Yep, ik ook.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:29 schreef FloggingMolly het volgende:
Daarom kijk ik ook naar de tour op de Belg.
Die weten tenminste waar ze over praten.
En nog een paar..... maar dat is niet op tv geweest.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:54 schreef SeaOfLove het volgende:
Het was Ria Visser die hij gewipt had
Maar als Smeets daar zit, die herkent renners zelfs aan hun neus, kapsel wat onder de helm uitkomt of aan de manier waarop ze fietsen. Ik heb het idee dat die 2 maar wat gissen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:32 schreef Homdeck het volgende:
Ik vind ducrot nog wel meevallen. Dijkstra vind ik een verschrikking.
Het was erg slecht dat ze pas na 10 seconden doorhadden dat Jimmy Casper gewonnen had zondag.
En Jean drinkt smorgens een halve liter jenever als hij opstaat. --> Zie AD vandaagquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:38 schreef wunderbaum het volgende:
Mart Smeets is een nare man. En dat hij veel van wielrennen weet heeft hij maar aan 1 man te danken: Jean Nelissen. En Jean is een held![]()
![]()
![]()
Dat maakt hem een echte ster. Net als Herman Brood, Kurt Cobain en Jimmi Hendrixquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
En Jean drinkt smorgens een halve liter jenever als hij opstaat. --> Zie AD vandaag
Mwhaha, Smeets die renners goed herkent.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Maar als Smeets daar zit, die herkent renners zelfs aan hun neus, kapsel wat onder de helm uitkomt of aan de manier waarop ze fietsen. Ik heb het idee dat die 2 maar wat gissen.
Ook straks bij Mayo. Duurt echt een eeuwigheid voordat ze dat in de gaten hebben he. Echt irritant.
En bij de Belg vind ik het erg dat die gast alleen maar Boonen volgt![]()
nou nou dat lijkt me niet echt juist. Hij heeft tig boeken over wielrennen geschreven en loopt al ik weet niet hoeveel jaren mee in de tour.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:06 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Mwhaha, Smeets die renners goed herkent.Die vent zat vroeger ook 90% van de tijd fout. Dat programma bij de Tour van vorig jaar, de avondetappe, deed hij leuk. Dat is iets waar hij goed in is, maar die vent heeft ook echt 0,0 van de wielerkennis hoor. Ducrot weet er dan nog meer van...
Maar de Belgen zijn ondanks hun Boonen-obsessie wel het best. Zeker zolang Boonen niet in beeld is doen ze het perfect![]()
Dat haalt hij gewoon van internet/wikipediaquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:08 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nou nou dat lijkt me niet echt juist. Hij heeft tig boeken over wielrennen geschreven en loopt al ik weet niet hoeveel jaren mee in de tour.
Je hebt gelijk, ik drukte me niet helemaal goed uitquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:08 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nou nou dat lijkt me niet echt juist. Hij heeft tig boeken over wielrennen geschreven en loopt al ik weet niet hoeveel jaren mee in de tour.
En insgelijks bij Herbert Zijkstra: "Oh Boogerd komt naar voren" "Weening rijdt op kop" "Dat ziet er niet goed uit voor Dekker" "Dat ziet er niet goed uit voor Dekker" "Jammer dat een van de kanshebbers (Dekker) eruit is"quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:54 schreef Gitanki het volgende:
De belg geeft tenminste mooi commentaar,
alleen dan moet Boonen inderdaad niet meedoen, want dan is het net zoals bij de smurfen het woordje "smurfen", maar dan is alles Boonen.
lijkt me raar om dan als engelse dat commentaar te horen![]()
Je hamster heeft niets misdaan om een dergelijk lot te verdienen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:12 schreef Intxaurraga het volgende:
"Dekker is gevallen. Maar de tour gaat door. Nee echt. De tour blijft doorgan. Ze gaan echt niet afstappen. WANT. DE. TOUR. WACHT. OP. NIE-MAND. "
AAAAARGh![]()
;r;r;r! Als hij dat nog een keer zegt gooi ik mijn hamster met veel geweld tegen het beeldscherm
!
Groetjes [afbeelding]
Toen het op hun beeldscherm stond dus. Anders hadden ze het de volgende dag in de krant gelezen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:32 schreef Homdeck het volgende:
Het was erg slecht dat ze pas na 10 seconden doorhadden dat Jimmy Casper gewonnen had zondag.
Dan laat ik hem de TV-kabel doorknagen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je hamster heeft niets misdaan om een dergelijk lot te verdienen.![]()
Iemand doodgooien tegen Herbert![]()
Dat is een mooie combinatie van straffen en belonenquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:20 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dan laat ik hem de TV-kabel doorknagen.
Ik weet niet of het bij hamsters opgaat, maar stop ratten in een emmer, de emmer omkeren op iemands (herberts) buik, ratten kunnen nergens heen, gasbrander tegen de emmer en de rat kiest de makkelijkste uitwegquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat is een mooie combinatie van straffen en belonen![]()
Nog mooier is je hamster Dijkstra door laten knagen, maar ik geloof dat hamsters niet zulke vleeseters zijn.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:33 schreef wunderbaum het volgende:
Dijkstra is de Ten Apel van het wielrennen. Beiden moeten ze in elk geval achter de decoder.
Wie ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:33 schreef wunderbaum het volgende:
Dijkstra is de Ten Apel van het wielrennen. Beiden moeten ze in elk geval achter de decoder.
Dat begint me inderdaad ook op te vallen, en ik heb tot nu toe ongeveer alleen het laatste uur van een etappe gezienquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:43 schreef roelofjan het volgende:
Ben benieuwd hoe vaak Ducrot vandaag weer met z'n "2000 jaar beschaving" verhaal komt.
Andersom wat mij betreft.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik wacht nog altijd op de dag dat Herbert Maarten een klap in zijn gezicht verkoopt tijdens de live uitzending.
Ja iddquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:40 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Hushovd blijft een karakter mens. Wat een karakter toont die man
Breukink kan niet. Hij moet namelijk op de Rabobank passen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:56 schreef wunderbaum het volgende:
Doe mij maar weer nare Mart / Jean of anders nare Mart / Breukink. Ik vind dit duo wel zo ergerlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |