Kessler gaat dan zeker nog wel wat proberen, kan toch mooi straks het geel pakken met bonificatieseconden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:39 schreef Zwansen het volgende:
Finsih gaat dus van 800 tot 300 m voor de finish licht bergop.
Ja. Is gewoon gestart. Mocht van artsquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:47 schreef VoreG het volgende:
Is O'grady eigenlijk gestart? Die had toch een gebroken ruggenwervel?
jIj hebt het toch gelezenquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dit moet in het centrale topic. Of in het topic over etappe 4. Nu leest niemand het.
16:37 CESTquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:52 schreef Bismarck het volgende:
16.41 Voor de eerste keer vandaag rijden de renners van het Lampre-Fondital team aan kop van het peloton dat minder dan 2 minuten achter de kopgroep rijdt. Davitamon-Lotto lijkt de achtervolging op te geven omdat McEwen technische problemen heeft. Hij rijdt nu aan het einde van het peloton. Het is nog minder dan 27 km tot de finish.
Hmm..met McEwen uit de weg moet Boonen wel winnen, mits het op een massasprint aankomt!
Go Boonen![]()
Gebrekkige informatievoorziening op de NOS Tour site. Ik zit op m'n werk zonder radio, zonder pc met flash player en met een sterk vermagerde versie van windows media player. Nog tips waar ik terecht kan voor een simpele site met tekstberichten die wel redelijk wordt bijgewerkt?quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:54 schreef Ko_9 het volgende:
[..]
16:38 CEST
McEwen is back in the bunch. That wasn't much of a problem at all.
lijkt me dat ie gewoon weer meesprint straks
Gewoon de Toursite. Daar heeft de rest het ook vandaan.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:57 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Gebrekkige informatievoorziening op de NOS Tour site. Ik zit op m'n werk zonder radio, zonder pc met flash player en met een sterk vermagerde versie van windows media player. Nog tips waar ik terecht kan voor een simpele site met tekstberichten die wel redelijk wordt bijgewerkt?
bovenstaande kwam van cyclingnews.comquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:57 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Gebrekkige informatievoorziening op de NOS Tour site. Ik zit op m'n werk zonder radio, zonder pc met flash player en met een sterk vermagerde versie van windows media player. Nog tips waar ik terecht kan voor een simpele site met tekstberichten die wel redelijk wordt bijgewerkt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |