Dat is niks voor mij. Dan zit ik de hele dag te luieren en doe alles in het laatste uurtjequote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:51 schreef GLO het volgende:
eigen tijd indelen
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is niks voor mij. Dan zit ik de hele dag te luieren en doe alles in het laatste uurtje![]()
Dat mag. Ik heb geen hekel aan werken, maar 't is heerlijk om eens in de zoveel tijd eens lekker de werkoze pauper uit te hangen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oe, moet je daar nou mee feliciteren of niet?![]()
Wie rust er sinds vorige week in vrede?quote:Guitarist Robbie Watts Dies
Heb ik gelezen...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:00 schreef DaisyDuke het volgende:
Wie rust er sinds vorige week in vrede?
Edit: van welke band, uiteraard.
Oke. Gefeliciteerd danquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:00 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Dat mag. Ik heb geen hekel aan werken, maar 't is heerlijk om eens in de zoveel tijd eens lekker de werkoze pauper uit te hangen.
Thanks. Een klus als itemregisseur, voor een tv-producent. Freelance uiteraard, dus met een beetje mazzel pak ik het einde van de zomer nog lekker mee!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oke. Gefeliciteerd dan![]()
Wat ga je doen eigenlijk?
En hij gebruikte een pseudoniem, toch? want de naam Robbie Watts zegt me zo ff niksquote:
Niet dat ik weet. Hij kwam wel pas rond 1990 bij de band.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:09 schreef GLO het volgende:
[..]
En hij gebruikte een pseudoniem, toch? want de naam Robbie Watts zegt me zo ff niks
En de andere bandleden zijn een stukkie ouder?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:11 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Hij kwam wel pas rond 1990 bij de band.
Ja, een tijdje geleden verveelde ik me, toen kwam ik hier even kijken. Toen had ik binnen twee uur al meer punten behaald dan in een maand bij FMT.quote:
Nee, veel smeriger. Een van de beste live-acts die ik heb gezien.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:21 schreef GLO het volgende:
The Go-Betweens?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:25 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Nirvana?
Oh, dat boerentrio? Waarvan de naam me even niet te binnen wil schieten, maar die met een C begint?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:23 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Nee, veel smeriger. Een van de beste live-acts die ik heb gezien.
Ja, die ja.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:29 schreef GLO het volgende:
[..]
Oh, dat boerentrio? Waarvan de naam me even niet te binnen wil schieten, maar die met een C begint?
AMG foto dan maar?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:32 schreef GLO het volgende:
Ik hoor hun beste nummer door m'n hoofd denderen, en ik zie een van hun lp-hoezen voor m'n geestesoog, maar gvd die naam
Nope. GLO gaf de beginletter al....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:34 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Hayseed Dixie?
En of die smerig waren....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
3 smerige Aussies met een C... Crowded house?
Ja, tong is fan. En inderdaad, de o zit in de naam...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:36 schreef GLO het volgende:
Er zit wel een o in de naam...
Als tong dit hoort, vermoordt-ie me...
Nee.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:38 schreef wyccie het volgende:
CArno?
Dat klopt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[afbeelding]
Ik voel een M. Klopt dit?
Als je 't maar laatquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:40 schreef wyccie het volgende:
Moet ik Tong roepen?
Ik ben ook fan! Dat is het erge!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:37 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ja, tong is fan. En inderdaad, de o zit in de naam...
quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:20 schreef schaap001 het volgende:
Het is natuurlijk niet verboden muziek te luisteren tijdens het trivia-en, of je eigen muziekcollectie te raadplegen...
Die waren ook groot fan!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:45 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Mudhoney?
Nee.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:47 schreef wyccie het volgende:
Cameo?
Heeft geen zin met die rotzooi hier. Ik heb 't al wel geprobeerd, maar m'n werk ligt er ook nog.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |