Oja, ik zie het. Zal ik even zwaaien?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:47 schreef nozem het volgende:
Je ne sais pas. Ik ben hard aan het werk op de uni, zoals jij wel ziet.
jammer! kan je niet even snel gehakt halen in de buurt?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Me too, maar mijn gehakt was bedorven, dus die heerlijke lasagne die op de planning stond voor vanavond, kan ik wel op m'n buik schrijven.
Ja dat op zich wel, maar dan is het alweer te laat om de lasagne in de oven te zettenquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:51 schreef Aarti het volgende:
[..]
jammer! kan je niet even snel gehakt halen in de buurt?
patatjes zijn ook VEEEEEEEEEL lekkerderquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja dat op zich wel, maar dan is het alweer te laat om de lasagne in de oven te zetten.
Ik haal wel een frietje in de stad dadelijk.
Blikjes bier is een doodzonde.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ligt er aan of dawg flessen dan wel blikjes heeft.![]()
kan niet, de warmte is als kryptoniet voor mn haar, het is nu 1 grote onhandelbare krullenbolquote:
Tondeuse kopûh?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:55 schreef Aarti het volgende:
[..]
kan niet, de warmte is als kryptoniet voor mn haar, het is nu 1 grote onhandelbare krullenbol
Nee, vrouwen moeten lang haar hebbenquote:
Dat ben ik met je eens. Niets mooier dan wanneer een vrouw bovenop je zit en haar haar naar achteren gooit om je vervolgens een zwoele blik toe te werpen.quote:
En deze opmerking leverde jou een stijve op of niet?quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Niets mooier dan wanneer een vrouw bovenop je zit en haar haar naar achteren gooit om je vervolgens een zwoele blik toe te werpen.
Jou kennelijk welquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:07 schreef nozem het volgende:
[..]
En deze opmerking leverde jou een stijve op of niet?
Nee, dat is geen logica beste Christine.quote:
Bier!quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:50 schreef Christine het volgende:
Dan maar een biertje.
Met dit weer?quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:07 schreef nozem het volgende:
[..]
En deze opmerking leverde jou een stijve op of niet?
Je bent jaloers hè?quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:09 schreef nozem het volgende:
Hee Q. Schrale hengst!
Zekers. Ik was ook graag wat schraler geweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |