Volgens mij kun je hier best leuk geld aan verdienen, als je het GOED doet! Dus geen klotewerk aflevert... maar ja... wat hij al zei, oefening baart kind!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:05 schreef Hammet het volgende:
Doe je dit soort dingen vaak eigenlijk? En hoeveel vang je ervoor?
Guitargeek gebruikt die plaatjes ook, maar ik weet niet of je ze daar ook los kunt downloaden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:34 schreef Hammet het volgende:
Ik heb eens een website gezien, die de opstellingen van veel bekende gitaristen toonden. Daar werd gebruik van dezelfde plaatjes, misschien heeft hij ze daar vandaan?
Ik weet de website alleen niet meer.
Zijn "net" begonnen, en dit zijn eigenlijk onze eerste echte opknap projecten. Beetje handel doen we al drie jaar.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:05 schreef Hammet het volgende:
Doe je dit soort dingen vaak eigenlijk? En hoeveel vang je ervoor?
Ah, een 'wijvengitaar'.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:14 schreef Svyatagor het volgende:
nieuwe 'Goddess-modellen', LP's en SG's die wat lichter zijn uitgevoerd, met een smallere hals, waardoor ze wat comfortabeler zouden spelen.
Yup, ze mikken ook speciaal op vrouwelijke gitaristen. Een nichemarkt, als je het mij vraagt, want áls ze er al zijn, die vrouwelijke gitaarhelden, zijn ze in ieder geval lang niet van die gearpimpende monomanen zoals je die in dit topic ziet.quote:
Ik heb eigenlijk nog nooit lang genoeg op een SG gespeeld om dat te beoordelen. Maar hij is sowieso lichter dan een LP ja.quote:Maar ik vind Les Pauls zelf over het algemeen ook iets te zwaar, maar een SG valt toch wel mee, dacht ik?
Hoe speelt zon bas zonder snaren?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:12 schreef Desensitized het volgende:
Even basgitaar updeetje tussendoor:
De nek is bijna klaar. Moet alleen nog een kam op en een truss-rod afdekplaatje.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En het art-work op de body:
[afbeelding]
In combinatie met de hals begint het er al aardig op te lijken dacht ik zo:
[afbeelding]
[afbeelding]
De body is net gelakt, en ligt nu te drogen, daarom glimt hij nog niet zo als de hals
ik heb al meegedaanquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:25 schreef Zanderrr het volgende:
Je kunt er ook een Goddess Les Paul winnen op die Gibson-site, maar hij is wel in 't roze...
Ziet mijn oog een Pro Tone?quote:
Hey dank je, ik nu ook. Maakt mij geen zak uit dat ie roze is, Les Paul is Les Paul.quote:
bier?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 04:47 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Dfe erburst dkan je r toch zgewoon zelf opaspuiten?> Althans, dat meot mogelijk zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |