De top 40 geeft je helaas gelijkquote:
Nog 41 nachtjes slapen!quote:
Ga jequote:
quote:
Zomerhitjesquote:
Ik ga er even vanuit dat Litpho het hier heeft over "From Paris to Berlin" van Infernal ..quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Qua zingen kan ze 't niet, maar qua uiterlijk is ze best oke, alhoewel ik laast een foto gezien had, en daar was ze echt niet lekker
quote:
maar wel leuk/lekker?quote:
Is het nog steeds zo warm daar ?quote:
ja, erg lekker, om even naar buiten te gaan, uit de muffe kantoorruimtes!quote:
koude winters..vragen om dikke warme slaapzakken..quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja, erg lekker, om even naar buiten te gaan, uit de muffe kantoorruimtes!
Ik dacht dat het inmiddels wel afgekoeld was, maar in de zon lopend, is het gewoon 30 graden of zo!
Maar ik klaag niet, dat doe ik alleen in de winter![]()
Dan zet ik gewoon het bed een graadje warmer!quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:26 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
koude winters..vragen om dikke warme slaapzakken..![]()
Moet datquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga jeTwist
ten huwelijk vragen op de Eiffeltoren?
Niet noodzakelijk. Het is natuurlijk wel leuk om aan al je vrienden en familie te vertellen dat je ooit iemand ten huwelijk heb gevraagd op de Eiffeltoren. En voor Twist is het helemaal leuk om te vertellen dat ze ten huwelijk is gevraagd op de Eiffeltoren... Hoe romantisch!quote:
een waterbed dus? daar kan ik me nu niets bij voorstellen..ik bedoel.. of dat echt zo lekker ligt.. volgens mijn vrienden wel..ik denk altijd dat het teveel schommelt/beweegt..?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
an zet ik gewoon het bed een graadje warmer!![]()
romantiekquote:
Dat schommelen hangt vooral af van de mate van stabilisatie. Hoe meer gestabiliseerd, des te minder het bed 'golft' als er iemand omdraait. De eerste weken is het wel ff wennen, maar daarna is het heerlijk slapen!quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:32 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
een waterbed dus? daar kan ik me nu niets bij voorstellen..ik bedoel.. of dat echt zo lekker ligt.. volgens mijn vrienden wel..ik denk altijd dat het teveel schommelt/beweegt..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |