En dat dier lieten ze dus ook nog leven na het afstropen van de huidquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:45 schreef MyName het volgende:
[..]
In het filmpje word een dier (wasbeer geloof ik) levend gevild (dat is dus huid eraf stropen). Dit gebeurt in een chinese bont fabriek.
Dat meen je nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:12 schreef Metalex het volgende:
[..]
En dat dier lieten ze dus ook nog leven na het afstropen van de huid.
Ja, dan bloedt-ie lekker dood.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:22 schreef flugeltje het volgende:
En idd, zelfs na de 'daad' leeft het beestje nog. Snij dan op z'n minst even een halsslagader door ofzo dat het beest niet hoeft te lijden.
Ook gruwelijk, maar het duurt een stuk minder lang dan ontvelt liggen wachten tot je dood gaat. Aangezien de organen e.d. nog gewoon werken kan het volgens mij nog wel even duren voor die beestjes dood zijn.quote:
Eingelijk zou je zo'n viller van zijn huid moeten ontdoen kijken of hij dan nog zo stoer is.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ook gruwelijk, maar het duurt een stuk minder lang dan ontvelt liggen wachten tot je dood gaat. Aangezien de organen e.d. nog gewoon werken kan het volgens mij nog wel even duren voor die beestjes dood zijn.
Is dit grappig bedoelt of hoe ???quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:39 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
ik betaal al grof geld voor al dat bont, en dan maken ze er nog dieren voor dood ook.
ik denk dat ik als ik weer bont koop maar goed kijk of het van een dode af is
Ik heb ook maar de eerste paar seconden gezien...langer hield ik het niet uit.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:40 schreef Untouchables het volgende:
Damn..
Uit "nieuwsgierigheid" wilde ik toch even kijken, maar halverwege moest ik em echt stopzetten.
Ik heb er weinig woorden voor..Als het een dood dier was geweest was er een stuk minder aan de hand, maar dit..
Wow..noem me wereldvreemd maar dit vond ik echt schokkend.
Hmmm bij jou misschien maar zo naief ben ik nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:43 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
maak nu 10 euro per maand over na giro rekening red de wasbeer in china, zodat onze bazen een mooie mercedes kunnen kopen, want JIJ wil toch ook NIET VERANTWOORDELIJK zijn voor de dood van deze arme diertjes.
geef toe en je schuldgevoel verdwijnt als sneeuw voor de zon![]()
moet ie maar niet zulks een mooie vacht hebben, gaat ie nog klagen ook als we hem villenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:47 schreef MyName het volgende:
[..]
Hmmm bij jou misschien maar zo naief ben ik niet
Maar die wasbeer kan er toch niks aan doen dat er rechtse ratten zijn die er een slaatje uit willen slaan.
WTF heeft dit met rechts/links te makenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:47 schreef MyName het volgende:
[..]
Hmmm bij jou misschien maar zo naief ben ik niet
Maar die wasbeer kan er toch niks aan doen dat er rechtse ratten zijn die er een slaatje uit willen slaan.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:48 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
[..]
moet ie maar niet zulks een mooie vacht hebben, gaat ie nog klagen ook als we hem villen
is ie helemaal van de pot gerukt![]()
Helemaal niks, SRY slip of the keyboardquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:49 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
WTF heeft dit met rechts/links te maken![]()
dit topic is geopend door een linkse boomknuffelaar, tada zie daar het verbandquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:49 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
WTF heeft dit met rechts/links te maken![]()
Nou nou uit jou mond komende is dat dus een groot kompliment.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:53 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
[..]
dit topic is geopend door een linkse boomknuffelaar, tada zie daar het verband
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:54 schreef MyName het volgende:
[..]
Nou nou uit jou mond komende is dat dus een groot kompliment.
Mijn oprechte Dank, ik zal de term bomenknuffelaar vanaf nu in mijn signature dragen
Dat is niet je signature, maar je ondertitelquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:54 schreef MyName het volgende:
[..]
Nou nou uit jou mond komende is dat dus een groot kompliment.
Mijn oprechte Dank, ik zal de term bomenknuffelaar vanaf nu in mijn signature dragen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |