Newsflash... internet is weeronafhankelijk.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Maar niet van een stukje tekst op internet.
Relaxt. Over 54 jaar kun je dit getal omdraaien als mensen dezelfde vraag stellen.quote:
Ok ok ok, ik zit nu met een megastijve achter internet. Jullie je zinquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Newsflash... internet is weeronafhankelijk.
Dat is makkelijk!quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:16 schreef nozem het volgende:
[..]
Relaxt. Over 54 jaar kun je dit getal omdraaien als mensen dezelfde vraag stellen.
sowieso niet van internet, warm of koudquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Maar niet van een stukje tekst op internet, als het zo warm is.
Gut, dat wist ik niet. En Theo en Pien verwachten een kleine. Onvoorstelbaar, hoe snel dat kan gaan.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Wist je al dat Jessica samenwoont met Patrick? Sinds een tijdje nu.
Tuurlijk, ik heb Jessica een paar weken geleden nog gezien. En Patrick ook nog redelijk recent.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Wist je al dat Jessica samenwoont met Patrick? Sinds een tijdje nu.
Heb je een blauwtje gelopen ofzo, omdat je van die duffe opmerkingen hier neerplempt?quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:20 schreef nozem het volgende:
[..]
Gut, dat wist ik niet. En Theo en Pien verwachten een kleine. Onvoorstelbaar, hoe snel dat kan gaan.
Nee, zo ben ik altijd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Heb je een blauwtje gelopen ofzo, omdat je van die duffe opmerkingen hier neerplempt?
Definieer: "jullie".quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:23 schreef nozem het volgende:
Jullie gaan met namen strooien waar ik nog nooit van heb gehoord, dan doe ik dat ook.
Nee, over bier.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:23 schreef Christine het volgende:
Gaat het nou alwéér over Gilmore Girls?.
Oh. Je doet me namelijk denken aan Tranceptor, met deze opmerkingen, en dat is geen goed teken, imo.quote:
Jan Ulrike Leo Larissa Ivo en Edjequote:
Ik kon er wel om lachen, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh. Je doet me namelijk denken aan Tranceptor, met deze opmerkingen, en dat is geen goed teken, imo.
Ja, dat ben ik.quote:
Vrouwen hebben geen humor, dus dat zegt niks.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik kon er wel om lachen, eerlijk gezegd..
En oja, er werd gisteren ouderwets naar me gefloten.
Oh, dan zal hij het wel zwaar hebben.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:26 schreef Q. het volgende:
Zo vaak zie ik hem niet, maar ik zal er aan denken. Laatste keer dat ik hem zag was ie niet aan het blowen. En in Zeewolde wonen is een goede manier om af te kicken: er is daar geen wiet te krijgen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |