Vanaf maadag weer Simpsons op V8. Ik heb net nog een gemailt naar V8 en wat krijg ik terug:
Bedankt voor je mail. Voorlopig komt deze serie te vervallen. Het is
helaas nog niet bekend wanneer deze serie weer zal worden uitgezonden. Je
kunt het beste goed de omroepgidsen in de gaten houden.
Met vriendelijke groet,
Ruth van Baaijen.
Communicatieafdeling SBS Broadcasting BV.
Tel: +31 20 522 5572
Zit Ruth nu te slapen of is de Tv-gids in de fout gegaan...
ALS het klopt dan zou het er zo uit gaan zien:
maandag 24-12-01 - 18:00 uur: Simpsons
dinsdag 25-12-01 - 18:00 uur: Simpsons
donderdag 27-12-01 - 18:00 uur: Simpsons
vrijdag 28-12-01 - 18:00 uur: Simpsons
de week daarna (januari 2002)
Elke werkdag Simpsons op V8 om 18:00 uur.
[simpsons.nl]
[Dit bericht is gewijzigd door -Mk- op 20-12-2001 19:57]
(en die email is waarschijnlijk automatisch)
quote:ik weet het wel zeker..
Op donderdag 20 december 2001 20:07 schreef Jordy-B het volgende:
'k weet 't niet zeker, maar 'k dacht dat de BBC de simpsons uitzendt...
quote:Die aflevering dat ie dat zwaard in zijn buik verbergt!
Op donderdag 20 december 2001 20:15 schreef Ritch het volgende:
Bender for president!
In de eerste week van januari hebben we wat extra tijd over
en daarom herhalen we een aantal oude afleveringen van de Simpsons
op de vooravond. Dit is maar tijdelijk, of en wanneer we de serie echt
gaan voortzetten is nog niet bekend.
Met vriendelijke groet,
Dik Nagtegaal
Voorlichter V8
SBS Broadcasting BV
Telefoon: 020-522 50 72
Fax: 020- 522 55 56
E-mail: dik.nagtegaal@sbs6.nl
Simpsons Rule!
[Dit bericht is gewijzigd door -Mk- op 27-12-2001 21:39]
quote:Ja! Dubbele dosis!
Op donderdag 27 december 2001 23:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oude afleveringen elke maandag en vrijdag op BBC2 om 19:00 uur. [...]
BTW: Sideshow Bob heerscht zwaar!
[Dit bericht is gewijzigd door -Mk- op 30-12-2001 21:43]
Deze week staan The Simpsons ook in deze poll vermeld! Klik daarom hier op deze link om naar de site te gaan en stem voor The Simpsons. Weten we ook eens hoe Nico Dijkshoorn over The Simpsons denkt!
quote:helemaal mee eens!
Op zaterdag 29 december 2001 22:52 schreef red-dragon het volgende:
Simpsons en South Park zijn de enige twee tekenfilms die mij kunnen boeie.
---
The Simpsons. Tsja.... Animatie uit de tijd dat de wereld nog bang was voor plutonium, Southpark nog niet werd gemaakt en Beavis en ButtHead nog niet op hun bankje zaten te schreeuwen. Milde satire met als onderwerp de Amerikaanse Samenleving en, als je niet eens zo goed oplet, een in ironie verpakte boodschap over Goed en Kwaad.
Typisch een serietje voor V8, de zender waar je gegarandeerd 24 uur per dag gedateerde troep ziet. Sciencefictionseries om te huilen. Een opstijgend ruimteschip bij V8 is altijd een ijzeren tafelpoot met wat stoom er omheen die door de regisseur wat heen en weer wordt bewogen. Een treurigmakende serie over een supersonische gevechtshelikopter, ook bij V8. Fout. Sinds Rambo In Afghanistan en Adam Curry kan je echt niet meer aan komen kakken met helikopters. Helikopters zijn voor losers. Vervelende dingen ook. Het is een voertuig waarmee belangrijke imbecielen op daken landen.
V8 heeft dat nog niet in de gaten. Geen idee van Modern. Als heel Nederland zijn boodschappen al lang weer bij de Albert Heijn doet staan zij nog lachend dozen stuk te scheuren in de Aldi. Goedkoop idee van hip hebben ze daar. (Was twee weken geleden in een filiaal van de Aldi, ergens in Zeeland, waar de klant nu ook zelf de dozen uit de vrachtwagen moet halen. Hele zaak draait op één caissière. Klanten staan met stofjassen uren te wachten tot de wagen aan de Zeeuwse horizon verschijnt. Een plaat van Blöf maar dan in het echt. Terwijl het Zeeuwse land, dat natte land aan mijn hielen trekt, overdenk ik dicht als een mossel mijn zonden. Hebben we het nog wel eens over, Blöf. Van Dik Hout voor dertigers)
The Simpsons. Ik keek er gisteren naar. Aaaah gossie, wat een leuke serie. Je vraagt je nu af hoe Bart Simpson voor korte tijd de spreekbuis van een kwade generatie kon zijn. Totaal gevaarloos mannetje. Zijn rebellie tegen het ouderlijk gezag doet absurd aan. Kinderen van nu staan elkaar zo hard mogelijk op het scrotum te trappen omdat het bij Jackass was. Morgen brandend op een sleetje van een parkeergarage afglijden. Vergeleken bij wat Cartman uit Southpark zijn moeder toevoegt is Bart Simpson een jehovagetuige van Groen Links. Vooral die gedateerdheid maakt de Simpsons aardig om naar te kijken. Leuk zoals je naar Swiebertje kijkt.
Pappa werkt in een kerncentrale (wat is dat?), moeder rijdt overal mee naar toe met Homer Simpson, een nooit ouder wordende baby kruipt door het beeld om af en toe dingen om te gooien die moeten blijven staan en een slim zusje zorgt voor de rede, de verhaallijn. De aflevering van gisteren zat vol verborgen moralisme. The Simpsons op het platteland, waar zij niet kunnen aarden door hun grote stadsmentaliteit. Hoop gedoe, toch alles weer goed, snel naar huis en dan een grapje aan het eind. Klaar.
Samen met Alf, ook zon fossiele serie op V8, gaat The Simpsons uiteindelijk, met een klein beetje ironie om wat zand in de ogen te strooien, waar alle Amerikaanse series uiteindelijk over gaan. Het Gezin. Het Amerikaanse Gezin. Ruimtewezens, onbestaanbare harige mannetjes, tekenfilmfiguren etc, allemaal doen ze gewoon boodschappen en maken ze dezelfde dingen mee als in ons gezin. En dat is lachen man!!! The Cosby Show met gele mannetjes, iets anders zie ik er niet in. Vreselijk slechte en achterhaalde televisie dagelijks te zien bij V8!
---
Commentaar op Nico zijn stuk kan je hier geven: http://www.veronica.nl/forum/
Het ergste is nog dat zo'n figuur een eigen column heeft gekregen om z'n gal op te spuwen.
(wat meer columns gelezen van hem, maar hij zeikt op alles wat op t.v. komt geloof ik)
http://www.simpsons.nl en voor jullie forum freaks - http://www.thesimpsons.nl/cgi-bin/board/ikonboard.cgi
Simpsons is terug op de buis, elke werkdag. 18:00 inclusief op de zondag. (ik heb overigens wel eens gehad dat er plots The Pink Panther kwam )
"Als het goed is" dan verdwijnen de Simpsons na Januari weer van de buis, maar ja, informatie die je rechtstreeks van V8 krijgt heeft een erg slechte reputatie....
quote:Goede site!
Op vrijdag 11 januari 2002 20:24 schreef Daewon het volgende:
Hierbij wil ik jullie allemaal een stille hint geven.http://www.simpsons.nl
en voor jullie forum freaks - http://www.thesimpsons.nl/cgi-bin/board/ikonboard.cgi
Simpsons is terug op de buis, elke werkdag. 18:00 inclusief op de zondag. (ik heb overigens wel eens gehad dat er plots The Pink Panther kwam
)
"Als het goed is" dan verdwijnen de Simpsons na Januari weer van de buis, maar ja, informatie die je rechtstreeks van V8 krijgt heeft een erg slechte reputatie....
Maar goed, in mijn televisie gids staat niet meer op zondag om 18:00 uur: The Simpsons... Ik zie het wel ik snap ook niks meer van V8.
quote:Men kraakt hem lekker af daaro??? Zie je het nou echt niet? Dijkshoorn slacht jullie op dat veronica-forum met twee vingers in z'n neus. Vooral die Juice-nerd is lekker karaktermoord op zichzelf aan het plegen. Wat een dork.
Op vrijdag 11 januari 2002 20:01 schreef -Mk- het volgende:
Hij komt er in ieder geval niet zonder kleerscheuren vanaf, men kraakt hem lekker af daaro![]()
http://forum.veronica.nl/Forum14/HTML/000272.html
Gelukkig weet jij tenminste waar je het over hebt .......
quote:Begrijp me niet verkeerd, ik hou ook van de Simpsons, maar die gasten die proberen Dijkshoorn "af te kraken" op dat veronica-forum slaan nogal een lomp figuur. Lees 't maar eens.
Op zondag 13 januari 2002 17:24 schreef Daewon het volgende:
Gelukkig weet jij tenminste waar je het over hebt .......
Zie ook: E-mail actie Simpsons op V8
Daar kan je standaard mailtje naar v8 sturen en een banner vinden die je op je website kan zetten om ervoor te zorgen dat de Simpsons op de Nederlandse televisie blijven.
Nou ja ik hoop in ieder geval dat V8 een beetje nadenkt over wat goede series zijn en wat niet...
Adres voor de actie is nu http://www.simpsons-v8.cjb.net
Bedankt voor je mail. De serie The Simpsons wordt nog tot en met 21
februari uitgezonden op V8. Voorlopig komt de serie na deze datum niet
terug. Mocht dit wel weer worden uitgezonden, dan kondigen wij dit ruim
van tevoren aan in kranten, omroepbladen, internet en teletekst.
Met vriendelijke groet,
Ruth van Baaijen.
Communicatieafdeling SBS Broadcasting BV.
Tel: +31 20 522 5572
en daarna beginnen aan seizoen 13
quote:Maar hopelijk zodirect wel op BBC2.
Op vrijdag 08 februari 2002 18:15 schreef -Mk- het volgende:
Vanavond blijkbaar geen Simpsons op V8.
quote:Hoogtijd is de juiste term ja, ze moeten nog series 8 t/m 11 uitzenden.
Op vrijdag 08 februari 2002 16:59 schreef CaptainCab het volgende:
Ik vind het nogal hoog tijd dat ze seizoen 12 eens uit gingen zendenen daarna beginnen aan seizoen 13
quote:Kan het nergens terugvinden..
Op dinsdag 26 februari 2002 12:37 schreef Kipman het volgende:
En ook nog elke donderdag op V8.
quote:Laatste twee weken was het nog wel op donderdag. Vorige week was de aflevering met de Radioactive Man film.
Op woensdag 27 februari 2002 23:33 schreef -Mk- het volgende:[..]
Kan het nergens terugvinden..
quote:Als ze weer gaan herhalen, vind ik dat ze seizoen 4 tm 6 nog eens moeten draaien. Dit zijn verreweg de beste seizoenen, en Fox (V8) heeft zelfs een deel van seizoen 5 nooit uitgezonden. Daar komt nog bij dat 1 van mijn seizoen 6 tapes een paar weekjes terug stuk is gegaan
Op dinsdag 26 februari 2002 18:52 schreef Romano het volgende:[..]
Hoogtijd is de juiste term ja, ze moeten nog series 8 t/m 11 uitzenden.
Oh, wacht, ik denk dat ik het al weet... UPC gedupeerde zeker...
In that case, I believe our good friend Nelson said it best:
Zaterdag - 14.45 uur
Dinsdag - 14.10 uur
Donderdag - 14.10 uur
Vrijdag - 14.15 uur
Lekkere tijd niet?!
quote:Hm, zaterdag 'smiddags vind ik wel lekker, ja
Op woensdag 10 april 2002 14:32 schreef -Mk- het volgende:
Vanaf nu zijn The Simpsons weer op tv in Nederland, op SBS6:Zaterdag - 14.45 uur
Dinsdag - 14.10 uur
Donderdag - 14.10 uur
Vrijdag - 14.15 uurLekkere tijd niet?!
De rest niet, nee
Gelukkig is er de BBC
The Simpsons: Halloween Special.
Ik vind deze specials altijd de leukste uitzendingen.
quote:Jaaaaaaaa, of die xfiles aflevering!!!
Op maandag 30 december 2002 19:03 schreef victorinox het volgende:
Nu op de BBC2:The Simpsons: Halloween Special.
Ik vind deze specials altijd de leukste uitzendingen.
morgen , 23.20, op V8 komt Treehouse of Horror 12
Goed nieuws, want dat is (onofficieel) de 1e aflevering van seizoen 13, dus een nieuwe aflevering! Raar dat ze seizoen 12 overslaan (ook nog nooit hier op de buis geweest), maar het zou fantastisch zijn om wekelijks nieuwe afleveringen te krijgen van het seizoen dat een hele verbetering was op the Blunder Years
quote:YES, Ik ken die aflevering nog niet
Op dinsdag 31 december 2002 12:30 schreef CaptainCab het volgende:
WOOHOOmorgen , 23.20, op V8 komt Treehouse of Horror 12
Goed nieuws, want dat is (onofficieel) de 1e aflevering van seizoen 13, dus een nieuwe aflevering! Raar dat ze seizoen 12 overslaan (ook nog nooit hier op de buis geweest), maar het zou fantastisch zijn om wekelijks nieuwe afleveringen te krijgen van het seizoen dat een hele verbetering was op the Blunder Years
Maar waarom komt The Simpsons in godsnaam om 23:20 op televisie.
Het is een tekenfilm godverdomme.
quote:Met de stem van Pierce Brosnan.
Op donderdag 2 januari 2003 12:42 schreef Smeich het volgende:
Iemand gezien?
Ik vond het tweede verhaal met dat computerhuis echt schitterend!
Dat Harry Potter verhaal was ook leuk, met die kotsende kikker.
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 12:56 schreef SmashBro het volgende:
Die kotsende kikker moet een eigen serie. Briljant.
zekers wel. 1e ep vond ik nie zo leuk, maar het 2e verhaal met het huis was wel cool alleen deed mij ergens aan denken, alsof ik bijna zo'n verhaal al eerder ben tegengekomen in the simpsons.
quote:Was uiteraard een ode aan de HAL 9000 computer uit 2001: A Space Oddysey. Die kikker was schitterend inderdaad. Een verademing om eindelijk 's een nieuwe episode te zien na 80x herhalingen van dezelfde 3 episodes op BBC2.
Op donderdag 2 januari 2003 14:41 schreef Zero_Cool het volgende:[..]
![]()
zekers wel. 1e ep vond ik nie zo leuk, maar het 2e verhaal met het huis was wel cool alleen deed mij ergens aan denken, alsof ik bijna zo'n verhaal al eerder ben tegengekomen in the simpsons.
quote:The Simpsons komt al een geruime tijd elke werkdag om 19:00 op BBC2
Op donderdag 20 december 2001 19:33 schreef -Mk- het volgende:
..
Wel weer errug lekker dat The Simpsons weer op de buis zijn trouwens...
quote:Nop, dat is alleen bij de halloween-afleveringen dacht ik..
Op donderdag 2 januari 2003 15:54 schreef thomba het volgende:
Het viel mij eigenlijk een beetje tegen - ben ik de enige daarin?
3 losse stukjes zonder goed begin en einde... ik hoop niet dat alle afleveringen zo zullen zijn?
quote:Zeker wel
Wel weer errug lekker dat The Simpsons weer op de buis zijn trouwens...
quote:de laatste tijd niet meer
Op donderdag 2 januari 2003 15:05 schreef STING het volgende:
The Simpsons komt al een geruime tijd elke werkdag om 19:00 op BBC2
edit: ow, maar vanavond wel weer zie ik
quote:Nope, 't is een zeer tegenvallende aflevering, zeker voor een Halloween Special
Op donderdag 2 januari 2003 15:54 schreef thomba het volgende:
Het viel mij eigenlijk een beetje tegen - ben ik de enige daarin?
BTW - volgende week geen Simpsons, maar V8 teletext pagina 221: In verband met de James Bond night vandaag geen The Simpsons laat ons weten dat ze blijven
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 16:15 schreef CaptainCab het volgende:
..vooral de laatste twee, vind ik een paar van de slechtste afleveringen ooit..
quote:Zo raar vind ik het niet, want het werd weer eens hoog tijd voor nieuwe afleveringen in Holland.
Op dinsdag 31 december 2002 15:15 schreef Oid het volgende:
Wat NIEUWE afleveringen?...dat kan niet...zou...te...goed zijn
"Hahaha, the perfect crime! Marge, I'm expected at court this thusday"
quote:IDD Die is ook VEt !! Er was een de goede oude tijd dat V8 Beide series draaide !! Toen was ik HAPPY
Op donderdag 20 december 2001 20:15 schreef Ritch het volgende:
Ik wil Futurama terug, nog veel cooler dan simpsons vind ik! Bender for president!
quote:hoe weet jij wat V8 volgende week gaat uitzenden?
Op woensdag 8 januari 2003 10:25 schreef CaptainCab het volgende:
Vanavond dus geen Simpsons in verband met James Bond, maar volgende week komt 'Insane Clown Poppy', wat aangeeft dat ook seizoen 12 is gekocht en eerst uitgezonden gaat worden
quote:OOoohw, vandaarrrr
Op woensdag 8 januari 2003 10:35 schreef BdR het volgende:[..]
hoe weet jij wat V8 volgende week gaat uitzenden?
gelukkig maar want ik had al zo'n idee dat een 1malige opvulling was van de woensdag avond....
quote:Krijg elke week een tv-gids in de bus
Op woensdag 8 januari 2003 10:35 schreef BdR het volgende:[..]
hoe weet jij wat V8 volgende week gaat uitzenden?
[Dit bericht is gewijzigd door Ajax_master op 20-01-2003 20:08]
Iedere werkdag op BBC2:
19:00 uur herhalingen oude afleveringen
Iedere woensdag op V8:
Rond 23:15 uur: nieuwe(re) afleveringen (voor NL dan...)
Iedere werkdag op NET5:
rond 16:30 uur: herhalingen oude afleveringen
quote:Dit is eigenlijk helemaal geen slecht idee, om Veronica eens met z'n allen te mailen om Futurama te kopen en uit te zenden
Op zaterdag 29 december 2001 02:12 schreef Bass het volgende:
simpsons, family guy, futurama, alles moet terug ! Misschien iets voor de nieuwe veronica die van plan is V8's kont te gaan schoppenen een paar afleveringen van Duckman zouden me ook wel weer goed doen...
publieksservice@veronica.nl
'The Great Money Caper'
Woensdag 26 februari
Bart krijgt een toverdoos. Hij en Homer gaan op straat een goochelact geven om geld te verdienen. Wanneer ze niks verdienen, laat Homer Bart alleen achter op straat. Als blijkt dat Bart wel verdient omdat mensen medelijden met hem hebben, gaan hij en Homer samen werken om zoveel mogelijk geld te krijgen. Natuurlijk worden ze gepakt door de politie.
Gastoptreden: Edward Norton als de stem van Devon Bradley
Maar die nieuwe afleveringen woensdag 's avonds laat op V8 vergeet ik meestal. . Ik begrijp ook echt niet waarom ze zo'n topserie als deze op zo'n tijdstip wegstoppen.
quote:Dat doen ze om de eenvoudige reden dat de liefhebber toch wel naar zo'n serie kijkt. Dan trek je op dat tijdstip iig nog wat kijkcijfers. Naar mijn mening ook heel irritant, aangezien je het idd heel snel vergeet te kijken.
Op maandag 24 februari 2003 12:01 schreef SmashBro het volgende:
-knip-Ik begrijp ook echt niet waarom ze zo'n topserie als deze op zo'n tijdstip wegstoppen.
Vanaf volgende week maandag alleen op maandag (misschien daarna helemaal niet meer?) een simpsons aflevering, een oude welteverstaan. Dat allemaal ook nog eens op het fantastische tijdstip van 0:05
Sterf V8
quote:Vanavond dus
Op zondag 23 februari 2003 23:59 schreef -Mk- het volgende:
Woensdag 23:15:'The Great Money Caper'
Woensdag 26 februariBart krijgt een toverdoos. Hij en Homer gaan op straat een goochelact geven om geld te verdienen. Wanneer ze niks verdienen, laat Homer Bart alleen achter op straat. Als blijkt dat Bart wel verdient omdat mensen medelijden met hem hebben, gaan hij en Homer samen werken om zoveel mogelijk geld te krijgen. Natuurlijk worden ze gepakt door de politie.
Gastoptreden: Edward Norton als de stem van Devon Bradley
quote:Ik val altijd in slaap op de bank , dan word ik wakker en is het al afgelopen.
Op woensdag 26 februari 2003 20:18 schreef -Mk- het volgende:[..]
Vanavond dus
Dat is me nu al 3x gebeurd.
quote:Ja is klote
Op woensdag 26 februari 2003 20:21 schreef victorinox het volgende:[..]
Ik val altijd in slaap op de bank , dan word ik wakker en is het al afgelopen.
Dat is me nu al 3x gebeurd.
* The_Lizard_Queen heeft al iets van 240 afleveringen op d'r hd staan
deze week was t ineens weer op maandag en uit een heel ander seizoen dan de laatste paar woensdagen...
quote:Deze week is het weer op Dinsdag 23:15..
Op woensdag 5 maart 2003 13:39 schreef Hertog_Arjan het volgende:
Op V8 maken ze dr maar een beetje een zooitje van met de simpsonsdeze week was t ineens weer op maandag en uit een heel ander seizoen dan de laatste paar woensdagen...
'Skinner's Sence Of Snow'
Dinsdag 11 maart
Een grote sneeuwstorm legt het leven in Springfield plat. Het enige waar alle bewoners naar toe kunnen gaan is de school. De docent Skinner draait een verschrikkelijke saaie lange film. Iedereen demonstreert daar tegen. Skinner vlucht weg en valt in een gat. Hij stuurt een hamster die hulp moet zoeken voor hem.
quote:* GizartFRL zapt richting V8
Op dinsdag 11 maart 2003 23:26 schreef Pardonlul het volgende:
Nu op V8 !
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 23:27 schreef -Mk- het volgende:
Ow bijna vergeten.
Toen ze in dat circus waren en die lui lenig aan die palen hingen.
''Hmmmm, dat brengt me op ideeën hihi''
En dan dat visioen dat ze de keuken schoonmaakt in een lenige houding
Info over de tijden:
Net 5
Vrijdag t/m maandag
16:15
BBC2
Vrijdag t/m maandag
19:00 (18:00 engelse tijd, dus laat je niet misleiden door de teletext)
V8
woensdag
23:15
quote:Inderdaad
Op dinsdag 25 maart 2003 20:25 schreef Rude het volgende:
The Simpsons zijn vanavond op V8 en vandaag is het dinsdag, ajax_meester.
quote:Het gerucht is nu pas bevestigd
Op dinsdag 25 maart 2003 22:20 schreef CaptainCab het volgende:Is al jaren bekend.. Duurt alleen nog wel een flink tijdje voor ze er echt aan beginnen
March 22, 2003
SIMPSONS CREATOR CONFIRMS WORK ON A SIMPSONS MOVIE
In an interview with Kevin Williamson of the Calgary Sun called Keeping in 'Toon, Matt Groening talk about The Simpsons & Futurama. In it he discusses The Simpsons making its 300th episode, his frustration with FOX about them cancelling Futurama, the Simpsons getting renewed for two more seasons, and even more exciting than all of those put together, he confirms work on a Simpsons Movie! This is an excerpt from the article...
"We're talking about doing it. We just want to make sure, if we do, it doesn't follow in the dismal footsteps of other currently-running TV shows turned into movies. I can only think of one that worked and that was South Park."
So, it looks like the Simpsons is headed towards a great future, unlike Futurama which received no promotion whatsoever from FOX for the years it was on the air.
en dat is..
Wohoooow!
'Worst Episode Ever'
Bart en zijn vriend Milhouse worden voor het leven verbannen uit hun lievelings stripboekwinkel. Daarom nemen ze de winkel met succes over. Ze ontdekken dat de vorige eigenaar een aantal iligale video clips heeft verstopt in de winkel. Ze nodigen alle vrienden uit om deze clips, tegen betaling, te bekijken.
Ik kan de D'ohs en de opgewonden ooooh's van Homer nadoen
En de stem van die stripboek man. Ik heb me laten vertellen dat ze erg goed lijken
Eens kijken of ik 'n keer iets op kan nemen en kan uploaden
quote:
Op maandag 31 maart 2003 03:55 schreef BrianMay het volgende:
kan er hier iemand Simpsons karakters stemmetjes nadoen?
quote:Wow
Op maandag 31 maart 2003 10:01 schreef Patch het volgende:[..]
Krusty the Clown
Barney Gumble
Moe de barkeeper
Troy McLure
en nog wat overige stemmen
quote:zie mijn profiel....
Op dinsdag 1 april 2003 00:16 schreef BrianMay het volgende:[..]
Wow
quote:Hij zei 'nadoen', en niet 'verneuken'.
Op maandag 31 maart 2003 10:01 schreef Patch het volgende:[..]
Krusty the Clown
Barney Gumble
Moe de barkeeper
Troy McLure
en nog wat overige stemmen
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 10:53 schreef Smots het volgende:[..]
Hij zei 'nadoen', en niet 'verneuken'.
quote:Net begonnen.
Op dinsdag 1 april 2003 23:09 schreef -Mk- het volgende:
Nog 10 minuten.
quote:Precies 10 minuten dus
Op dinsdag 1 april 2003 23:19 schreef victorinox het volgende:[..]
Net begonnen.
quote:Verrek ik zie het nu ook.
Op dinsdag 1 april 2003 23:20 schreef -Mk- het volgende:[..]
Precies 10 minuten dus
.
quote:6x als je VT4 en PRO7 ook meetelt..
Op woensdag 2 april 2003 03:30 schreef DaMayan het volgende:
Zo hee 3x simpsons op 1 dag.
Verder was er weer geen ruk op TV dus dat was wel weer het enige wat leuk was.
quote:
Simpsons verschijnen mogelijk op witte doek
The Simpsons, de maffe familie uit het industriestadje Springfield, komen mogelijk op het witte doek. Volgens de producer van de succesvolle Amerikaanse tekenfilmserie zijn er vergevorderde plannen voor zeker drie films in de komende jaren. Dat meldde de Times vrijdag.Donderdag werd gevierd dat de driehonderdste aflevering van de serie is uitgekomen, die inmiddels al veertien jaar bestaat en daarmee de langstlopende tekenfilmserie is. In zeventig landen zijn The Simpsons inmiddels te zien.
De Simpson-familie bestaat uit vader Homer, moeder Marge, en de kinderen Bart, Lisa en Maggie. Kenmerkend voor de serie is dat het over dingen gaat die in het echte leven normaal zijn, maar tegelijkertijd een absurde wending krijgen.
De Simpsons waren al vanaf het begin een groot succes, het werd een grote hype over de hele wereld. Bepaalde zinnetjes uit The Simpsons zijn zelfs standaard geworden in het Engelse taalgebruik zoals Doh!, Ey Carumba! en Don't have a cow, man!. De serie is vrij grof en bestaat grotendeels uit satire.
quote:nogmaals: dat roepen ze al vanaf 1992 om de paar maanden....
Op dinsdag 15 april 2003 08:51 schreef SmashBro het volgende:[..]
'Hungry Hungry Homer'
Dinsdag 30 april
Wanneer Lisa tijdens een familieuitje word beroofd, gaat Homer acher de dader aan en pakt hem. Het blijkt een jongentje te zijn en Homer wil hem helpen. Ook helpt hij Bart aan een vriendinnetje en Lisa met haar haar. Daarnaast gaat Homer in hongerstaking als hij hoort dat het basketbalteam gaat verhuizen. Omdat Homer altijd honger heeft, en toch zijn actie wil voortzetten, zet hij zich zelf vast aan een stoel.
23:15 uur.
quote:Homer
Op maandag 28 april 2003 01:01 schreef Khalein het volgende:
En wie zit er rond dat tijdstip in de Sneak?
quote:Ik
Op maandag 28 april 2003 01:01 schreef Khalein het volgende:
En wie zit er rond dat tijdstip in de Sneak?
Eerst op Net 5 16:05 Daarna BBC2 19:00 en daarna V8 23:10
quote:Ik ook
Op maandag 28 april 2003 01:04 schreef Gorro het volgende:[..]
Ik
did you lock the front door
DOH
did you lock the backdoor
DOH
we forgot grandpa at the gasstation
..........
Die aflevering heerscht namelijk.
"Hello I'm looking for someone named Coholic"
"Al....coholic"
Net trouwens "Papa's got a brand new badge"gedownload (ja ja.. ze zijn gewoon niet te krijgen!), een heel stuk spoof op the Sopranos, erg cool!
quote:* H3man kijkt!
Op dinsdag 29 april 2003 23:17 schreef -Mk- het volgende:
NU op V8, als het goed is.
HIJ IS VET!, ken deze!!
quote:offtopic: oranje iconen zijn okay.
Op woensdag 30 april 2003 10:11 schreef -Mk- het volgende:
Geen dank.
quote:Bedankt
Op woensdag 30 april 2003 10:11 schreef FlyingFox het volgende:[..]
offtopic: oranje iconen zijn okay.
.
.
quote:Ik vind het ook leuk dat de stemmen van de broers "Sideshow Bob en Cecil Terwilliger" gedaan worden door de broers in Frasier.
Op vrijdag 2 mei 2003 21:27 schreef Meneer_Aart het volgende:
Vanavond op BBC2 één van de meest briljante afleveringen die ik ooit gezien heb: de Frasier-imitatie met Sideshow Bob. Ge-wel-dig.
quote:Het mooie was dat mijn broertje en ik toen Bob en Cecil voor het eerst bij elkaar waren al een vermoeden hadden dat het op Frasier moest lijken... en toen kwam die tekst in beeld (net zoals in Frasier). Echt geniaal, de moeilijke zinnen, het pedante, het appartement, wijn, die date... geniaal. En hoe kom je er op om dat te imiteren, gecombineerd met die clownsopleiding en dat haar en die gevangenis, nogmaals geniaal
Op vrijdag 2 mei 2003 21:32 schreef victorinox het volgende:[..]
Ik vind het ook leuk dat de stemmen van de broers "Sideshow Bob en Cecil Terwilliger" gedaan worden door de broers in Frasier.
Kelsey Grammar en David Hyde Pierce
quote:Yeah, die had ik ook nog steeds hier op schijf staan, zoals zoveel eps, en ook tijdje terug gekeken, echt super
Op vrijdag 2 mei 2003 21:37 schreef Bob.Ross het volgende:
ik heb net de special: Inside.the.actors.studios van de simpsons gedownload.
mag ik ff zeggen![]()
om de mensen achter de stemmetjes te zien
quote:ik had niet verw8 dat Bart door een vrouw ingesproken werd
Op vrijdag 2 mei 2003 21:41 schreef Nake het volgende:[..]
Yeah, die had ik ook nog steeds hier op schijf staan, zoals zoveel eps, en ook tijdje terug gekeken, echt super
Van aantal kon je best goed horen wie ze speelden
Maar wazige humor hadden die gasten daar zeg, sjees
quote:goh die zou ik ook wel 's willen zien
Op vrijdag 2 mei 2003 21:37 schreef Bob.Ross het volgende:
ik heb net de special: Inside.the.actors.studios van de simpsons gedownload.
mag ik ff zeggen![]()
om de mensen achter de stemmetjes te zien
quote:Wie/wat?
Op zaterdag 3 mei 2003 13:40 schreef The_Duce het volgende:
Santaclaus Helper!!!!
Santa's Little Helper
quote:Denegrerende aap
Op zaterdag 3 mei 2003 15:17 schreef Elevation het volgende:[..]
Wie/wat?
Santa's Little Helper
-Simpsons Roasting on an open fire
-Bart's Dog gets an F
-Dog of Death
-Two Dozen and one Greyhounds
-The Canine Mutiny
en morgen in Amerika in première:
-Old Yeller Belly
zijn toch allemaal afleveringen met Santa's Little Helper in de hoofdrol
quote:Dus niet hé!
Op zaterdag 3 mei 2003 18:39 schreef The_Duce het volgende:[..]
wordt tevens zeer gewaardeerd door zijn doorgewinterde familieleden!
Zie de aflevering met Stampy the elephant.
'Bye bye Nerdy'
Dinsdag 6 mei
Er is een nieuw gezin komen wonen in Springfield en Lisa wordt vriendin met de dochter. Het blijkt dat het meisje niet gediend is van Lisa haar vriendschap.
Kijk wel, als ik thuis ben, altijd @ BBC2 iedere dag om 19.00.
Net 5 is altijd een beetje wisselend merk ik wel, maar rond een uur of 16.00/16.20 begint het meestal wel.
V8, hoevaak zend die wat uit?
Edit:
En om bovenstande post completer te maken:
Season 12, Episode16
Titel: Bye Bye Nerdie
Afleveringscode: #CABF11 / SI-1211
Orginele uitzend datum: 11 Mar 2001
[Dit bericht is gewijzigd door Nakebod op 06-05-2003 23:21]
quote:Volgens mij wordt die stem gedaan door Lisa Kudrow..
Op dinsdag 6 mei 2003 23:13 schreef -Mk- het volgende:
Over 3 minuten op V8'Bye bye Nerdy'
Dinsdag 6 meiEr is een nieuw gezin komen wonen in Springfield en Lisa wordt vriendin met de dochter. Het blijkt dat het meisje niet gediend is van Lisa haar vriendschap.
Toch niet, andere aflevering...
[Dit bericht is gewijzigd door Elevation op 06-05-2003 23:27]
Maggie eet een magazine op en Marge neemt haar meteen ter controlle mee naar het ziekenhuis. Dus aan Homer de taak om boodschappen te doen. In de supermarkt krijgt Homer ruzie met een werknemer en hierdoor gaan de werknemers staken. Het gezin heeft niet meer de mogelijkheid om boodschappen te doen en ze gaan op zoek naar eten in hun huis. Homer vind zeer oude crackers en als hij de verpakking eraf haalt, heeft hij een safari gewonnen. Dus het gezin gaat naar Afrika. Natuurlijk is de safari zeer vreemd,en er gebeuren rare dingen.
23:15, V8
quote:Altijd geweldig hoe de ene situatie overgaat in de andere terwijl ze ogenschijnlijk niets met elkaar te maken hebben. Briljant!
Op vrijdag 9 mei 2003 12:06 schreef -Mk- het volgende:
'Simpson Safari'
Dinsdag 13 meiMaggie eet een magazine op en Marge neemt haar meteen ter controlle mee naar het ziekenhuis. Dus aan Homer de taak om boodschappen te doen. In de supermarkt krijgt Homer ruzie met een werknemer en hierdoor gaan de werknemers staken. Het gezin heeft niet meer de mogelijkheid om boodschappen te doen en ze gaan op zoek naar eten in hun huis. Homer vind zeer oude crackers en als hij de verpakking eraf haalt, heeft hij een safari gewonnen. Dus het gezin gaat naar Afrika. Natuurlijk is de safari zeer vreemd,en er gebeuren rare dingen.
23:15, V8
(gisteren bbc trouwens de aflevering dat ms. Crabaple (?) en Principle Skinner wat hebben. Erg goede aflevering)
quote:jep, is de aflevering met de populaire nieuwe studente, met het schoolfeest en met het vet waarmee homer rijk denk te worden ("aaargh! they're stealing my retirment grease!")
Op dinsdag 6 mei 2003 23:21 schreef Elevation het volgende:[..]
Volgens mij wordt die stem gedaan door Lisa Kudrow..
Toch niet, andere aflevering...
quote:vond het vandaag maar een matige aflevering eerlijk gezegd, en een beetje ongeloofwaardig: "are mam and dad home?" "no they are out walking with the flanders"
Op vrijdag 9 mei 2003 20:14 schreef Meneer_Aart het volgende:
"... ever since my parrot stopped talking", die blinde man.
quote:die circus opening is minstens 10 x gebruikt
Op dinsdag 13 mei 2003 23:36 schreef Rude het volgende:
Zijn er nog Simpsonsfielen hier die weten of er een gedachte achter zit om de 'circus-opening' (zoals vanavond) te gebruiken?
quote:Daarom vraag ik het ook, Patch.
Op dinsdag 13 mei 2003 23:38 schreef Patch het volgende:[..]
die circus opening is minstens 10 x gebruikt
[Dit bericht is gewijzigd door Rude op 13-05-2003 23:50]
quote:Destijds, in seizoen 4, was het Matt Groening's bedoeling om de beste en meest fantastische couch gag ooit te maken. Nu wordt 'ie voornamelijk gebruikt als vulmateriaal, als de aflevering niet lang genoeg is
Op dinsdag 13 mei 2003 23:36 schreef Rude het volgende:
Zijn er nog Simpsonsfielen hier die weten of er een gedachte achter zit om de 'circus-opening' (zoals vanavond) te gebruiken?
'Trilology Of Terror'
Dinsdag 20 mei
Home verliest zijn duim als hij aan het ontbijten is. Het verhaal word verteld vanuit drie verschillende personen: Homer, Lisa en Bart.
De dag van Homer gaat vooral over zijn duim. De dag van Lisa gaat over dat ze naar school gaat. En tenslotte de dag van Bart: als hij samen met Milhouse aan het rotzooien is met vuurwerk. Aan het einde van de dag blijkt alles samen te komen.
quote:Dit is een leuke aflevering.
Op dinsdag 20 mei 2003 13:02 schreef -Mk- het volgende:
Vanavond 23:10:'Trilology Of Terror'
Dinsdag 20 meiHome verliest zijn duim als hij aan het ontbijten is. Het verhaal word verteld vanuit drie verschillende personen: Homer, Lisa en Bart.
De dag van Homer gaat vooral over zijn duim. De dag van Lisa gaat over dat ze naar school gaat. En tenslotte de dag van Bart: als hij samen met Milhouse aan het rotzooien is met vuurwerk. Aan het einde van de dag blijkt alles samen te komen.
Kben benieuwd vanavond, ken m namelijk niet.
quote:Opwaar?
Op dinsdag 20 mei 2003 23:15 schreef -Mk- het volgende:
Nu.
Ik kan niet kijken ... ben wel benieuwd
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 23:38 schreef generalist het volgende:
welke aflevering is hetIk kan niet kijken ... ben wel benieuwd
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 13:02 schreef -Mk- het volgende:
Vanavond 23:10:'Trilology Of Terror'
Dinsdag 20 meiHome verliest zijn duim als hij aan het ontbijten is. Het verhaal word verteld vanuit drie verschillende personen: Homer, Lisa en Bart.
quote:'Trilology Of Terror'
Op dinsdag 20 mei 2003 23:38 schreef generalist het volgende:
welke aflevering is hetIk kan niet kijken ... ben wel benieuwd
Home verliest zijn duim als hij aan het ontbijten is. Het verhaal word verteld vanuit drie verschillende personen: Homer, Lisa en Bart.
De dag van Homer gaat vooral over zijn duim. De dag van Lisa gaat over dat ze naar school gaat. En tenslotte de dag van Bart: als hij samen met Milhouse aan het rotzooien is met vuurwerk. Aan het einde van de dag blijkt alles samen te komen
Ik zie zo'n trilogie ook voor de eerste keer, best leuk...
quote:Die is heel erg leuk. Parodie op Pulp Fiction
Op dinsdag 20 mei 2003 23:39 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
'Trilology Of Terror'
De dag van Homer gaat vooral over zijn duim. De dag van Lisa gaat over dat ze naar school gaat. En tenslotte de dag van Bart: als hij samen met Milhouse aan het rotzooien is met vuurwerk. Aan het einde van de dag blijkt alles samen te komenIk zie zo'n trilogie ook voor de eerste keer, best leuk...
Flanders die aan het voorlezen is:
quote:En om 7 uur op de BBC, Homer heeft de airco van Flanders gejat, Flanders komt bij hem klagen..
And Harry Potter and all his friends....
went to hell for practicing witchcraft!!!
Homer tegen Flanders:
quote:En hij krijgt meteen een steen tegen z'n kop gekeild door Flander's z'n kinderen:
Havent you heard of 'Let he who is without sin cast the first stone'?
quote:
Got him dad!!
Halloween Special VIII
'Children Of A Lesser Clod'
Maandag 2 juni
Het gezin volgt een aantal lessen bij de YMCA. Homer gaat op basketballes maar hij raakt gewond aan zijn knie. Door zijn verwondingen kan hij niet werken en verveelt zich thuis. Uit verveling past hij met succes op Rod en Todd. Door dit succes opent hij een kinderdagverblijf bij hem thuis. Bart en Lisa worden jaloers op het feit dat alle aandacht van hun vader naar andere kinderen gaan. Kranten schrijven zeer positief over Homer en een filmploeg maakt een film over hem. Bart en Lisa besluiten de wereld te laten zien hoe slecht Homer is als vader.
quote:Het is toch altijd op dinsdag avond ?!
Op maandag 2 juni 2003 22:49 schreef -Mk- het volgende:
Over 10 minuten op V8:'Children Of A Lesser Clod'
Maandag 2 juni
-knip-
quote:THX
Op maandag 2 juni 2003 22:49 schreef -Mk- het volgende:
Over 10 minuten op V8:'Children Of A Lesser Clod'
Maandag 2 juni
Ik was het alweer vergeten.
quote:Op v8tv.nl staat dat het vanavond is, in tv gids hier niet. Beetje vaag. Maar de site zal het wel goed hebben.
Op maandag 2 juni 2003 22:50 schreef Cheiron het volgende:[..]
Het is toch altijd op dinsdag avond ?!
Zo niet, dan komt er South Park, want dat komt nu morgen om 23:15, waar normaal altijd The Simpsons zat.
quote:Erg cool, Night of the Dolphins.
Op maandag 2 juni 2003 23:11 schreef Patch het volgende:
hahahahalloween aflevering !
gemist:(
Tja het is realplayer
Maar wel erg goeie kwaliteit
quote:Pssst.... illegaal en zo.
Op donderdag 5 juni 2003 10:31 schreef BrianMay het volgende:
Ik heb 'n site gevonden waarje Simpsons afleveringen kan downloaden uit seizoen 14 in .rm formaat.Tja het is realplayer
![]()
Maar wel erg goeie kwaliteit
quote:Ik wist niet eens dat ie bestond.
Op donderdag 5 juni 2003 10:43 schreef Patch het volgende:
thesimpsons.nl
heel slechte NL Simpsons site...
quote:houden zo....
Op donderdag 5 juni 2003 10:46 schreef victorinox het volgende:[..]
Ik wist niet eens dat ie bestond.
quote:een keer geweest. Aangemeld voor newsbrief, nooit meer wat van gehoord...
Op donderdag 5 juni 2003 10:47 schreef Patch het volgende:[..]
houden zo....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |