Bedankt voor het antwoordquote:Op maandag 17 juli 2006 15:18 schreef MaxMark het volgende:
Duurt nog wel een half uurtje voordat er crew bij de shuttle komt ivm giftige dampen die nu nog om de shuttle hangen..
Astrostart niet gelukkigquote:Op maandag 17 juli 2006 15:19 schreef partyyboyy het volgende:
nasa tv begon te bufferen tijdens de landing!
Die is afgeworpenquote:Op maandag 17 juli 2006 15:20 schreef the_disheaver het volgende:
waar is de parachute bebleven?
Moet je straks eens kijken als er mensen naast/onder staan, dan krijg je pas echt een indruk van hoe groot het ding isquote:Op maandag 17 juli 2006 15:21 schreef Recovering het volgende:
Met die crashtender ernaast zie je pas hoe graat dat ding nog is.![]()
geen idee hoe lang hij moet zijn, maar hij is 5 kmquote:Op maandag 17 juli 2006 15:21 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe lang moet die landingsbaan zijn voor een shuttle??
Valt toch wel mee opzichquote:Op maandag 17 juli 2006 15:22 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Moet je straks eens kijken als er mensen naast/onder staan, dan krijg je pas echt een indruk van hoe groot het ding is
aah kleiner dus!quote:Op maandag 17 juli 2006 15:23 schreef partyyboyy het volgende:
iets groter dan een grote boeing denk ik!
Anders vergelijk je 'em ff met een 747quote:Op maandag 17 juli 2006 15:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Valt toch wel mee opzich![]()
[afbeelding]
Dat heb ik dus een keer live gezien (im Amsterdam, jaren geleden) en toe viel 'ie best tegen.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:23 schreef -skippybal- het volgende:
Valt toch wel mee opzich![]()
[afbeelding]
Hij is de helft van een 747. Vind ik niet echt grootquote:Op maandag 17 juli 2006 15:23 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Anders vergelijk je 'em ff met een 747
Ik hoor nu ook een buitenaards geluidje bij nasa tvquote:Op maandag 17 juli 2006 15:25 schreef partyyboyy het volgende:
die autootjes allemaal![]()
Lijkt wel of er dadelijk buitenaardse wezens uit gaan stappen.
Dat vond ik toen ook niet maar nu ik die crashtender ernaast zie staan vind ik hem toch wel groot eik.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:24 schreef -skippybal- het volgende:
Hij is de helft van een 747. Vind ik niet echt groot![]()
Die zijn allang afgevoerd via een geheime tunnel door het wiel heen. Duhquote:Op maandag 17 juli 2006 15:25 schreef partyyboyy het volgende:
die autootjes allemaal![]()
Lijkt wel of er dadelijk buitenaardse wezens uit gaan stappen.
zou het dan zomaar zo zijnquote:Op maandag 17 juli 2006 15:26 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Ik hoor nu ook een buitenaards geluidje bij nasa tv![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |