Mooi, was lekker rustgevend.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:33 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb eventjes vage shit opgenomen!
http://dump.swoos.com/uploads/vage%20shit.mp3
Ach anders kan je altijd nog die uitstekende kabeltjes die aan de zijkant uitsteken gewoon wegknippen... daar zie je niks meer van als het doosje dichtzit!quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:46 schreef cappp het volgende:
Mijn zelfbouwpedaal is bijna afIk moet alleen alles nog bij elkaar zetten en in het doosje proppen. Het doosje is alleen iets te klein, dus dat wordt goed passen en meten
![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:47 schreef Jorikjet het volgende:
wat voor pedaal ben je aan het maken?
quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:25 schreef Doodmetaal het volgende:
Moest je die straplocks er nou opschroeven?
Je kan ook effe voor een tientje een nieuwe strap kopen, die is nog jong en lekker strakquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:38 schreef Doodmetaal het volgende:
[afbeelding]
oehhhhh gouden..
Nou mijn arme gitaartje is al meerdere gevallen en fiks ook als je naar de deuken kijkt dus ik denk dat ik het risico ga nemen.. Vooral omdat er zaterdag een optreden van anderhalf uur in de planning staat.
Dat heb ik al gedaan en op een gegeven moment is hij niet meer lekker jong en strak en valt die op een onverwachts moment.....quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:44 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Je kan ook effe voor een tientje een nieuwe strap kopen, die is nog jong en lekker strak![]()
Ja op een gegeven moment, maar als je nu moet spelen is dit misschien de makkelijkste oplossing, zo'n nieuwe strap is niet na een uurtje helemaal naar de klote! (toch? bij mij in ieder geval niet)quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:47 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan en op een gegeven moment is hij niet meer lekker jong en strak en valt die op een onverwachts moment.....
Nope, het zijn prima dingen, mits je ze goed monteert. Bij mijn oude LP was het schroefgat bv te groot voor de meegeleverde schroeven, dus toen moest ik met de moed der wanhoop een dikkere en langere schroef nemen en die in het hout draaienquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Is het nou echt handig die straplocks, heb zelf steeds het gevoel dat het er ieder moment af kan schieten![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:58 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Enige nadeel van de locks is dat je je band eigenlijk los moet klikken als je je gitaar op de grond tegen de muur netjes bij de rest in je gitaarstand zet. Maar da's dan ook het enige
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |