Als jij die bedragen verdient hoor jij niet eens studiefinanciering te krijgenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:47 schreef hisham_abbas het volgende:
Kreeg ik vandaag een bericht van de IB-Groep dat ik in 2003, 120 euro meer heb verdiend dan de zogeheten "bijverdiengrens".
Nu moet ik hierdoor 800 euro boete betalen. Niet het meerdere van 120 euro, nee, ACHTHONDERD euro!!
Wat een ongelofelijke teringhonden, daar bij de IB-Groep!
Leer eerst eens goed lezen. Ik heb 120 euro teveel verdiend, dan verwacht ik ook dat de boete navenant is! Als ik nou 800 euro teveel had verdiend, oké.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:54 schreef wunderbaum het volgende:
Niet meer dan terecht als je voldoende verdient en ook nog eens op de zak van de belastingbetaler wilt teren. Regels zijn regels zou Rita zeggen.
¤ 9.847,23 in 2003quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:58 schreef ARKON het volgende:
10.000 is de grens toch?
Leren rekenen jij... 120 euro over het hele jaar, niet per maandquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:55 schreef existenz het volgende:
[..]
Als jij die bedragen verdient hoor jij niet eens studiefinanciering te krijgen![]()
Enige wat ik nu kan vinden is dit:quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:57 schreef hisham_abbas het volgende:
[..]
Leer eerst eens goed lezen. Ik heb 120 euro teveel verdiend, dan verwacht ik ook dat de boete navenant is! Als ik nou 800 euro teveel had verdiend, oké.
Regels zijn regels stamt volgens rechtsfilosoof Dorien Pessers overigens uit het Hitler-tijdperk. Het is maar dat je het weet![]()
Ja, en waarom denk je dat die grens er ligt????? Omdat je het bij die bedragen niet nodig hebt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:03 schreef hisham_abbas het volgende:
[..]
Leren rekenen jij... 120 euro over het hele jaar, niet per maand
van Rita mogen we ook liegen! en het 1 zeggen en het andere doenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:54 schreef wunderbaum het volgende:
Niet meer dan terecht als je voldoende verdient en ook nog eens op de zak van de belastingbetaler wilt teren. Regels zijn regels zou Rita zeggen.
Zij wil terug naar de middeleeuwenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:57 schreef hisham_abbas het volgende:
[..]
Leer eerst eens goed lezen. Ik heb 120 euro teveel verdiend, dan verwacht ik ook dat de boete navenant is! Als ik nou 800 euro teveel had verdiend, oké.
Regels zijn regels stamt volgens rechtsfilosoof Dorien Pessers overigens uit het Hitler-tijdperk. Het is maar dat je het weet![]()
Krijg je die boete niet voor het onterecht in het bezit hebben van je OV?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:03 schreef hisham_abbas het volgende:
[..]
Leren rekenen jij... 120 euro over het hele jaar, niet per maand
Gezien jouw naam, vind jij het met jouw reacties gek dat Nederlanders vinden dat buitenlanders op onze zak teren?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:57 schreef hisham_abbas het volgende:
[..]
Die krijg je er inderdaad ook nog boven op... en dan klopt het bedrag zeer aardig.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:06 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Krijg je die boete niet voor het onterecht in het bezit hebben van je OV?
Die heb ik dus gehad, kost me ¤ 70 per maand.
Je krijgt er straf bovenop, omdat je gefraudeerd hebtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:57 schreef hisham_abbas het volgende:
[..]
Dorien Pessers staat vast op de loonlijst van een linkse partij.quote:Regels zijn regels stamt volgens rechtsfilosoof Dorien Pessers overigens uit het Hitler-tijdperk. Het is maar dat je het weet![]()
Die heb ik ook gehad maar die kost me 68 per halve maandquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:06 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Krijg je die boete niet voor het onterecht in het bezit hebben van je OV?
Die heb ik dus gehad, kost me ¤ 70 per maand.
dan ben je genaaidquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:08 schreef _Henry_ het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad maar die kost me 68 per halve maand![]()
Tel daarbij een maximale studiebeurs met maximale lening op en je komt net boven de ¤ 16.000 per jaar. Daar kan toch geen hond van rondkomen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |