Bedankt, maar goed dat ik niet net gegeten heb.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 04:24 schreef jogy het volgende:
http://www.google.nl/preferences?hl=nl << no filter kiezen. en dan bij http://www.google.nl/imghp?hl=nl&tab=wi&q= 'tubgirl'invoeren.
In je koelkast?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 04:31 schreef wonko het volgende:
Essentiele vraag...waar staat de drank?
Tering...helderziend? Die had ik even over het hoofd gezien. Mijn dank.quote:
Maar accepteer je de excuses nouquote:
Je bedoeld deze?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 04:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Google maar. Laat het resultaat echter niet zien.
Zowel de grap, als de gene die de grap plaatst, waren al dusdanig voorspelbaar, dat ik erover heen gelezen hebquote:
Ik ben erg scherp in de ochtendquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zowel de grap, als de gene die de grap plaatst, waren al dusdanig voorspelbaar, dat ik erover heen gelezen heb.
Euh, ja ik denk het. Excuses voor wat?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar accepteer je de excuses nou?
Waar is Stofje? Wat heb je met hem gedaan?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:07 schreef Stofje het volgende:
Saaaaank, check die Ratel tekeer gaan, weet je, zo vet! Echt saanky wreed, zij is met afstand de bomb, je weet.
Hai lief, we hebben ff gewisseldquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Waar is Stofje? Wat heb je met hem gedaan?![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ah gelukkig schatje, ik was zo in de war gebracht door dat taalgebruik.![]()
So, ga msn'en ofzo, laat de modjes hier hun werk doen en hou die perverse gedachtewisselingen van jullie gewoon voor jezelquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ah gelukkig schatje, ik was zo in de war gebracht door dat taalgebruik.![]()
Al gehadquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Een painttopic met jouw naam in de TT?
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Euh, ja ik denk het. Excuses voor wat?![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:17 schreef Svensational het volgende:
Ik wil namens Zhensational mijn excuses maken aan Snakey. Het was onze bedoeling om Bupatih boos te maken, dat we jou daarbij betrokken hebben betreuren wij ten zeerste..
Gegroet, Zhenar en Svensational.
NEEquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Open jij eens rap een welkom pizzakoppo terug topic!
Hoi Pizzakoppo.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
hoi
nee ik ben weer vrijquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:53 schreef remlof het volgende:
[..]
heb je weekendverlof?
*ramen en deuren sluit
Ze zouden jou tot 2007 moeten bannen, jij voegt nog minder toe aan dit forum dan ikquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:23 schreef most_wanted het volgende:
Wat doe je me aan?!
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ze zouden jou tot 2007 moeten bannen, jij voegt nog minder toe aan dit forum dan ik
Maar dan krijg je er toch een ban voorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik geef hier geen toestemming voor!
_quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:57 schreef yvonne het volgende:
Most-wanted, kap ermee, idd mogen foto's geplaatst worden, maar dus niet op de manier zoals jij dat doet,
ophorken dus.
Wat ben je meegaand?quote:
Anders krijgt hij straks nog een slechte naam, en zo komt hij natuurlijk nooit in de crew, en is hij straks naar zijns inzien (quote:
Wanneer ga je em er eens uit halenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb hem beloofd mijn piem0l in zijn anale gat te steken als hij vervelend is.![]()
Hoi, ik ben ook vervelendquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb hem beloofd mijn piem0l in zijn anale gat te steken als hij vervelend is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |