da's niet heel handig, ivm stemmen verwerken enzo [zie ook OP]quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:18 schreef -Marlii- het volgende:
Rest vul ik heel waarschijnlijk later nog in als ik het niet vergeet
Hoe lang kijk je al gtstquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:15 schreef Radobe het volgende:
gtst
1. Rosa Gonzales- mag een grotere rol
2. Stanley Mauricius- heerlijk lachje
3. Nick Sanders- leuk personage vooral als hij flipt op drugs
4. Martine Hafkamp- bitch van de bovenste plank
5. Nina Sanders (Marly)- lekker irritant
6. Frits van Houten- enige echte badguy
7 Augusta van Houten- een nazi-oma! helaas dood
8. Ludo Sanders- goed acteur
9. Jef Alberts- lekkere brombeer
10. Stud- een hond die Ludo irriteert, maar die hij niet kan wegsturen, want hij is van prinses Nina
tegenstem: Suzanne Balk; wat een zeiksnor was dat zeg
it's a sick, sick world....quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:18 schreef Canisfire het volgende:
OMG
Babs look quik!!
http://gtstclub.web-log.nl/gtstclub/2006/07/de_gtst_top10.html
De beste man heette Daniël Daniël.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:23 schreef Terreros85 het volgende:
4) Daniel: 's Ochtends al aan de whisky en iemand zonder achternaam.
kan niet meer....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:29 schreef BVO het volgende:
De uitslag van vorig jaar klopt trouwens niet, tweemaal ONM, bij die ene moet je ONM vervangen door GTST.
Ja.quote:
volgens mij had ik vorig jaar hetzelfdequote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:24 schreef Svensational het volgende:
Ja.
quote:
dan ga ik er bij deze vanuit dat die ook niet meer komtquote:
Ja Joyce #2.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's niet heel handig, ivm stemmen verwerken enzo [zie ook OP]
liever nu helemaal, of gewoon zo laten [halve lijstjes zijn geen probleem]
en voor de helderheid: ik neem aan dat je Joyce#2 bedoeld?![]()
Sarah ja, 't nichtje van JP...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:58 schreef misslove het volgende:
10. Sara (een vriendin van jannes weet niej cker of ze sara heet of saartje)
Erik de Vogel dus... Erik Koning is die enge arts uit MCWquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:01 schreef J-net het volgende:
1. Ludo Sanders, wat een geweldige man en ook Erik Koning zet hem perfect neer. We moeten hem gaan missen![]()
gtstclub-lijstje.... kón ook niet andersquote:
Valt dan niet mee he objectief blijven...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:14 schreef babette21 het volgende:
maar goed, ik moet natuurlijk objectiefenzo blijven, dus ik zal de stemmen braaf verwerken....
met pijn in mijn hart, dat dan weer wel
quote:Op maandag 10 juli 2006 21:15 schreef Wup het volgende:
omdat ik zoveel van je hou......
Zow moet je voorstellen hoe erg ik toen van de wereld was. Erik Vogel jaquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
Erik de Vogel dus... Erik Koning is die enge arts uit MCW
he had jij die voorgaande jaren niet altijd op 1??quote:
moet ik raden wie dit is? want ik herken er niemand inquote:Tegenstem:.
Geen idee, heb niet gekeken naar vorige lijstjesquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
he had jij die voorgaande jaren niet altijd op 1??
[..]
Drie keer raden wie ik nou een tegenstem zou gevenquote:moet ik raden wie dit is? want ik herken er niemand in[hoewel, Foppele misschien
]
ik ga 't echt niet voor je invullen hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:01 schreef Svensational het volgende:
Drie keer raden wie ik nou een tegenstem zou geven!
Anders zeg je niks over mijn keuze van ONMquote:Op woensdag 19 juli 2006 17:56 schreef babette21 het volgende:
.... en voor de mensen die binnen verkoeling zoeken: kom vooral met lijstjes
Anders wilde ik je daar later vandaag voor belonenquote:Op donderdag 20 juli 2006 00:37 schreef Dizer het volgende:
Anders zeg je niks over mijn keuze van ONM![]()
Oeh.. ik wil het niet weten... ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
Anders wilde ik je daar later vandaag voor belonen
maar goed, je kan het krijgen zoals je het hebben wil hoor: mooie lijst![]()
cruciale tegenstem, indien er geen lijstjes meer binnenkomenquote:
Ey diz waarom die tactische stem tegen ludo men ?quote:
Je zegt het zelf, tactischquote:Op zondag 30 juli 2006 00:36 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ey diz waarom die tactische stem tegen ludo men ?
Ja heel leuk maar is het niet de bedoeling om gewoon je eigen top 10 optestellen en niet de uitslag proberen tebeinvloeden met comploten en andere dingen?quote:
Uuhm, is dat niet hetgene wat dit spel juist boeiend maakt?quote:Op zondag 30 juli 2006 00:39 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja heel leuk maar is het niet de bedoeling om gewoon je eigen top 10 optestellen en niet de uitslag proberen tebeinvloeden met comploten en andere dingen?
het heeft geen nut om minpunten te geven aan iemand die toch geen punten krijgt....quote:Op zondag 30 juli 2006 00:40 schreef Dizer het volgende:
Uuhm, is dat niet hetgene wat dit spel juist boeiend maakt?
1 of 2??quote:Op maandag 31 juli 2006 18:27 schreef Airelle het volgende:
5 Lizzy Veijmeyer
gelukkig, komt dat kind op de valreep weer op de nul!!!quote:Tegenstem: Suzy
De donkere zeg maar... Hoe heet ze nu?!?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
1 of 2??
[..]
gelukkig, komt dat kind op de valreep weer op de nul!!!
Viviënne v/d Assemquote:Op maandag 31 juli 2006 20:53 schreef Airelle het volgende:
De donkere zeg maar... Hoe heet ze nu?!?
Maar #1 in ieder geval.
Dankje! Zij is het ja...quote:
En terecht!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
gelukkig, komt dat kind op de valreep weer op de nul!!!
Wat afgekeurd?!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:11 schreef babette21 het volgende:
ik had 'm al afgekeurd Zhen![]()
om het eerlijk te houden enzo
je hebt al met al nog geen drie afleveringen gezienquote:
Vooral zijn tegenstemquote:Op maandag 31 juli 2006 23:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
je hebt al met al nog geen drie afleveringen gezien
maar je gtstlijst gooit de hele boel nog even om, op de valreep..... stoer
Echt?! Tof! Wat heb ik veranderd?!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar je gtstlijst gooit de hele boel nog even om, op de valreep..... stoer
Tracy was zo slecht, dat het hilarisch wasquote:Op maandag 31 juli 2006 23:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vooral zijn tegenstem![]()
En hij heeft dus niet gelogen over Tracy![]()
Waarschijnlijk ligt Ludo eruit, en Martine erin... je weet toch? Zo een situatie ben jij wel bekend meequote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt Ludo eruit, en Martine erin... je weet toch? Zo een situatie ben jij wel bekend mee![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kon Tracy trouwens ook altijd wel "waarderen"... ze was zo debiel absurt, dat het idd komisch werd![]()
oke, 't kwartje valt....quote:Op maandag 31 juli 2006 23:21 schreef Dizer het volgende:
Waarschijnlijk ligt Ludo eruit, en Martine erin... je weet toch? Zo een situatie ben jij wel bekend mee![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:29 schreef babette21 het volgende:
neuh de posities van Martine en Ludo veranderen niet meer zo snel
maar er is hierdoor nog wel 't een en ander verschoven binnen de top 10absurt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kon Tracy trouwens ook altijd wel "waarderen"... ze was zo debiel absurt, dat het idd komisch werd
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Nick was een verassing vond ik zelf. Nina kon je niet vermijdenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:48 schreef babette21 het volgende:
ik vind ze ook leuk!!
Arthur en Martine roeleren de tent uit, Bowien en Claire zijn gewoon niet van hun plek te krijgen en veel leuke nieuwkomers, ook in de top 10
nou, die tweede plaats heeft ze aan Airelle te danken:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:22 schreef Svensational het volgende:
Hmmm...ook zonder mijn lijst was Claire 2e geworden.
't zijn vrijwel allemaal negatieve karakters die hoog scoren....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:23 schreef Svensational het volgende:
En Martine op 1 slaat natuurlijk nergens op, heb nog nooit zo'n zeikerig kutpersonage gezien.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:22 schreef Svensational het volgende:
Hmmm...ook zonder mijn lijst was Claire 2e geworden.
En Dizer is ook kutquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:23 schreef Svensational het volgende:
En Martine op 1 slaat natuurlijk nergens op, heb nog nooit zo'n zeikerig kutpersonage gezien.
Mwoah, zo'n sig heb ik al eens gehadquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ah gossie, ben je nou op je 3 cm lul getrapt?
Fuckquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mwoah, zo'n sig heb ik al eens gehad.
Dat ze er uberhaupt instaatquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:47 schreef BVO het volgende:
Kijk eens hoe blij ze is met die 8e plek!
[afbeelding]
Niet alleen vanwege d'r uiterlijk hoor, ook d'r rol vind ik erg okequote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja jij!
Maar ONM-lijst ziet er verder erg oké uit!
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:12 schreef babette21 het volgende:
ik ben de Ami vergeten mee te nemen in de telling
hij staat heus wel in de lijst én op de goede plek hoorquote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
hij staat heus wel in de lijst én op de goede plek hoor![]()
en om mezelf even te verdedigen: ik was ziek maar wilde perse - VOOR JULLIE - die lijst plaatsen![]()
dom natuurlijk, want dan zijn fouten te verwachten, maar ik deed het uit pure liefheid![]()
Wat een kutsmoes zegquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
hij staat heus wel in de lijst én op de goede plek hoor![]()
en om mezelf even te verdedigen: ik was ziek maar wilde perse - VOOR JULLIE - die lijst plaatsen![]()
dom natuurlijk, want dan zijn fouten te verwachten, maar ik deed het uit pure liefheid![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |