Oja zo bepaal ik ook altijd waar mijn voorkeur ligt...quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:45 schreef DrDentz het volgende:
60,2 miljoen vs. 10,6 miljoen.. ik ben voor Portugoooaaallll
nee, jij bent altijd gewoon voor het team dat de grootste kans heeft om te winnenquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:58 schreef Corksterr het volgende:
Oja zo bepaal ik ook altijd waar mijn voorkeur ligt...
Met een huilende C. Ronaldo voorop.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:05 schreef Trancelocator het volgende:
Hopelijk loopt het "Post al je Huilbekkies-caps: Portugal editie" straks ook als een tiet.
Fokduiken, ga we morgen met heel Fok zwemmen ofzo?quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:02 schreef golfer het volgende:
Dat ze maar dik mogen verliezen en minimaal 3 rode kaarten tegen krijgen vanwege hun fokduiken.
Raar he als je baalt als je de finale verliest of van het veld afgeschopt wordt in een belangrijke wedstrijd.quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:07 schreef Steijn het volgende:
Fokduiken, ga we morgen met heel Fok zwemmen ofzo?
Ik ben voor, ik hou deze hitte echt niet meer uit.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed idee.
Na fopduiken gaan we fokduiken.![]()
quote:
C. Ronaldo vind ik echt een goede voetballer, technisch erg goed en hij wil hard werken. Mooie speler.quote:
Nog steeds last van dat trauma van die zondag?quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Portugal dood.
Dat hoop ik zeker, tenminste als je op een Nederlandse WK-zege doelt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Ooit zullen wij zegevieren.
One day we'll kill 'm all.
Kan wel zijn maar hij heeft steeds van die lage flikkeractie'squote:Op woensdag 5 juli 2006 02:20 schreef Steijn het volgende:
[..]
C. Ronaldo vind ik echt een goede voetballer, technisch erg goed en hij wil hard werken. Mooie speler.![]()
De rest van dat oerwoud ben ik anders ook wel zat.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:32 schreef DrDentz het volgende:
jullie willen toch niet nog langer tegen Ribery aankijken
Vorige wedstrijd tegen Brazil was hij best goed hoor. Alleen was Zidane nóg beter.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:32 schreef DrDentz het volgende:
jullie willen toch niet nog langer tegen Ribery aankijken
Mondspoeling aanbevolen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:35 schreef Steijn het volgende:
[..]
De rest van dat oerwoud ben ik anders ook wel zat.![]()
Beetje indruk maken op de tegenstander kan nooit kwaad, deed ik bij mijn wedstrijden (schaatsen/honkbal) ook altijd.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:30 schreef L-IS het volgende:
Kan wel zijn maar hij heeft steeds van die lage flikkeractie's![]()
crissie is eyecandy bij hemquote:Op woensdag 5 juli 2006 02:35 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Vorige wedstrijd tegen Brazil was hij best goed hoor. Alleen was Zidane nóg beter.![]()
In 2000 en 1998 vond ik het wel heel goed hoor, jammer dat we toen niks gewonnen hebben.quote:Op woensdag 5 juli 2006 03:16 schreef rishi120 het volgende:
Ik ben het trouwens een beetje zat. Heel NL loopt altijd te schreeuwen hoe goed onze oranje11tal is, terwijl onze 11tal nog noooit de wk gewonnen heeft... Tis eigenlijk Lada aanmoedigen/aanprijzen tijdens een F1![]()
Vroegah hadden we nog Surinamers in het Elftal!quote:Op woensdag 5 juli 2006 03:21 schreef Steijn het volgende:
[..]
In 2000 en 1998 vond ik het wel heel goed hoor, jammer dat we toen niks gewonnen hebben.![]()
Als de scheids zich niet laat foppen zijn ze gewoon kansloos. Portugal heeft echt nog niks laten zien op voetbalgebied...(en nee...nederland ook niet...quote:Op woensdag 5 juli 2006 03:21 schreef Steijn het volgende:
[..]
In 2000 en 1998 vond ik het wel heel goed hoor, jammer dat we toen niks gewonnen hebben.De laatste jaren is het inderdaad wachten op talent en een goed elftal.
Portugal heeft nu juist een wereldteam, ik acht de kans zeker aanwezig dat ze de titel pakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |