ja, wie bestuurd dat ding eigenlijk? Zeker die mensen op de grond?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:01 schreef MaxMark het volgende:
Nog ff snel een andere landingsbaan kiezen, zo'n 15 minuten voor de landing
De roze is volgens mij waar 'ie is en de gele is het pad wat 'ie nog moet nemen.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:01 schreef partyyboyy het volgende:
waarom staan er op zo'n computerscherm 2 banen, een roze en een gele?
nee nee, het zijn 2 verschillende banen!quote:Op maandag 17 juli 2006 15:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
De roze is volgens mij waar 'ie is en de gele is het pad wat 'ie nog moet nemen.
Spannend. Misschien is 'ie alweer in 2 stukken ontploftquote:Op maandag 17 juli 2006 15:04 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
nee nee, het zijn 2 verschillende banen!
Nee, die is zo'n 1½ uur geleden gesloten.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Op de animaties staat naast de shuttle langs de romp 2 lange rechthoekige flappen. Dat ding keert toch niet terug met geopende vrachtruimte zeker?
Neen, zit gewoon een piloot in hoor.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:02 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ja, wie bestuurd dat ding eigenlijk? Zeker die mensen op de grond?
Dat is toch echt moeilijk dan!quote:
lijkt erop he!quote:Op maandag 17 juli 2006 15:08 schreef SterkStaaltje het volgende:
Probleempjes?
is is geloof ik meer computer dan pilootquote:Op maandag 17 juli 2006 15:09 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dat is toch echt moeilijk dan!
Het is gewoon landen met een vliegtuig zonder motor! Dus maar 1 kans![]()
Klopt... en dat zweven gaat die shuttle ook al niet makkelijk af. Ze noemen het niet voor niets een vliegende baksteen, zodra de zwaartekracht er weer grip op heeftquote:Op maandag 17 juli 2006 15:09 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Dat is toch echt moeilijk dan!
Het is gewoon landen met een vliegtuig zonder motor! Dus maar 1 kans![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |