Ok...hier komt het. Ik heb sinds enkele dagen een enorm slag in mijn wiel he.. echt gigantisch.. dus ik denk, op naar de Tweewieler (die al best erg prijzig zijn) hier in Arnhem om het te laten repareren. Ik zou later worden teruggebeld met het prijskaartje van de reparatie eer zij met de reparatie zouden beginnen. Dus ik wordt in het begin van de middag teruggebeld. Wat denk je dat die rukkers vroegen om dat te fixen!? 65 euro welteverstaan! Die lui zijn helemaal gek in de kop joh! Dus ik er naartoe en vragen hoe ze dat in hemelsnaam kunnen vragen.. ja die jongen wist dat niet zo goed. Dus vroeg ik hoeveel een nieuw wiel dan wel niet mag kosten. Nou zegt hij, dat is toch 80 euro. En toen viel mijn bek open he.. 80 euro voor een nieuw wiel! En toen vroeg ik me plots het volgende af.. "Ok, een wiel kost 80, hoe kan het totaalplaatje dan 65 euro kosten? Die gast zo van "erm... tjaaaaa"...
En ik had daar enkele weken terug een nieuw sterk AXA slot gekocht voor 25 euro en dat slot was er dus ook afgevallen paar dagen terug. Ik vroeg me af hoe dat kon gebeuren en wou dat die ook er weer op werd gemonteerd, servicewijs toch normaal denk ik zo. Was dus ook niet gebeurd in de tijd dat zij die fiets daar hadden. Die jongen wist ook niet wie dat vorige keer gemonteerd had en toen ik vroeg of dit alsnog kon gebeuren, gaf hij mij twee nieuwe moertjes, het losse slot en een schroevedraaier.. dat ik dat zelf maar eventjes mocht doen..
![]()
Tevens hadden zij bij afgifte in de morgen het bonnetje meegekregen, om aan te tonen dat ik dat slot daar had gekocht. Toen ik er om vroeg bleek dat ze dat bonnetje hadden weggeflikkerd.
![]()
Ik om een nieuwe vragen, hij dat slot bekijken en schrijft die pik plots een nieuw bonnetje uit met daarop dat het slot 17 euro heeft gekost. Ik zat echt zo van WTF.. ik had er 25 voor betaald!! Weet je wat die vent toen deed?!!?! Zegt die "ok, zet ik er 25 euro op..ook goed"..
![]()
en toen ik dus van ja hallo.. heb ik er dan fokkin meer voor betaald dan wat die waard is!? Zegt die "ooooh, op die manier.. ik ga het wel even navragen". Hij naar binnen, komt die terug "Ja, die sloten zijn nu in de aanbieding."
Toen had ik het niet meer he.. ik ben daar weggegaan en ben van plan er ook niet meer terug te komen.. volgens mij hanteren ze die enorm gekke bedragen omdat zij de enige in de buurt zijn ofzo.. Dit is toch geen marktprijs!!?
![]()
En hier zit ik dan.. terwijl mijn fiets weer in de kelder staat.. met nog steeds dat enorme slag in het wiel