1. Ludo Sanders, wat een geweldige man en ook Erik Koning zet hem perfect neer. We moeten hem gaan missen
![]()
2. Janine Elschot, ook een geweldige vrouw. ik geloof elk woord dat zij zegt.
3. Bowien Galema, ja die mis ik, die vrouw kon ook super acteren (Tanja Jess) en zo lekker door en door slecht.
4. Stefano Sanders, ook jammer dat hij in NY zit zeg, echt goede acteur en ook personage sprak zeer aan.
5. Dian Alberts (Chris Jolles) die vrouw was geweldig, samen met Bowien zo lekker slecht heerlijk
6. Jessica Harmsen, ja het had toch wat, ze bracht leven in de brouwerijk ondanks dat haar acteerprestaties niet altijd je van het waren.
7. Roos de Jager, toen ze in de serie kwam dacht ik jeetje wat een miepje, maar ze groeide uit tot een geweldig personage. Echt een traantje gelaten toen ze dood was (in de serie en later ook in real life
![]()
)
8. Nina Sanders (Marly vd Velden), toen ze kwam vorig jaar was haar start niet goed, maar ze is zeker op de goede weg en een stuk gegroeid qua acteerprestaties, echt toppertje!
9. Martine Hafkamp, uberbitch van de serie, die mag elke 3 jaar wel terugkomen voor wat actie!!!
10. Robin Visser, wat een geweldig uitmuntend talent heeft die acteur dat hij een personage zo neer kan zetten!
Tegenstem: Wiet , die kon echt niet acteren zeg pfffff en bovendien was ze al helemaal niet te verstaan. (ze heeft nipt Daantje verslagen, maar ja Wiet is toch echt slechter)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~