abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39505779
Vorige maand had ik eindelijk weer internet. KPN had 3 weken nodig, om het hele installatiepakket en dergelijke op te sturen, maar goed, het was binnen, de handleiding was duidelijk en ik was blij dat ik eindelijk weer gewoon internet had op mijn kamer.

Al snel bleek het draadloze modem matig te werken en belde ik KPN op om te vragen hoe ik dit op kon lossen. De vriendelijke mevrouw raadde mij aan om met een kabel door te gaan, welke ik toevallig nog had liggen. Jeuj, hij deed het weer.

Enkele dagen later deed de verbinding het niet meer. Ik belde KPN op om te vragen hoe ik dit op kon lossen. Een vriendelijke meneer wist mij met hangen en wurgen naar de diepste gangen van mijn computer te leiden en wist het probleem op te lossen. Jeuj, hij deed het weer.

Weer enkele dagen later, deed de verbinding het niet meer. Outlook deed het wel, MSN deed het wel, maar zowel IE als Firefox konden geen pagina vinden. Ik F5de en na 5 keer F5-en deed de explorer het weer. Totdat ik op een link drukte en hetzelfde verhaal begon. Het zal aan de warme liggen, ik deed mijn computer uit. Na enkele uren deed hij weer weer goed.

Gisterenavond gebeurde echter hetzelfde. Hmm, dat is vervelend, het gebeurt dus vaker. Ik betaal 35 euro per maand en hij doet het voor de 4e keer niet in één maand. Ik belde KPN op om te vragen hoe ik dit op kon lossen. Een vriendeiljke mevrouw luisterde mijn verhaal aan en snapte het niet en verbond mij door. Een vriendeiljke mevrouw vertelde vervoglens dat ik in een "geel gebied" zat, een gebied waar KPN mij geen goede verbinding kon garanderen. Ik vond dit een vreemde zaak, omdat KPN me juist 'lekker had gemaakt met deze snelle verbinding' en hier niets over gezegd had. Ik wilde dan maar graag mijn abonnement opzeggen. De vriendelijke mevrouw verbond mij door met een onvriendelijke meneer, die mij uitlegde hoe ik dit op kon zeggen.
Schriftelijk, via de telefoon is dit onmogelijk.

En dus heb ik de afgelopen maand méér dan een uur met die virendelijke mevrouwen en vriendeiljke meneren aan de telefoon gehangen en dat voor 10 cent per minuut. 20 minuten daarvan waren wachttijden, omdat er weer eens doorverbonden moest worden.

En nu? "Ja, meneer, KPN kan dus geen kwaliteit garanderen in uw gebied (we hebben het over Utrecht centrum, trouwens...), maar als u opzegt, moet u er wel rekening mee houden dat u zeker een maand zonder internet zit, omdat u dan naar een andere provider stapt..

Klootzakken, dat zijn het . Zit ik wéér ruim een maand zonder fatsoenlijk internet, lekker klantvriendelijk.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:07:34 #2
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_39505846
tsja.... kpn he
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_39505964
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:07 schreef rudedeltadude het volgende:
tsja.... kpn he
Ervaring?
Uit een goede worst hoort sap te komen
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:15:49 #4
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_39506104
Dat je een maand zonder internet zit, is een beetje onzin. Als je besluit om via de kabel te gaan internetten (geen idee wie jouw kabelboer is, maar misschien is het een optie) kun je die zelfs al laten installeren enkele dagen voordat je abonnement bij KPN afloopt, zodat je niet zonder komt te zitten. Met kabelinternet heb je in ieder geval niet het probleem dat je dicht bij een centrale moet zitten voor een goede verbinding.

Verder is KPN strontvervelend. Ze bellen hier ook al weken om de paar dagen om te vragen of we niet weer via KPN willen bellen (we hebben de aansluiting wel, maar bellen alles met Tele2). Je zou denken dat ze er na 1 of 2 keer wel achter zijn dat we dat niet willen.

Binnenkort maar eens kijken naar bellen via de kabel. Ik vind Multikabel een stuk prettiger om zaken mee te doen dan KPN. En dan zal het wellicht ook goedkoper zijn (radio/tv, telefonie en internet bij ze afnemen).
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_39506106
Dus dan kan je een maand lang geen slotjes zetten
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:16:59 #6
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_39506133
Belachelijk dat ze niet in staat zijn om in het centrum van een stad als Utrecht een verbinding te garanderen.
En het dan ook niet netjes vermelden.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_39506295
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat je een maand zonder internet zit, is een beetje onzin. Als je besluit om via de kabel te gaan internetten (geen idee wie jouw kabelboer is, maar misschien is het een optie) kun je die zelfs al laten installeren enkele dagen voordat je abonnement bij KPN afloopt, zodat je niet zonder komt te zitten. Met kabelinternet heb je in ieder geval niet het probleem dat je dicht bij een centrale moet zitten voor een goede verbinding.

Verder is KPN strontvervelend. Ze bellen hier ook al weken om de paar dagen om te vragen of we niet weer via KPN willen bellen (we hebben de aansluiting wel, maar bellen alles met Tele2). Je zou denken dat ze er na 1 of 2 keer wel achter zijn dat we dat niet willen.

Binnenkort maar eens kijken naar bellen via de kabel. Ik vind Multikabel een stuk prettiger om zaken mee te doen dan KPN. En dan zal het wellicht ook goedkoper zijn (radio/tv, telefonie en internet bij ze afnemen).
Ik hoor het net ook, dat die maand zonder internet onzin is. Nou ja, dat is in ieder geval mooi, maar ik blijf het vreemd vinden dat een groot bedrijf als KPN zo'n belabberde service biedt.
pi_39506354
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat je een maand zonder internet zit, is een beetje onzin. Als je besluit om via de kabel te gaan internetten (geen idee wie jouw kabelboer is, maar misschien is het een optie) kun je die zelfs al laten installeren enkele dagen voordat je abonnement bij KPN afloopt, zodat je niet zonder komt te zitten. Met kabelinternet heb je in ieder geval niet het probleem dat je dicht bij een centrale moet zitten voor een goede verbinding.
I second that
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_39506432
het kan erger: speedlinq
pi_39506443
Ik herken het probleem. Het heeft te maken met je dns-server ofzo. Dat is mooi want je hoeft niet per se die van kpn te nemen geloof ik. Google er maar eens op
pi_39506462
Wat is nu de beste optie om te doen? Is Planet ADSL easy iets, van 19,95? Ik heb echt zo fucking weinig verstand van dit soort dingen en die helpdesk van KPN vaart er wel bij.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:29:33 #13
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_39506514
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:27 schreef Stofje het volgende:
Wat is nu de beste optie om te doen? Is Planet ADSL easy iets, van 19,95? Ik heb echt zo fucking weinig verstand van dit soort dingen en die helpdesk van KPN vaart er wel bij.
Wat wil je ermee doen? Hoe snel wil je het hebben? Wie biedt er allemaal breedband aan in jouw regio? Wil je per se ADSL?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:29:43 #14
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_39506517
Internet van KPN

Oh my god, dat was hip in de tijd dat je nog fatsoenlijk webpages kon openen met een Pentium I 66 MHZ
Toen kreeg je nog van die cd-roms in gratis internet te installeren etc. -> Zonnet ook zoiets

Maar goed. Je doet nooit internetresearch wat de beste provider is ?
Oh nee dat kan niet, want je internet werkt bagger
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_39506541
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:27 schreef Stofje het volgende:
Wat is nu de beste optie om te doen? Is Planet ADSL easy iets, van 19,95? Ik heb echt zo fucking weinig verstand van dit soort dingen en die helpdesk van KPN vaart er wel bij.
Planet Internet is een dochterbedrijf van KPN en gebruikt hetzelfde netwerk, dus dan zit je waarschijnlijk weer in dat ''gele gebied".

Ik denk dat je gewoon kabel moet nemen.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:31:09 #16
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_39506556
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:27 schreef Stofje het volgende:
Wat is nu de beste optie om te doen? Is Planet ADSL easy iets, van 19,95? Ik heb echt zo fucking weinig verstand van dit soort dingen en die helpdesk van KPN vaart er wel bij.
Planet is ook van KPN

Trouwens wat voor hardware gebruik je voor je internet? Kan je niet ff in je modem kijken wat daar precies fout gaat of je uberhaupt wel vebinding hebt?
Where law ends, tyrrany begins.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:32:06 #17
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_39506578
@home 50 euro abbonnement
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_39506597
Chello Classic (¤50 euro)-> Usenet kan je ermee niet gebruiken, maar zelden (en daarmee bedoel ik echt zelden, 1x per jaar ofzo) problemen met de verbinding. En het is ook erg snel.
pi_39506623
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Wat wil je ermee doen? Hoe snel wil je het hebben? Wie biedt er allemaal breedband aan in jouw regio? Wil je per se ADSL?
Ik ga op onderzoek uit en ik schakel m'n vader maar in, denk ik . Ik heb er echt 0 verstand van.
pi_39506681
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:31 schreef Gunner het volgende:

[..]

Planet is ook van KPN

Trouwens wat voor hardware gebruik je voor je internet? Kan je niet ff in je modem kijken wat daar precies fout gaat of je uberhaupt wel vebinding hebt?
De verbinding nú is echt goed. Downloads gaan hard, alles laadt prima, geen enkele klacht momenteel. Een geel gebied houdt in, dat KPN niet op élk tijdstip internet kan garanderen. Gisterenavond was dus blijkbaar zo'n tijdstip.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:36:33 #21
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_39506710
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:35 schreef Stofje het volgende:

[..]

De verbinding nú is echt goed. Downloads gaan hard, alles laadt prima, geen enkele klacht momenteel. Een geel gebied houdt in, dat KPN niet op élk tijdstip internet kan garanderen. Gisterenavond was dus blijkbaar zo'n tijdstip.
Volgens mij is er niets aan de hand dan, met die kreet dekken ze zichzelf in voor storingen.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_39506779
Ik ken iemand die van KPN af wilde en van kerst tot in april zonder internet heeft gezeten. Echt een ramp daar
pi_39506795
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:36 schreef Gunner het volgende:

[..]

Volgens mij is er niets aan de hand dan, met die kreet dekken ze zichzelf in voor storingen.
Er is nog iets vreemds, nu ik erover nadenk.
Toen ik hier kwam wonen, hadden we al internet, via KPN. Met die verbinding hadden we noooooit problemen, was altijd prima, uitstekend. Helaas heeft een huisgenoot dit abonnement opgezegd (de lul). Dus toen was het gebied niet geel? Hè? Nou ja, opzeggen die hap lijkt me sowieso de beste optie .
pi_39506827
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat je een maand zonder internet zit, is een beetje onzin.
Wat hij zegt. Je zou in principe binnen 2 weken een nieuwe verbinding kunnen hebben, als je het vandaag aanvraagt. Hebben ze bij KPN sowieso geen opzegtermijn? Ik vind het een godswonder dat ze het contract per direct willen ontbinden.
pi_39506845
Zó irritant, dat hele gedoe. Er is tegenwoordig van alles mogelijk, maar een beetje service, meteen op kunnen zeggen en geen wachttijden tussen overstappen van providers is niet mogelijk. Triest .
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:42:33 #26
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_39506887
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:40 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hebben ze bij KPN sowieso geen opzegtermijn? Ik vind het een godswonder dat ze het contract per direct willen ontbinden.
Als ze hem niet van te voren hebben ingelicht over het feit dat ie in een zogenaamd geel gebied zit, dan hebben ze niet veel keus.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_39506912
KPN

Wij zijn een jaar geleden (op de dag af) verhuisd naar een nieuwbouwwijk waar vanaf 1 juli al tijdelijke bewoning op de percelen mocht staan (je weet wel, van die groot uitgevallen stacaravans enzo). De gemeente had er netjes voor gezorgd dat alle voorzieningen (gas, water, licht) er lagen, maar KPN... Nee, KPN vond het niet nodig om er al een telefoonkabeltje neer te leggen, want "er wonen nog zo weinig mensen in die wijk". No shit, ooit een nieuwbouwwijk gezien waar al mensen wonen?!?
Na ontelbaar vaak mobiel bellen of ze al van plan waren om het aan te komen leggen ("Maar meneer, het is toch niet nodig? U belt nu ook.." ), hebben we maar zelf de kabel laten aanleggen, en de kosten naar KPN gestuurd. Ow, en natuurlijk die twee maanden die het geduurd heeft de rekening niet betaald

KPN
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:44:53 #28
17210 davym
papa van fons!
pi_39506958
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:39 schreef Stofje het volgende:

[..]

Er is nog iets vreemds, nu ik erover nadenk.
Toen ik hier kwam wonen, hadden we al internet, via KPN. Met die verbinding hadden we noooooit problemen, was altijd prima, uitstekend. Helaas heeft een huisgenoot dit abonnement opgezegd (de lul). Dus toen was het gebied niet geel? Hè? Nou ja, opzeggen die hap lijkt me sowieso de beste optie .
Check eerst je contract. Waarschijnlijk heb je getekend voor een jaarcontract en kun je er de komende 11 maanden niet vanaf...
"It is stupid to say that computer games influence kids.
If Pacman had affected us as kids we'd be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive music."
pi_39506973
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:42 schreef NJ het volgende:

[..]

Als ze hem niet van te voren hebben ingelicht over het feit dat ie in een zogenaamd geel gebied zit, dan hebben ze niet veel keus.
Nou ja, ze hebben er niet de nadruk opgelegd. Ik heb natuurlijk ook KPN brieven ontvangen, maar ik moet toegeven, dat ik ze niet gelezen heb. Alleen de gebruikersnaam en het wachtwoord heb ik eruit gefilterd. Maar toen ik internet bestelde via hun helpdesk, hebben ze er niets over verteld, nee. Straks die brieven even opzoeken en als het er wél instaat, typex ik het weg. Há, dan hebben ze al helemaal geen poot om op te staan. Há.
pi_39507018
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:44 schreef davym het volgende:

[..]

Check eerst je contract. Waarschijnlijk heb je getekend voor een jaarcontract en kun je er de komende 11 maanden niet vanaf...
Volgens de helpdesk heb ik een contract voor onbepaalde tijd en kan ik ieder moment opzeggen... Maar misschien ben ik wat naïef, door te denken dat dit ook écht zo werkt .
pi_39507159
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:46 schreef Stofje het volgende:

[..]

Volgens de helpdesk heb ik een contract voor onbepaalde tijd en kan ik ieder moment opzeggen... Maar misschien ben ik wat naïef, door te denken dat dit ook écht zo werkt .
Ik hoop héél hard voor je dat het inderdaad zo is, maar KPN kennende zou het best een jaarcontract kunnen zijn, en dat je dan ná dat jaar ieder moment op kan zeggen.
pi_39507528
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:43 schreef CMONYALL het volgende:
"Maar meneer, het is toch niet nodig? U belt nu ook.."

KPN
LOL

jij:
hij:
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  Spellchecker dinsdag 4 juli 2006 @ 15:22:14 #33
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_39508176
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:32 schreef IHVK het volgende:
Chello Classic (¤50 euro)-> Usenet kan je ermee niet gebruiken, maar zelden (en daarmee bedoel ik echt zelden, 1x per jaar ofzo) problemen met de verbinding. En het is ook erg snel.
In Utrecht kan je chello alleen via ADSL krijgen, aangezien UPC er geen eigen koper heeft liggen (meen me te herinneren dat Casema daar de scepter zwaait).. En aangezien dat weer via dezelfde KPN-lijn gaat zal dat net zo instabiel zijn
Tevens -purist.
pi_39509513
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:50 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik hoop héél hard voor je dat het inderdaad zo is, maar KPN kennende zou het best een jaarcontract kunnen zijn, en dat je dan ná dat jaar ieder moment op kan zeggen.
Volgens mij zijn het ook jaarcontracten die ze bij KPN hebben, voor Internet plus bellen (ga binnenkort op de helpdesk van die service werken) geldt dat in iedergeval wel.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 16:21:47 #35
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_39509905
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik ken iemand die van KPN af wilde en van kerst tot in april zonder internet heeft gezeten. Echt een ramp daar
"KPN sluit je af"

Zou een betere slogan zijn geweest
Where law ends, tyrrany begins.
pi_39509963
Ik heb 7 jaar voor KPN gewerkt....Need i say more?
De aarde schuilt in een korrel zand, het heelal in een bloemblad puur, de oneindigheid in de palm van je hand en de eeuwigheid in een uur.
pi_39510294
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 16:23 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Ik heb 7 jaar voor KPN gewerkt....Need i say more?
Ja, graag.
pi_39524094
Ik heb gewerkt op de afdeling "gebruikservice", op de tweede lijn zoals dat heet. Dat houdt in dat wanneer de eerste persoon die je aan de lijn krijgt het niet weet, je wordt doorverbonden met de tweede persoon. De "eerste persoon" weet niet veel, alleen de meest voorkomende vragen staan in een zogenaamd script op de computer. De bedoeling is om de klant zoveel mogelijk uit te vragen en zo tot een oplossing te komen, die ze dan oplezen vanaf het beeldscherm. "Echte" problemen worden dus per definitie niet opgelost op deze manier. De klant is inmiddels al een kwartier en een paar euro verder als ze worden doorverbonden met de volgende. Gebruikservice bestaat inmiddels niet meer, nu kun je alleen nog bellen naar de klantenservice. De mensen daar aan de telefoon zitten er maar met 1 doel: scoren! Dus: zoveel mogelijk verkopen. Als je niet genoeg scoort word je er op afgerekend. Bovendien moet je gemiddelde telefoongesprek binnen 90 seconden zijn afgehandeld. Wat gebeurd er dus: Er belt een vrouwtje van 80 die wil weten hoe ze haar voicemail moet uitzetten, dit gaat niks opleveren qua verkoop, maar er staat wel een andere klant waaraan je misschien wel wat kunt verkopen, dus verbreekt klantenservice "per ongeluk" het gesprek. Dit is maar 1 voorbeeldje van hoe er word gewerkt vanuit KPN. Je krijgt bij KPN trouwens geen callcenter meer aan de lijn, maar "echte" KPNers.
De aarde schuilt in een korrel zand, het heelal in een bloemblad puur, de oneindigheid in de palm van je hand en de eeuwigheid in een uur.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 23:40:32 #39
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_39525320
Geen succes dus dat KPN. Waardeloze service.
Heb er ook gewerkt en dat was eens maar nooit weer.
How can I make this topic about me?
pi_39527395
Hmm... ik zit al vanaf 1999 ofzo (toen je nog 15 minuten moest wachten voor 3 mp3tjes..) bij wanadoo/casema.. heb nu cable basic (28 eulo)

Nergens over te zeuren. Heb wel is gehad dat internet het 2 uur niet deed, na bellen was het dat ze onderhoud hielden enzo.

Ben ik btw de enige die kpn gewoon echt te duur vind?
pi_39528072
Bij ons werkt het super

(KPN Experia Box)
  woensdag 5 juli 2006 @ 01:26:52 #42
149006 Danny_Ramone
www.betteroffs.com
pi_39528689
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 00:32 schreef zarGon het volgende:
Hmm... ik zit al vanaf 1999 ofzo (toen je nog 15 minuten moest wachten voor 3 mp3tjes..) bij wanadoo/casema.. heb nu cable basic (28 eulo)
Met napster mp3's downloaden met 1,5 kb/ps ---> NOSTALGIE!

ON TOPIC: Ik heb nu versatel ADSL. Dat gaat toch ook over het netwerk van KPN ? Nooit geen last meegehad!! ( Woon ook in Utrecht centrum ! )
www.betteroffs.com
* Ik ben een drummer....mag ik je nummer ? *
www.betteroffs.com
pi_39531482
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 16:11 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Volgens mij zijn het ook jaarcontracten die ze bij KPN hebben, voor Internet plus bellen (ga binnenkort op de helpdesk van die service werken) geldt dat in iedergeval wel.
Hoi toekomstige collega!

Orderdesk of technische helpdesk?

Enschede/groningen/zoetermeer/eindhoven?

on-topic:

Je zit geheid vast aan een jaarcontract. Zowiezo is voor het eerste jaar een internetabbonement alleen op te zeggen na een jaar, daarna pas elke maand.
Iig, ik zou gewoon blijven. Een geel gebied zegt gewoon dat er weining signaal binnenkomt, en dat de internetsnelheid niet te garanderen is zoals die in het abbonement staat. Met een verbrekend signaal heeft het niets te maken, ik zou toch het probleem bij je eigen pc zoeken, ben je de enige met zo'n slechte verbinding of hebben je huisgenoten het ook?
  woensdag 5 juli 2006 @ 09:42:24 #44
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_39531979
ik ben blij dat bij ons de deur uit is. Met Casema wel de nodige opstartproblemen gehad, maar inmiddels werkt het perfekt !
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_39560844
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 01:26 schreef Danny_Ramone het volgende:

[..]

Met napster mp3's downloaden met 1,5 kb/ps ---> NOSTALGIE!

ON TOPIC: Ik heb nu versatel ADSL. Dat gaat toch ook over het netwerk van KPN ? Nooit geen last meegehad!! ( Woon ook in Utrecht centrum ! )
Ahh, napster

en voor adsl van versatel (tele2...) heb je volgens de website van tele2 een kpn abonement nodig..
pi_39561526
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 09:16 schreef Haijo het volgende:

[..]

Hoi toekomstige collega!

Orderdesk of technische helpdesk?

Enschede/groningen/zoetermeer/eindhoven?

on-topic:

Je zit geheid vast aan een jaarcontract. Zowiezo is voor het eerste jaar een internetabbonement alleen op te zeggen na een jaar, daarna pas elke maand.
Iig, ik zou gewoon blijven. Een geel gebied zegt gewoon dat er weining signaal binnenkomt, en dat de internetsnelheid niet te garanderen is zoals die in het abbonement staat. Met een verbrekend signaal heeft het niets te maken, ik zou toch het probleem bij je eigen pc zoeken, ben je de enige met zo'n slechte verbinding of hebben je huisgenoten het ook?
Hoi collega. KPN ADSL helpdesk hier
mag ik je even corrigeren? meneer zit in een geel gebied hoorde ik?
laat hem dan zijn kpn brieven eens doornemen.. er staat wel ergens iets in over opzeggen bij een slechte verbinding in een geel gebied...

@haviksvrouwe: klantenservice?
hoeveel jaar ben je weg?
ze hebben wel degelijk een 2e lijn .. dus erg goed op de hoogte ben je niet ...
en bij adsl hebben we geen script...

Stofje? lees eerst de leveringsvoorwaarden eens door. na aavraag staan er normaall 21 werkdagen voor levering ( ! ) dat is normaal wel sneller, maar niet zeuren met 3 weken dus. in een risicogebied, heb je dus ook een brief gehad, waar je mogenlijkheden in genoemd zijn.
je hebt last van een wegvallende lijn? alleen s'avonds? modem al eens gereset? stroomloos?
vraag dan of ze een ticket aanmaken voor de technische dienst! die kunnen de lijn doormeten, de snelheid iets omlaag zetten en de logs van jouw wijkcentrale bekijken. wellicht dat zij wat meer duidelijkheid kunnen geven..
misschien is een abonnementsvorm lichter wel storingsvrij..? ( dat kan de TD dan aanpassen).
btw. je hebt direct adsl? is het ip adres ( en daarmee ook gelijk de dns adressen) al eens vast ingesteld?
Morgen moet ik nog een paar uurtjes werken, dan 3 weken vrij dus wellicht krijg je mij wel aan de lijn..

btw, planet& hetnet worden altijd over datzelfde net aangeboden, xs4all kan ook via een ander net ( net zoals tiscali, bbned, wanadoo/orange, tele2/versatel)
let er wel op dat het laatste stukje àltijd via de telefoonkabel van de kpn gaat.. dus als daar het probleem zit, schiet je er niets mee op om te wisselen van aanbieder.
dag
pi_39561661
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:36 schreef Gunner het volgende:

[..]

Volgens mij is er niets aan de hand dan, met die kreet dekken ze zichzelf in voor storingen.
d'r was gisteravond geen storing in utrecht gemeld, voor zover ik me dat kan herinneren..
dag
pi_39564854
[quote]Op donderdag 6 juli 2006 01:27 schreef petre86 het volgende:

[..]

@haviksvrouwe: klantenservice?
hoeveel jaar ben je weg?
ze hebben wel degelijk een 2e lijn .. dus erg goed op de hoogte ben je niet ...
en bij adsl hebben we geen script...


Ik heb eerst gewerkt in Capelle a/d ijssel en daarna in Zwijndrecht. Ben er nu al ruim twee jaar weg. Ik weet dat ze een tweede lijn hebben, maar daar wordt zelden naar doorverbonden aangezien dat ook telt voor je 'score'.
Waar zit jij?
De aarde schuilt in een korrel zand, het heelal in een bloemblad puur, de oneindigheid in de palm van je hand en de eeuwigheid in een uur.
pi_39568920
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:54 schreef Haviksvrouwe het volgende:
[quote]Op donderdag 6 juli 2006 01:27 schreef petre86 het volgende:

[..]

@haviksvrouwe: klantenservice?
hoeveel jaar ben je weg?
ze hebben wel degelijk een 2e lijn .. dus erg goed op de hoogte ben je niet ...
en bij adsl hebben we geen script...


Ik heb eerst gewerkt in Capelle a/d ijssel en daarna in Zwijndrecht. Ben er nu al ruim twee jaar weg. Ik weet dat ze een tweede lijn hebben, maar daar wordt zelden naar doorverbonden aangezien dat ook telt voor je 'score'.
Waar zit jij?
enschede, daar zit ook nog ks, meerendeel zit nu in eindhoven trouwens, en daar zitten weer ee heleboel nieuwe mensen die idd soms teveel proberen te verkopen en te weinig letten op wat de klant wil. ik vraag de klant ook eerst wat ze zelf willen voor ik doorverbind, en dat geef ik door aan de ks, kunnen ze iig niet zo makkelijk iets anders aansmeren
trouwens, outbound is nog veel erger.. informatie vragen en dan al een abonnement hebben en een pakket krijgen
dag
pi_39582425
Outbound = hell. Daar zitten echt de goorste klootzakken, die naaien half-demente bejaarden driemaal en dan nog van achter, als ze maar scoren.


KS kan er ook wat van, die vertellen klanten alleen iets als ze er specifiek om vragen. Dus niet vertellen dat dat soort telefoons wel eens niet zou kunnen werken met IpB. Biatches.

Stofje, is je probleem al opgelost?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')