abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39984692
Xcuz-me, hebben ze bij de sportschool of bijv. de apotheek geen weegschaal? Of wil je je graag wegen op die van je ouders?
pi_39986970
Hoi hoi,

Ik eet nu met dit warme weer met name rauwkorst dat is toch niet erg om dat te eten met een aardappel en iets van kipfilet of tartaar ofzo.

Ik heb het in ieder geval erg warm en zuip me klem aan het water.Resultaat ben vriendjes geworden met het toilet hihih

Groetjes Danielle
leef met de dag je leeft tenslotte maar 1 keer
  woensdag 19 juli 2006 @ 21:48:25 #278
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39989009
Ik kook nog gewoon wel, warm weer of geen warm weer.

@XcUZ_Me: voor een tientje heb je een weegschaal bij de mediamarkt en mogelijk bij heel veel andere winkels ook.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_39992027
Hallo,
Ik heb de topics allemaal eens zitten lezen, en het lijkt mij een geweldig dieet.
Alleen....Er staan een paar dingen op de boodschappen lijstjes die ik absoluut niet lekker vind. Verder heb ik het volgende probleem:
Mijn vader heeft een groente tuin, wij eten 4x in de week groenten v/d tuin. Deze groente staan niet altijd op de lijstjes....Dus dat wordt al een probleem. (Of kan je ook wat anders nemen).
Verder kook, ik voor mijn vader, broertje en 2 zusjes. Dit zijn echt moeilijke eters, en houden niet van speciaal voedsel....Iemand daar nog tips voor, hoe je daar mee om moet gaan.
  donderdag 20 juli 2006 @ 09:10:53 #280
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40001887
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 19:26 schreef Platinum het volgende:
Xcuz-me, hebben ze bij de sportschool of bijv. de apotheek geen weegschaal? Of wil je je graag wegen op die van je ouders?
Ja, want daar heb ik me ook "voor het eerst" op gewogen. Verder wil ik zelf geen weegschaal hebben... Ik weet van mezelf dat ik me dan toch iedere dag ga wegen en ontzettend gefrustreerd raak.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 20 juli 2006 @ 10:59:25 #281
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_40004472
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 09:10 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, want daar heb ik me ook "voor het eerst" op gewogen. Verder wil ik zelf geen weegschaal hebben... Ik weet van mezelf dat ik me dan toch iedere dag ga wegen en ontzettend gefrustreerd raak.
Ah, dan kan daar het verschil in zitten. Het is vaak zaak om altijd op dezelfde weegschaal te wegen ivm de afwijking die er in kan zitten. Misschien ben je toch wel wat afgevallen als je nu op de weegschaal gaat staan die je de allereerste keer ook hebt gebruikt
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  donderdag 20 juli 2006 @ 12:01:50 #282
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40006398
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 10:59 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ah, dan kan daar het verschil in zitten. Het is vaak zaak om altijd op dezelfde weegschaal te wegen ivm de afwijking die er in kan zitten. Misschien ben je toch wel wat afgevallen als je nu op de weegschaal gaat staan die je de allereerste keer ook hebt gebruikt
Dat was een en dezelfde weegschaal .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_40038817
Goedemorgen!

gaat nog steeds goed hier. Ik heb nog helemaal geen echte honger gehad. ik loop wel heel veel naar de wc, om het uur toch wel denk ik zo.

ik heb een vraag, ik moet vanavond macaroni eten, met quorn (of hoe je het ook schrijft ) en roerbak groente.. Maar dat lijkt me echt vies zonder macaroni saus..
of mag je daar wel saus (zo'n zakje macaroni-kruiden van knorr) bij gebruiken? of moet het echt "droge" macaroni zijn?

Sas
Babe In Totale Control of Herself
  vrijdag 21 juli 2006 @ 09:16:24 #284
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40039066
Je kan er gewoon een pakje tomatensaus doorheen mikken hoor . Van Heinz hebben ze hele lekkere, met een vleugje knoflook erdoor, het hele pakje is iets van 40 kcal ofzo, daar val je je geen buil aan.

Sonja zegt ook *ergens* op een site dat je altijd een rode saus erbij mag maken .
  vrijdag 21 juli 2006 @ 09:46:52 #285
105850 Fuente
mamamuts
pi_40039530
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 09:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kan er gewoon een pakje tomatensaus doorheen mikken hoor . Van Heinz hebben ze hele lekkere, met een vleugje knoflook erdoor, het hele pakje is iets van 40 kcal ofzo, daar val je je geen buil aan.

Sonja zegt ook *ergens* op een site dat je altijd een rode saus erbij mag maken .
Klopt, in haar boekje staat het ook, rode sauzen mogen!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_40039839
oke! dan gooi ik er gewoon van die blikjes rode tomatensaus bij.(die heb ik nog thuis staan), maar dat pakje van heinz met een vleugje knoflook klinkt ook lekker.. maar ik moet daarna nog wel sporten... nee laten we maar zonder knoflook doen..

dank voor de antwoorden!
  zondag 23 juli 2006 @ 19:32:16 #287
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_40110317
Vandaag een stukje op internet
quote:
Bestsellerschrijfster dankzij moeilijke zwangerschap

In de ban van... Sonja Bakker!
door Vanessa Bontje

AMSTERDAM - Een nieuwe dieetgoeroe is opgestaan. Sonja Bakkers eerste boek, Bereik Je Ideale Gewicht, is al goed voor 240.000 exemplaren. En van de tweede, voor tieners en kinderen, staat de teller na amper tien weken op 50.000. Nederland is in de ban van het 'Sonja Bakkeren'. Zelf staat de schrijfster nog steeds versteld van haar succes. "Ik bén geen hype, ik ben gewoon Sonja Bakker uit Spierdijk. Ik doe wat ik leuk vind: mensen helpen met afvallen zodat ze meer zelfvertrouwen krijgen."

Sonja gaat binnenkort ook op tv mensen met overgewicht begeleiden, in het SBS6-programma Je echte leeftijd. Uit talloze verzoeken van allerlei omroepen om een programma te maken, koos ze voor de Amsterdamse zender. Resoluut: "Ik mocht hier gewoon mezelf blijven. Dus... lekker praten zoals ik praat, mét Westfries accent natuurlijk, en adviezen geven zoals ik het wil. Niet van: hier heb je je tekst, lepel die op en dan ben je klaar. Zo zit ik niet in elkaar."

Sonja's man Koen, met wie ze twee zoontjes heeft, valt bij: " Programmamakers, uitgeverijen en levensmiddelenfabrikanten hebben ons de mooiste voorstellen gedaan, maar als Sonja niet haar methode kan uitdragen zoals ze dat de laatste tien jaar al doet, dan houdt het op."

Ooit was de nu superslanke Sonja zelf ook veel te zwaar. "Ik lijnde en lijnde, heb alles geprobeerd, van hongerdiëten tot poedertjes en shakes. Maar niets hielp blijvend. Toen ik er op een gegeven ogenblik achter kwam dat ik me moest gaan verdiepen in de werking van eten. Ik ging een studie doen en begon alle, maar dan ook écht alle etiketten van mijn boodschappen in de supermarkt te lezen. Ik ging vergelijken, wilde alles weten over voedingsmiddelen en stelde zo mijn eigen eetpatroon samen. In no time viel ik twintig kilo af. Ik was trots om te merken dat mijn methode werkte."
pi_40124051
oke, dus er komt ook een sonja bakker tv programma!

ik ga vandaag beginnen met week 2. ik stond vanochtend op de weegschaal en er was 3!! kilo vanaf! ik heb ook niets extra's gegeten vorige week, geen veilig fruit, helemaal niets. en ik ben naar de sportschool geweest.

ben benieuwd wat deze week brengen zal!
  maandag 24 juli 2006 @ 08:22:37 #289
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_40124215
quote:
Op maandag 24 juli 2006 07:52 schreef Sassefras het volgende:
oke, dus er komt ook een sonja bakker tv programma!

ik ga vandaag beginnen met week 2. ik stond vanochtend op de weegschaal en er was 3!! kilo vanaf! ik heb ook niets extra's gegeten vorige week, geen veilig fruit, helemaal niets. en ik ben naar de sportschool geweest.

ben benieuwd wat deze week brengen zal!
De eerste week zou je het meeste verliezen. voornamelijk vocht. Maar het is een enorme opstekker en stimulans om door te gaan natuurlijk

Zelf ben ik nu na 5 weken totaal 3 kilo kwijt. Vandaag een fruitdag en ik kijk er best wel een beetje tegenop. Ach, ik overleef het wel natuurlijk hihi.
pi_40126196
Dit vond ik op de site van SBS6:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
[b]Wat is jouw echte leeftijd eigenlijk?[/b] 

Maak jij je zorgen om iemand in je omgeving die ongezond eet, 
teveel drinkt of nauwelijks beweging krijgt, geef die dan op voor 
het televisieprogramma Je Echte Leeftijd! 

Half september gaat op SBS6 een nieuwe reeks afleveringen van 
start, waarin de kandidaten geconfronteerd worden met de gevolgen 
van hun ongezonde levensstijl. 
Onder begeleiding van een team professionals (een internist, een 
personal trainer en gewichtsconsulente Sonja Bakker) ondergaat 
de kandidaat een lifestyle verandering die de levensduur aanzienlijk 
zal verlengen en die de kwaliteit van het leven zal verhogen.

Stuur een mail met naam, leeftijd, beroep en een korte omschrijving 
van de persoon die je op wilt geven én je eigen telefoonnummer naar:
jeechteleeftijd@eyeworks.tv

Of stuur een brief met dezelfde gegevens naar:

Eyeworks
T.a.v. Je Echte Leeftijd 
Anthony Fokkerweg 61
1059 CP Amsterdam

Lijkt in eerste instantie een beetje op "Wat je eet ben je zelf" op RTL4.

[ Bericht 1% gewijzigd door DarkElf op 24-07-2006 11:43:52 (zo klopt de layout weer :)) ]
  maandag 24 juli 2006 @ 10:45:03 #291
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40126507
Of je verneukt de lay-out even .
pi_40126710
quote:
Op maandag 24 juli 2006 08:22 schreef Mickeys het volgende:

[..]

De eerste week zou je het meeste verliezen. voornamelijk vocht. Maar het is een enorme opstekker en stimulans om door te gaan natuurlijk

Zelf ben ik nu na 5 weken totaal 3 kilo kwijt. Vandaag een fruitdag en ik kijk er best wel een beetje tegenop. Ach, ik overleef het wel natuurlijk hihi.
zeker een opsteker! Mijn vriend is ook 3 kilo kwijt!
Maar ik reken er ook niet op dat volgende week de weegschaal weeg -3 aangeeft. alhoewel dat wel leuk zou zijn natuurlijk!

vanaf wanneer mag je een fruit dag invoeren? (heb je dan niet ongelofelijke honger? of eet je dan echt 20 stuks fruit op een dag?)
  maandag 24 juli 2006 @ 12:29:15 #293
105850 Fuente
mamamuts
pi_40129458
Ik ben nu na 5 weken SB 8 kilo afgevallen. Hadden er meer kunnen zijn maar in de week dat manlief op kamp was heb ik me er (totaal) niet aan gehouden en gewoon lopen snaaien enzo.
Dus tot dusver nog steeds heel tevreden.
Vandaag weer netjes bezig, vanavond staat er witlof op het programma maar daar maak ik wel een lekkere witlofsalade van
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 24 juli 2006 @ 12:33:15 #294
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_40129566
quote:
Op maandag 24 juli 2006 10:52 schreef Sassefras het volgende:

[..]

zeker een opsteker! Mijn vriend is ook 3 kilo kwijt!
Maar ik reken er ook niet op dat volgende week de weegschaal weeg -3 aangeeft. alhoewel dat wel leuk zou zijn natuurlijk!

vanaf wanneer mag je een fruit dag invoeren? (heb je dan niet ongelofelijke honger? of eet je dan echt 20 stuks fruit op een dag?)
De fruitdag is dag 1 van week 6. Begon met Jus d'orange. daarna een kiwi, nu net druiven, appel en banaan gehad. zometeen weer een peertje en vanavond roerbakgroenten met tartaar en dan als afsluiter geloof ik weer een glas jus maar dat zie ik wel weer.

@Fuente: 5 weken SB en dan nu witlof? welke week doe je nu dan?
  maandag 24 juli 2006 @ 12:34:18 #295
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_40129597
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:29 schreef Fuente het volgende:
Ik ben nu na 5 weken SB 8 kilo afgevallen. Hadden er meer kunnen zijn maar in de week dat manlief op kamp was heb ik me er (totaal) niet aan gehouden en gewoon lopen snaaien enzo.
Dus tot dusver nog steeds heel tevreden.
Vandaag weer netjes bezig, vanavond staat er witlof op het programma maar daar maak ik wel een lekkere witlofsalade van
Lekker zeg!

Ik heb vorige week ook een slechte week gehad... Veel gesnaaid en gesnoept. Geen ongezonde dingen, maar een extra plakje ontbijtkoek en 's avonds paar keer 2 glaasjes wijn... Zulke zomeravonden maak je ook niet elk jaar mee en de buren van m'n ouders vroegen of ik even kwam buurten...dus tja...

Vanavond maak ik ook witlofsalade, het is veeeeeel te warm voor meer warm eten!
  maandag 24 juli 2006 @ 12:43:34 #296
105850 Fuente
mamamuts
pi_40129919
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:33 schreef Mickeys het volgende:

[..]

De fruitdag is dag 1 van week 6. Begon met Jus d'orange. daarna een kiwi, nu net druiven, appel en banaan gehad. zometeen weer een peertje en vanavond roerbakgroenten met tartaar en dan als afsluiter geloof ik weer een glas jus maar dat zie ik wel weer.

@Fuente: 5 weken SB en dan nu witlof? welke week doe je nu dan?
Week 5, omdat ik die vorige week niet gedaan heb
Sara
Merel
Ukje
pi_40129981
Hier is het rampzalig, krijg de kans niet op fatsoenlijk het dieet te volgen......
Denk dat ik na mijn vakantie opnieuw ga beginnen! Start dan weer met goede moed en nu maar even gewoon goed opletten.
pi_40130057
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:45 schreef Koningin het volgende:
Hier is het rampzalig, krijg de kans niet op fatsoenlijk het dieet te volgen......
Denk dat ik na mijn vakantie opnieuw ga beginnen! Start dan weer met goede moed en nu maar even gewoon goed opletten.
er zijn teveel bbq's enzo?
wij hebben zondag een bbq, maar ik weet nog niet hoe ik dat ga oplossen...
ik hoop dat mijn vriend eigenlijk geen zin heeft..
pi_40131350
quote:
Op maandag 24 juli 2006 12:47 schreef Sassefras het volgende:

[..]

er zijn teveel bbq's enzo?
wij hebben zondag een bbq, maar ik weet nog niet hoe ik dat ga oplossen...
ik hoop dat mijn vriend eigenlijk geen zin heeft..
o.a. en te veel terrasjes pikken, teveel uit eten afspraken en teveel verjaardagen....
  woensdag 26 juli 2006 @ 18:55:54 #300
142927 Sanne_
zachtgekookt eitje
pi_40210812
tralallalaa 8 kg eraf
You take my hand,
I'll take your hand
Together we may get away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: