quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:42 schreef DrDentz het volgende:
hoe weten we wanneer ze een uitspraak hebben dan, als er witte rook uit de kapel komt?
Tijd is niet bekend, maar het ZOU vandaag moeten zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:38 schreef MarkNMGN het volgende:
Hoelaat wordt het bekend gemaakt?
Nou vorige week hadden ze het over 10 juli (maandag) en nu praten ze weer over aanstaande zaterdag. Erg vaag dus allemaal.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:26 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Tijd is niet bekend, maar het ZOU vandaag moeten zijn.
Het zal wel weer uitgesteld worden. En van uitstel, komt afstel....quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:26 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Tijd is niet bekend, maar het ZOU vandaag moeten zijn.
Dat weet ik dus niet want ik begrijp al die berichten niet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:13 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.gazzetta.it/ waar staat er dan wat over ?
Had je maar beter op moeten letten tijdens de Italiaanse les.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:07 schreef Me_Wesley het volgende:
Ja maar is dat een verwachting of een uitspraak of whatthafack
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:08 schreef APK het volgende:
[..]
Had je maar beter op moeten letten tijdens de Italiaanse les.
WTF, als ik dat vertaal met freetranslation.com staat er het volgende:quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:06 schreef APK het volgende:
Dit staat in La Stampa:
SCANDALO CALCIO
CRESCE IL PARTITO PERDONISTA DOPO LA CONQUISTA DEL MONDIALE SI FANNO SEMPRE PIŁ FORTI LE PRESSIONI PER PENE PIŁ LEGGERE
Mastella: Milan in A
con 9 punti in meno
E la Juve andrą in B
Il ministro della Giustizia si confida con i suoi: «Per Fiorentina e Lazio solo penalizzazioni»
Milan Serie A -9 punten
Juve Serie B
Fiorentina en Lazio geldstraffen?
daar teken ik voor...quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:06 schreef APK het volgende:
Dit staat in La Stampa:
SCANDALO CALCIO
CRESCE IL PARTITO PERDONISTA DOPO LA CONQUISTA DEL MONDIALE SI FANNO SEMPRE PIŁ FORTI LE PRESSIONI PER PENE PIŁ LEGGERE
Mastella: Milan in A
con 9 punti in meno
E la Juve andrą in B
Il ministro della Giustizia si confida con i suoi: «Per Fiorentina e Lazio solo penalizzazioni»
Milan Serie A -9 punten
Juve Serie B
Ja, naar morgen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:05 schreef venomsnake het volgende:
Vandaag zou de uitspraak toch zijn, of is dat weer uitgesteld...![]()
Jeetje....quote:
Kunnen ze niet maken tegenover het buitenland en de FIFA.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het zou me niks verbazen als dit allemaal in de doofpot wordt gestoken. De mafia regeert dat land en nu iedereen daar in een jubelstemming verkeerd kunnen ze dit soort slecht nieuws al helemaal niet gebruiken. Het blijft een bananenrepubliek.
Dan nog zie ik het zo gebeurenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:40 schreef APK het volgende:
[..]
Kunnen ze niet maken tegenover het buitenland en de FIFA.![]()
Als het bericht in La Stampa klopt is er idd al bijna sprake van amnestie.quote:
Dan komt LAZIO heel goed weg.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:44 schreef APK het volgende:
[..]
Als het bericht in La Stampa klopt is er idd al bijna sprake van amnestie.![]()
In Italiė zij al eerder grote clubs terug gezet en/of flinke punten aftrek gekregen. ik zie deze keer hetzelfde gebeuren, aan de andere kant zie ik Juve niet echt in de Serie-C tegen Rieti ed. spelen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het zou me niks verbazen als dit allemaal in de doofpot wordt gestoken. De mafia regeert dat land en nu iedereen daar in een jubelstemming verkeerd kunnen ze dit soort slecht nieuws al helemaal niet gebruiken. Het blijft een bananenrepubliek.
Dan valt het allemaal wel mee. Erg lage straffen als je het mij vraagtquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:06 schreef APK het volgende:
Milan Serie A -9 punten
Juve Serie B
quote:Italiaanse politici verdeeld
door Maarten van Aalderen
ROME, donderdag
De Italiaanse politici zijn hopeloos verdeeld over Calciopoli, oftewel de omvangrijke omkoopschandalen die een schandvlek over het Italiaanse voetbal heeft gebracht. Het vonnis wordt deze dagen verwacht. Maar de eisen zijn hoog. Juventus moet de laatste twee landstitels inleveren en riskeert de serie C met strafpunten, terwijl Fiorentina, Milan en Lazio degradatie naar de serie B riskeren.
De politici zijn zo geschrokken van deze hoge eisen, dat velen, nog voordat het vonnis is geveld, ofwel om amnestie ofwel sterke strafvermindering voor de clubs vragen. „Het is toch onmogelijk dat zulke grote voetballers als Cannavaro plotseling met Juventus in de Serie C moeten gaan spelen”, aldus de minister van Justitie, Clemente Mastella. Zowel links als rechts zijn er parlementariėrs die hem zijn bijgevallen. „Laten we toch aan de supporters denken”, wordt er gezegd.
De vrouwelijke minister van Sport, Giovanna Melandri, is het daar niet mee eens. „Het succes van de wereldkampioenschappen moet strikt worden gescheiden van het proces”, aldus de blondine, die naast de Italiaanse president Napolitano in het stadion van Berlijn het Italiaanse elftal de finale zag winnen. Ook zij heeft met deze opvatting links en rechts in de politiek veel supporters.
Ook enkele voetballers en bestuurders hebben zich over Calciopoli uitgelaten. De karaktervoetballer Gennaro Gattuso, die voor het Italiaanse elftal een uitstekend WK speelde op het middenveld, is absoluut tegen amnestie en vindt dat wie schuldig is ervoor moet betalen. Gattuso speelt voor AC Milan, dat degradatie naar de serie B riskeert.
Diego della Valle, eigenaar en president van Fiorentina, heeft gisteren een open brief geschreven aan de sportkrant La Gazzetta dello Sport, waarin hij zegt tegen amnestie te zijn. Toch zit hij samen met zijn broer in het beklaagdenbankje en riskeert hun club degradatie. Juventus, dat de grootste boosdoener zou zijn in de schandalen, is vooralsnog de enige club geweest die volledig van bestuur is veranderd.
Reken maar op zaterdag en alleen degradatie voor Juve (naar B)quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:32 schreef wolfrolf het volgende:
Ik hoop vandaag de uitspraak dan eindelijk te lezen
quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:38 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Reken maar op zaterdag en alleen degradatie voor Juve (naar B)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |