Ik ga maandag aan week 5 beginnen. Het gaat niet snel maar heel gestaag en zo kom ik er dus ookquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:47 schreef Babbelzz het volgende:
dank je wel Mickeys...
Hoe lang ben jij al bezig?
haastige spoed is zelden goed! dus t zal vast een blijvend resultaat zijn!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ga maandag aan week 5 beginnen. Het gaat niet snel maar heel gestaag en zo kom ik er dus ook
Ik vind een crosstrainer echt perfect, alleen hij staat binnen en 't is hier nu al 29 graden in huis, dus met dit weer komt er ook niet veel van terechtquote:Op maandag 17 juli 2006 09:13 schreef Koningin het volgende:
Ik moet alleen nog iets vinden dat ik meer ga bewegen!
Wat heb je te besteden dan, want die dingen staan ook en masse op marktplaats! Wij hebben 'm daar ook vandaan, voor 145 euroquote:Op maandag 17 juli 2006 09:19 schreef Koningin het volgende:
Ik vind een crosstrainer te duur...... en ik kan alleen 's avonds.
Tja, ik heb wel wat te besteden. Maar ik kan het geld er gewoon niet aan kwijt.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat heb je te besteden dan, want die dingen staan ook en masse op marktplaats! Wij hebben 'm daar ook vandaan, voor 145 euro.
Kettler is wel aardig geloof ik en de bekende sportmerken natuurlijk.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:25 schreef Koningin het volgende:
[..]
Tja, ik heb wel wat te besteden. Maar ik kan het geld er gewoon niet aan kwijt.
Misschien toch maar eens via Marktplaats zoeken.
Wat is eigenlijk een goede?
No way!quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:23 schreef Koningin het volgende:
Aan dat soort recepten was ik ook al aan het denken......
Aan de gedachte om nu aardappels te koken met vlees en groente
Welkomquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:35 schreef Sassefras het volgende:
hoeveel val je ongeveer af van dit dieet? Sonja zei geloof ik halve kilo tot 1 per week? klopt dat een beetje volgens jullie?
groetjes,
Sas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |