 2006 00:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja heel leuk maar is het niet de bedoeling om gewoon je eigen top 10 optestellen en niet de uitslag proberen tebeinvloeden met comploten en andere dingen?
het heeft geen nut om minpunten te geven aan iemand die toch geen punten krijgt....quote:Op zondag 30 juli 2006 00:40 schreef Dizer het volgende:
Uuhm, is dat niet hetgene wat dit spel juist boeiend maakt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |