Ervaring?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:07 schreef rudedeltadude het volgende:
tsja.... kpn he
Ik hoor het net ook, dat die maand zonder internet onzin is. Nou ja, dat is in ieder geval mooi, maar ik blijf het vreemd vinden dat een groot bedrijf als KPN zo'n belabberde service biedt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat je een maand zonder internet zit, is een beetje onzin. Als je besluit om via de kabel te gaan internetten (geen idee wie jouw kabelboer is, maar misschien is het een optie) kun je die zelfs al laten installeren enkele dagen voordat je abonnement bij KPN afloopt, zodat je niet zonder komt te zitten. Met kabelinternet heb je in ieder geval niet het probleem dat je dicht bij een centrale moet zitten voor een goede verbinding.
Verder is KPN strontvervelend. Ze bellen hier ook al weken om de paar dagen om te vragen of we niet weer via KPN willen bellen (we hebben de aansluiting wel, maar bellen alles met Tele2). Je zou denken dat ze er na 1 of 2 keer wel achter zijn dat we dat niet willen.
Binnenkort maar eens kijken naar bellen via de kabel. Ik vind Multikabel een stuk prettiger om zaken mee te doen dan KPN. En dan zal het wellicht ook goedkoper zijn (radio/tv, telefonie en internet bij ze afnemen).
I second thatquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat je een maand zonder internet zit, is een beetje onzin. Als je besluit om via de kabel te gaan internetten (geen idee wie jouw kabelboer is, maar misschien is het een optie) kun je die zelfs al laten installeren enkele dagen voordat je abonnement bij KPN afloopt, zodat je niet zonder komt te zitten. Met kabelinternet heb je in ieder geval niet het probleem dat je dicht bij een centrale moet zitten voor een goede verbinding.
Wat wil je ermee doen? Hoe snel wil je het hebben? Wie biedt er allemaal breedband aan in jouw regio? Wil je per se ADSL?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:27 schreef Stofje het volgende:
Wat is nu de beste optie om te doen? Is Planet ADSL easy iets, van 19,95? Ik heb echt zo fucking weinig verstand van dit soort dingen en die helpdesk van KPN vaart er wel bij.
Planet Internet is een dochterbedrijf van KPN en gebruikt hetzelfde netwerk, dus dan zit je waarschijnlijk weer in dat ''gele gebied".quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:27 schreef Stofje het volgende:
Wat is nu de beste optie om te doen? Is Planet ADSL easy iets, van 19,95? Ik heb echt zo fucking weinig verstand van dit soort dingen en die helpdesk van KPN vaart er wel bij.
Planet is ook van KPNquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:27 schreef Stofje het volgende:
Wat is nu de beste optie om te doen? Is Planet ADSL easy iets, van 19,95? Ik heb echt zo fucking weinig verstand van dit soort dingen en die helpdesk van KPN vaart er wel bij.
Ik ga op onderzoek uit en ik schakel m'n vader maar in, denk ikquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat wil je ermee doen? Hoe snel wil je het hebben? Wie biedt er allemaal breedband aan in jouw regio? Wil je per se ADSL?
De verbinding nú is echt goed. Downloads gaan hard, alles laadt prima, geen enkele klacht momenteel. Een geel gebied houdt in, dat KPN niet op élk tijdstip internet kan garanderen. Gisterenavond was dus blijkbaar zo'n tijdstip.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:31 schreef Gunner het volgende:
[..]
Planet is ook van KPN
Trouwens wat voor hardware gebruik je voor je internet? Kan je niet ff in je modem kijken wat daar precies fout gaat of je uberhaupt wel vebinding hebt?
Volgens mij is er niets aan de hand dan, met die kreet dekken ze zichzelf in voor storingen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
De verbinding nú is echt goed. Downloads gaan hard, alles laadt prima, geen enkele klacht momenteel. Een geel gebied houdt in, dat KPN niet op élk tijdstip internet kan garanderen. Gisterenavond was dus blijkbaar zo'n tijdstip.
Er is nog iets vreemds, nu ik erover nadenk.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:36 schreef Gunner het volgende:
[..]
Volgens mij is er niets aan de hand dan, met die kreet dekken ze zichzelf in voor storingen.
Wat hij zegt. Je zou in principe binnen 2 weken een nieuwe verbinding kunnen hebben, als je het vandaag aanvraagt. Hebben ze bij KPN sowieso geen opzegtermijn? Ik vind het een godswonder dat ze het contract per direct willen ontbinden.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat je een maand zonder internet zit, is een beetje onzin.
Als ze hem niet van te voren hebben ingelicht over het feit dat ie in een zogenaamd geel gebied zit, dan hebben ze niet veel keus.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hebben ze bij KPN sowieso geen opzegtermijn? Ik vind het een godswonder dat ze het contract per direct willen ontbinden.
Check eerst je contract. Waarschijnlijk heb je getekend voor een jaarcontract en kun je er de komende 11 maanden niet vanaf...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Er is nog iets vreemds, nu ik erover nadenk.
Toen ik hier kwam wonen, hadden we al internet, via KPN. Met die verbinding hadden we noooooit problemen, was altijd prima, uitstekend. Helaas heeft een huisgenoot dit abonnement opgezegd (de lul). Dus toen was het gebied niet geel? Hè? Nou ja, opzeggen die hap lijkt me sowieso de beste optie.
Nou ja, ze hebben er niet de nadruk opgelegd. Ik heb natuurlijk ook KPN brieven ontvangen, maar ik moet toegeven, dat ik ze niet gelezen heb. Alleen de gebruikersnaam en het wachtwoord heb ik eruit gefilterd. Maar toen ik internet bestelde via hun helpdesk, hebben ze er niets over verteld, nee. Straks die brieven even opzoeken en als het er wél instaat, typex ik het weg. Há, dan hebben ze al helemaal geen poot om op te staan. Há.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Als ze hem niet van te voren hebben ingelicht over het feit dat ie in een zogenaamd geel gebied zit, dan hebben ze niet veel keus.
Volgens de helpdesk heb ik een contract voor onbepaalde tijd en kan ik ieder moment opzeggen... Maar misschien ben ik wat naïef, door te denken dat dit ook écht zo werktquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:44 schreef davym het volgende:
[..]
Check eerst je contract. Waarschijnlijk heb je getekend voor een jaarcontract en kun je er de komende 11 maanden niet vanaf...
Ik hoop héél hard voor je dat het inderdaad zo is, maar KPN kennende zou het best een jaarcontract kunnen zijn, en dat je dan ná dat jaar ieder moment op kan zeggen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Volgens de helpdesk heb ik een contract voor onbepaalde tijd en kan ik ieder moment opzeggen... Maar misschien ben ik wat naïef, door te denken dat dit ook écht zo werkt.
LOLquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:43 schreef CMONYALL het volgende:
"Maar meneer, het is toch niet nodig? U belt nu ook.."![]()
KPN![]()
In Utrecht kan je chello alleen via ADSL krijgen, aangezien UPC er geen eigen koper heeft liggen (meen me te herinneren dat Casema daar de scepter zwaait).. En aangezien dat weer via dezelfde KPN-lijn gaat zal dat net zo instabiel zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:32 schreef IHVK het volgende:
Chello Classic (¤50 euro)-> Usenet kan je ermee niet gebruiken, maar zelden (en daarmee bedoel ik echt zelden, 1x per jaar ofzo) problemen met de verbinding. En het is ook erg snel.
Volgens mij zijn het ook jaarcontracten die ze bij KPN hebben, voor Internet plus bellen (ga binnenkort op de helpdesk van die service werken) geldt dat in iedergeval wel.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hoop héél hard voor je dat het inderdaad zo is, maar KPN kennende zou het best een jaarcontract kunnen zijn, en dat je dan ná dat jaar ieder moment op kan zeggen.
"KPN sluit je af"quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik ken iemand die van KPN af wilde en van kerst tot in april zonder internet heeft gezeten. Echt een ramp daar![]()
Ja, graag.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:23 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Ik heb 7 jaar voor KPN gewerkt....Need i say more?
Met napster mp3's downloaden met 1,5 kb/ps ---> NOSTALGIE!quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:32 schreef zarGon het volgende:
Hmm... ik zit al vanaf 1999 ofzo (toen je nog 15 minuten moest wachten voor 3 mp3tjes..) bij wanadoo/casema.. heb nu cable basic (28 eulo)
Hoi toekomstige collega!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 16:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het ook jaarcontracten die ze bij KPN hebben, voor Internet plus bellen (ga binnenkort op de helpdesk van die service werken) geldt dat in iedergeval wel.
Ahh, napsterquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:26 schreef Danny_Ramone het volgende:
[..]
Met napster mp3's downloaden met 1,5 kb/ps ---> NOSTALGIE!
ON TOPIC: Ik heb nu versatel ADSL. Dat gaat toch ook over het netwerk van KPN ? Nooit geen last meegehad!! ( Woon ook in Utrecht centrum ! )
Hoi collega. KPN ADSL helpdesk hierquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:16 schreef Haijo het volgende:
[..]
Hoi toekomstige collega!![]()
Orderdesk of technische helpdesk?
Enschede/groningen/zoetermeer/eindhoven?
on-topic:
Je zit geheid vast aan een jaarcontract. Zowiezo is voor het eerste jaar een internetabbonement alleen op te zeggen na een jaar, daarna pas elke maand.
Iig, ik zou gewoon blijven. Een geel gebied zegt gewoon dat er weining signaal binnenkomt, en dat de internetsnelheid niet te garanderen is zoals die in het abbonement staat. Met een verbrekend signaal heeft het niets te maken, ik zou toch het probleem bij je eigen pc zoeken, ben je de enige met zo'n slechte verbinding of hebben je huisgenoten het ook?
d'r was gisteravond geen storing in utrecht gemeld, voor zover ik me dat kan herinneren..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:36 schreef Gunner het volgende:
[..]
Volgens mij is er niets aan de hand dan, met die kreet dekken ze zichzelf in voor storingen.
enschede, daar zit ook nog ks, meerendeel zit nu in eindhoven trouwens, en daar zitten weer ee heleboel nieuwe mensen die idd soms teveel proberen te verkopen en te weinig letten op wat de klant wil. ik vraag de klant ook eerst wat ze zelf willen voor ik doorverbind, en dat geef ik door aan de ks, kunnen ze iig niet zo makkelijk iets anders aansmerenquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:54 schreef Haviksvrouwe het volgende:
[quote]Op donderdag 6 juli 2006 01:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
@haviksvrouwe: klantenservice?
hoeveel jaar ben je weg?
ze hebben wel degelijk een 2e lijn .. dus erg goed op de hoogte ben je niet ...
en bij adsl hebben we geen script...
Ik heb eerst gewerkt in Capelle a/d ijssel en daarna in Zwijndrecht. Ben er nu al ruim twee jaar weg. Ik weet dat ze een tweede lijn hebben, maar daar wordt zelden naar doorverbonden aangezien dat ook telt voor je 'score'.
Waar zit jij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |