Goed sparen he, tja ik weet het in deze beroerde tijd....quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:34 schreef fr0x het volgende:
[..]
bluh, zoiets wil ik ook.. Ik had audi a3 uit 97, maar deze ruleert zwaar.
Kost alleen een hoop centen
Mooie bak Vodkat! Zal leuk staan voor je nieuwe huisje!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:32 schreef Vodkat het volgende:
Mijn (onze...:P) auto:
een VW Golf type 3, 1.8 GT
[afbeelding]
Thanksquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Mooie bak Vodkat! Zal leuk staan voor je nieuwe huisje!
Ik weet niet meer wie, maar iemand wilde op pagina 2 graag mijn auto zien en aangezien picserver het weer doet, bij deze:quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:57 schreef vosss het volgende:
[..]
picserver doet lastig en ik heb zo 123 even geen foto's bij de hand om te uploaden.
Als picserver het weer doet zal ik wel ff posten als ik eraan denk
Bijna 200 pk, dus hij is idd tamelijk rap van zn plek ja.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:23 schreef noidea het volgende:
En hij gaat nog best rap van z'n plek geloof ik.
Klopt! Maarrr..... Deze is niet duur, weinig kilometers en inruil! Dus...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:10 schreef vosss het volgende:
Nu is het geen tijd meer om cabrio's aan te schaffen. Dat moet je "off-season" doen, dat scheelt echt bakken met geld!
Ja Alto's zijn wel popi om fout te tunen he?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:18 schreef Intelligence het volgende:
Heb 2 auto's
Mijn projectwagen, een Corrado G60 (originele nederlander)
En een daily ride om naar mn werk te komen, een s(alto) die binnenkort in dukes of hazzard style gepimpt gaat wordenZo fout
![]()
Ik heb je gespot met de hele corvette-club op een parkeerplaats, was met een hele bus vol kinderen opweg naar Frankrijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:13 schreef D.Rose het volgende:
he, ik had hier nog niet gepost
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb je gespot met de hele corvette-club op een parkeerplaats, was met een hele bus vol kinderen opweg naar Frankrijk.
een parkeerplaats waar?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb je gespot met de hele corvette-club op een parkeerplaats, was met een hele bus vol kinderen opweg naar Frankrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |