Vergeet de katten niet. Ook die lopen buiten en schijten en pissen de boel onder. Helaas bestaat er nog geen kattenbelasting...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:14 schreef asdqert het volgende:
reden des temeer om a) het verplicht opruimen in te voeren en b) de hondenbelasting te vervierdubbelen. en ohja, accijns op hondevoer.
kutbeesten.
Nee die hoeren honden moeten ze verbieden te schijten op elk stukje groen dat ze tegenkomen!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:15 schreef Forcefuzz het volgende:
Dan jog je ergens anders
-edit: niet doen!-quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:16 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Vergeet de katten niet. Ook die lopen buiten en schijten en pissen de boel onder. Helaas bestaat er nog geen kattenbelasting...
Ja man, echt triest die honden die niet op de wc kunnen gaat zitten en daar gaan schijten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:17 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Nee die hoeren honden moeten ze verbieden te schijten op elk stukje groen dat ze tegenkomen!
Het is echt te triest voor woorden......en goor
Nee het is triest dat we honden overal LATEN schijten. Jij schijt toch ook niet op straat?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:19 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Ja man, echt triest die honden die niet op de wc kunnen gaat zitten en daar gaan schijten.![]()
Ik ben dan ook geen hondquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:23 schreef Sapientiea het volgende:
[..]
Nee het is triest dat we honden overal LATEN schijten. Jij schijt toch ook niet op straat?
Ts heeft in het kader van hergebruik geprobeerd van die stront toch nog wat lekkers te maken.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maaruhm: Wat heeft de hondenstront dan met magnetron te maken ?
Ikke ookquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:20 schreef IHVK het volgende:
Ik mis de magnetron in het verhaal.
Dat is bij ons ook verplicht, maar toen ik mn hond daarnet uitliet kwam ik toch weer een paar vette hondendrollen tegen. Asociaal gewoon, ik vind dat je het altijd hoort op te ruimen, of het nou verplicht is door de gemeente of niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:14 schreef asdqert het volgende:
reden des temeer om a) het verplicht opruimen in te voeren
In het andere park zal vast en zeker geen drolletje te bekennen zijn. Rennen in een sportschool is daarnaast uiteraard ook geheel te vergelijkbaar met rennen in de buitenlucht.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:38 schreef terme het volgende:
dan ga je lekker joggen in een ander park of sportschool
Een soort zeehond dus.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:50 schreef fiekster het volgende:
Mijn hond poept alleen zo dicht mogelijk bij een sloot... toen z'n poot gebroken was en hij niet kon lopen moesten we m met de auto naar de dichtsbijzijnde sloot brengen omdat hij al 2 dagen niet had gepoept...
Hah... heerlijk zo'n goed opgevoedde hond...![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:16 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Vergeet de katten niet. Ook die lopen buiten en schijten en pissen de boel onder. Helaas bestaat er nog geen kattenbelasting...
Stronttubes zijn het. Ik stapte laatst uit de auto en voordat ik het wist had ik mijn voet in zo'n mesthoop geparkeerd.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:47 schreef menesis het volgende:
hond == mestwagen.
Ja, want je weet natuurlijk ook precies vantevoren wanneer een hond moet schijtenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Stronttubes zijn het. Ik stapte laatst uit de auto en voordat ik het wist had ik mijn voet in zo'n mesthoop geparkeerd.
Als je je hond dan zonodig op een parkeerplaats moet laten schijten, ruim het dan gewoon op![]()
Neem dan geen hond!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:50 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Ja, want je weet natuurlijk ook precies vantevoren wanneer een hond moet schijtenAls we ergens heen gaan, en we nemen onze hond mee laten we die vantevoren uit. Maar als we dan aan het einde van de dag weer terugkomen bij de auto dan kan het wel eens zijn dat die hond nog moet schijten. Ik ga dat dus echt niet opruimen met m'n blote handen
![]()
Maarja, het is ook echt zo moeilijk om jezelf óók eens in iemand anders te verplaatsen ipv te zeiken dat andere mensen niet aan hun denken.
wat hij zegt. 14.gifquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:09 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Neem dan geen hond!![]()
Honden:![]()
Hondenpoep:![]()
Stinkende hondenpoep:![]()
![]()
Ach man, kan je toch ook over kinderen zeggenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:09 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Neem dan geen hond!![]()
Honden:![]()
Hondenpoep:![]()
Stinkende hondenpoep:![]()
![]()
Ik haat kleine kinderen. schreeuwende, jankende en schijtende klote beesten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:22 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Ach man, kan je toch ook over kinderen zeggen![]()
Die zijn ook vies, maken een tering lawaai, hun schijten ook heel hun box onder, en zijn gewoon ranzig.![]()
en vergeet ook de paarden nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:16 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dit is nu precies de mentaliteit die ervoor heeft gezorgd dat Nederland vol ligt met zwerfafval en vrachtwagenladingen hondenstront.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:50 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Ja, want je weet natuurlijk ook precies vantevoren wanneer een hond moet schijtenAls we ergens heen gaan, en we nemen onze hond mee laten we die vantevoren uit. Maar als we dan aan het einde van de dag weer terugkomen bij de auto dan kan het wel eens zijn dat die hond nog moet schijten. Ik ga dat dus echt niet opruimen met m'n blote handen
![]()
Maarja, het is ook echt zo moeilijk om jezelf óók eens in iemand anders te verplaatsen ipv te zeiken dat andere mensen niet aan hun denken.
Schijtende kinderenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:36 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Ik haat kleine kinderen. schreeuwende, jankende en schijtende klote beesten.
Niet midden op de stoepquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:14 schreef piemelpap het volgende:
hou die kut katten maar eerst een keer aan de lijn, die kut beesten schijten ook overal.
Dat zou voor iedereen beter zijnquote:
Schijten alle honden op de stoep dan of alle katten niet op de stoep?quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Niet midden op de stoep![]()
Hondeschijt overal![]()
Katten schijten niet op de stoep, dus sta ik er niet in heh, pretletterquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:28 schreef piemelpap het volgende:
[..]
Schijten alle honden op de stoep dan of alle katten niet op de stoep?![]()
Katten schijten ook overal, ook in tuinen, dus wat is dit voor krom gelul dat alleen honden het doen?
Ja, en dat is nu precies de mentaliteit die ervoor zorgt dat Nederlanders zo'n zeikers zijnquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:37 schreef PhatRabbit het volgende:
[..]
Dit is nu precies de mentaliteit die ervoor heeft gezorgd dat Nederland vol ligt met zwerfafval en vrachtwagenladingen hondenstront.
Als je weet dat er een hoge pakkans en dito boete is op het dumpen van afval en de faeces van Fikkie, dan bedenk je je wel twee keer voordat je dat blikje ergens neerpleurt of de hond z'n drol laat parkeren op een parkeerplaats voor auto's. In het laatste geval besmeur je liever je handen dan dat je een ongekend hoge boete moet voldoen.
De realiteit is echter dat voor het schoonhouden van de omgeving grotendeels wordt gebouwd op het vaker niet dan wel aanwezige fatsoen bij mensen. Hoewel er officieel wel boetes uitgedeeld kunnen worden voor dit soort zaken, is dat beleid eigenlijk maar een wassen neus.
Een berg walmende hondendrollen in het park en de bergen zwerfafval naast die drollen zijn daar de stille getuigen van.
Jij kan je schijnbaar dus goed vinden inquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:29 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Ja, en dat is nu precies de mentaliteit die ervoor zorgt dat Nederlanders zo'n zeikers zijn. Zo van: als hun het niet doen, doe ik het ook niet hoor
. En de andere denken precies hetzelfde.
Ik vind het ook smerig als er hondenstront ergens op de stoep ligt, maar dat wil niet zeggen dat mijn wereld vergaat. Zulke dingen gebeuren nu eenmaal, deal with it.
Volgens mij he, weet ik niet hélemaal zeker, maar volgens mij he, is buiten schijten gewoon de natuur.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:51 schreef PhatRabbit het volgende:
[..]
Jij kan je schijnbaar dus goed vinden in
[afbeelding]
-politiek en moeten
[afbeelding]
vooral niet wakker gemaakt worden, want o wee als jij zelf eens aangepakt wordt vanwege het moedwillig vervuilen van je omgeving.
Misschien zou je het volgende advies eens ter harte moeten nemen:
[afbeelding]
Buiten schijten is idd gewoon de natuur. In dit geval gaat dat argument echter niet op, omdat de mens ervoor gekozen heeft huisdieren te houden waarvan de darmen op dagelijkse basis geleegd dienen te worden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:55 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Volgens mij he, weet ik niet hélemaal zeker, maar volgens mij he, is buiten schijten gewoon de natuur.
En mss moet je je eens wat drukker maken om andere dingen
[afbeelding]
En wat je hierboven allemaal zegt slaat werkelijk nergens op, want zoals ik al heb aangegeven vind ik hondenstront op de stoep ook niet fijn, maar dat wil niet zeggen dat je je niet even kunt verplaatsen in die andere persoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |