Heb et zelf gemaakt vorige week, et was verrukkelijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:38 schreef Kiteless het volgende:
Wie eet er wel eens kreeft in een restaurant ?
Er gebeuren ergere dingen.quote:
Bagatelliseren is niet echt heel intelligent of zo hoor. Dus de poging mag gestaakt worden.quote:
Ik probeer mijn intelligentie niet ten toon te stellen. Hier op Fok! is het al heel wat als je normale interpunctie, grammatica en woordspelling gebruikt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:05 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Bagatelliseren is niet echt heel intelligent of zo hoor. Dus de poging mag gestaakt worden.
ik weet dat je dit post om te provoceren, maar ik zou je toch wel professionele hulp willen adviseren eigenlijk.quote:Op woensdag 5 juli 2006 04:44 schreef StefanP het volgende:
Is het erg als dit filmpje me, euh, opwindt?
Nee hiervoor heb ik mij niet speciaal geregistreerd.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:11 schreef Rio het volgende:
En hier heb je je speciaal voor geregistreerd? Zet je voet maar bij andere mensen tussen de deur, vieze stinkhippie.
In dat geval: welkom, vieze stinkhippie. Beetje indammen met dat moralistische gedoe, je boodschap is nu wel helder.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:13 schreef MyName het volgende:
[..]
Nee hiervoor heb ik mij niet speciaal geregistreerd.
En waarom ben ik een vieze stink hippie ?????
Ik stinkt helemaal niet, heb net nog deo op gedaan![]()
Iedereen komt hier op het forum om een andere reden, de een om anderen voor rotte vis of stink hippie uit te maken een ander om informatie uit te wisselen en mensen de realiteit te tonen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:25 schreef Rio het volgende:
[..]
In dat geval: welkom, vieze stinkhippie. Beetje indammen met dat moralistische gedoe, je boodschap is nu wel helder.
Gelijk heb je. Vergeet je niet je geitenwollen sokjes aan te trekken voor je je sandalen aandoet?quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:34 schreef MyName het volgende:
[..]
Iedereen komt hier op het forum om een andere reden, de een om anderen voor rotte vis of stink hippie uit te maken een ander om informatie uit te wisselen en mensen de realiteit te tonen.
En het mooie van een forum is je bent vrij om een draadje te negeren zoals ik vrij ben om jou gescheld van nu af aan te negeren.![]()
Ben het helemaal met je eens. Waarom laten ze zo'n beest in leven? Vil het dan als het al dood is. ongeloofelijk, en waarom op zo'n lompe manier die beesten doodmakenquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:01 schreef MyName het volgende:
Het afschuwelijke aan het levend villen van dieren vind ik dat het absoluut geen doel dient.
M.a.w. als men de dieren van te voren ff dood maakt bespaart dat de viller een hoop gespartel en het dier een enorme hoop pijn en een ellendige dood.
Ik snap werkelijk niet waarom allemaal smoesjes verzind om dit goed te praten.
Ik doe mijn sokken niet aan met dit weer, veels te warm, maar toch bedankt voor de tipquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:48 schreef Rio het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Vergeet je niet je geitenwollen sokjes aan te trekken voor je je sandalen aandoet?
Klik gewoon huilwijf.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:39 schreef flugeltje het volgende:
Kan iemand op een gekuiste manier het filmpje beschrijven, dan weet ik of ik wel of niet op de link kan gaan klikken...
In het filmpje word een dier (wasbeer geloof ik) levend gevild (dat is dus huid eraf stropen). Dit gebeurt in een chinese bont fabriek.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:43 schreef Mainport het volgende:
Ik zit hier op een terras, dus no thanks.
Dank, dan ga ik idd maar niet klikken.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:45 schreef MyName het volgende:
[..]
In het filmpje word een dier (wasbeer geloof ik) levend gevild (dat is dus huid eraf stropen). Dit gebeurt in een chinese bont fabriek.
Ik denk dat ik maar oversla deze keer. Ook als ik thuiskom.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:45 schreef MyName het volgende:
[..]
In het filmpje word een dier (wasbeer geloof ik) levend gevild (dat is dus huid eraf stropen). Dit gebeurt in een chinese bont fabriek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |