Nee joh, bewaar je die even voor als je maag weer wat begint te rammelenquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat dus, Ik krijg dat niet weg in een half uurtje.. ik heb de sinaasappel nu nog liggen.. is toch niet erg als ik die oversla?
Heb ik dus ook,vooral met chips wat mijn moeder van de week gekocht heeftquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga ook geen speculaasjes kopen. Als ik wéét dat er een geopend pak in de kast ligt, ga ik voor de bijl
.
Laat me raden, je bent al een magere lat?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:27 schreef Sanne_ het volgende:
nou ik vind het wel moeilijk hoor..
ik zit nu in week 4 en ik begin het eigenlijk een beetje zat te raken
ik doe onwijs goed mijn best maar de afgelopen 2 weken ben ik bij elkaar maar 1 kilo afgevallen en dat terwijl ik totaal niet meer snoep, geen koekjes, geen chips, geen patat..
dan moet dat toch sneller gaan?
ik heb btw weinig geduld![]()
Of het handig is weet ik niet, maar de weekenden zijn echt voor de weekenden bedoeld als ik de menu's bekijk en iemand had ook al uitgerekend dat je in het weekend qua Kcal meer krijgt dan een doordeweekse dag. aan jou de keusquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Is het handig om op woensdag te beginnen met het 1ste weekmenu van maandag?
Ik ben geen magere lat en heb er ook moeite mee dus... daar heeft het niets mee van doenquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Laat me raden, je bent al een magere lat?![]()
Dat vind ik een beetje verwarrend, dan moet ik telkens als ik de weekmenu erbij neem, twee dagen verder kijken dan het op die dag is. Ik denk dat ik dan maar maandag pas ga beginnen met dit dieet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:57 schreef Brighteyes het volgende:
Je mag de dagen onderlin wel uitwisselen, dus als je op woensdag met een maandag begint is dat niet zo erg, maar je kan natuurlijk ook gewoon met de woensdag beginnen en dan op elke woensdag het nieuwe weekmenu erbij pakken.
Je had er ook een theelepel Yofresh doorheen moeten doen joh.. beetje peper en zout en dan is het een stuk smakelijker.. ow enne.. als je blikje openmaakt.. even goed "uitknijpen" (blikje met opener openen en dan het dekseltje even naar binnen drukken (blikje wel op de kop houden dus hihi))quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:18 schreef Platinum het volgende:
Ik had dinsdag en woensdag van week 2 om praktische reden omgewisseld. Vandaag had ik dus als lunch die boterhammen met tonijn. Ik had een blikje tonijn op water van Princess gekocht. Dat viel even tegen! Ik heb maar de helft opgegeten, ik had serieus het gevoel dat ik een boterham met kattenvoer aan het eten was. En ik ben echt niet zo kieskeurig met eten!
Of gewoon ff uit laten lekken in een vergietquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:10 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je had er ook een theelepel Yofresh doorheen moeten doen joh.. beetje peper en zout en dan is het een stuk smakelijker.. ow enne.. als je blikje openmaakt.. even goed "uitknijpen" (blikje met opener openen en dan het dekseltje even naar binnen drukken (blikje wel op de kop houden dus hihi))
Dat zou ik eigenlijk niet weten. Maar volgens mij heb je nog steeds alle hormonen dan toch? Dus het lijkt me dat je er dan nog steeds 'last' van kunt hebben.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:10 schreef Mickeys het volgende:
Ow ja, ongesteld... dat kan natuurlijk meespelen. Voordeel is dat ik niet meer ongesteld kan worden, maar ik heb natuurlijk nog wel de cyclussen hiervan. Ik weet alleen niet wanneer dat dan is. Of zou mijn lichaam er weinig tot niets meer mee doen? (Baarmoeder etc is weggehaald, vandaar)
Als je eierstokken nog zitten wel geloof ik,anders niet meer.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:10 schreef Mickeys het volgende:
Ow ja, ongesteld... dat kan natuurlijk meespelen. Voordeel is dat ik niet meer ongesteld kan worden, maar ik heb natuurlijk nog wel de cyclussen hiervan. Ik weet alleen niet wanneer dat dan is. Of zou mijn lichaam er weinig tot niets meer mee doen? (Baarmoeder etc is weggehaald, vandaar)
Eierstokken zitten er nog dus vandaar.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:21 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Als je eierstokken nog zitten wel geloof ik,anders niet meer.
Hier gaat het ff minder,ben ongesteld(voel me dan erg zielig en wil dus eten!) en nu ook nog 2weken vakantie.
Ik heb voor mezelf besloten dat als ik deze 2weken niks aankom ik al tevreden ben![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:18 schreef Fuente het volgende:
Ben benieuwd XcUZ_Me! Merk je het aan je kleding?
Hier schrik ik echt van.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gister had ik het wel even zwaar... zeker toen ik ook nog ging sporten, toen heb ik die 3 dropjes genomen.
Overigens zijn die dropjes meegenomen in de telling en moeten er dus eigenlijk nog 30 kcal af, 792 dus voor een hele dag.
Dan heb je toch niet goed gelezen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:22 schreef caitlynn het volgende:
En ja, ik weet dat ik hier commentaar op ga krijgen. Want jullie denken: "laat haar maar lullen, Sonja zegt dat het goed is".
Komt goed meis, weken nog genoeg over na je vakantie hihi..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan heb je toch niet goed gelezen.
Het boodschappenlijstje is weer klaar.Ik dacht die van Mickeys te gaan gebruiken maar aangezien we donderdag al op vakantie gaan heb ik toch maar even zelf gekeken.
Daarom staat er in het boek ook netjes beschreven hoe je het weer kan opbouwen cq in de gaten kan houden na de 9 wekenquote:Op zondag 9 juli 2006 09:54 schreef milagro het volgende:
Wat een ellende zeg, dat calorieen tellen
En ik mag toch hopen dat het niet iedere dag ruim onder de 1000 zit, wordt wat dan als je dadelijk dieet af bent .
Thnx voor de tips! Salade it is. Gegrild vlees ben ik gek op, ik zoek wel wat lekkers uitquote:Op zondag 9 juli 2006 09:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fuente: probeer zoveel mogelijk mager vlees te nemen, dat ook nog eens gegrild is. Sausjes apart laten serveren en je voor de rest op een lekkere salade storten.
Ik heb gister zoooooooooooooo genoten van de eierkoek met light slagroom en aardbeien![]()
![]()
.
In het boek staat ergens achteraan dat gegrild mager vlees goed is en je mag ook tzaziki hebben. Neem anders een lekkere salade erbijquote:Op zondag 9 juli 2006 09:50 schreef Fuente het volgende:
Het is lekker rustig hier zeg!
Aanstaande vrijdag gaan wij uit eten naar de Griek, met een groep vrienden. Iemand enig idee wat daar mager is om te eten?
Volgende week gaat manlief op scoutingkamp, wordt zwaar want we lijnen samen, en als er dan 1 weg is voel ik me misschien toch minder gemotiveerd. Maar goed, dat zien we dan wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |