We staan even jaquote:Op woensdag 5 juli 2006 02:25 schreef Furious het volgende:
[..]
Wat een kutwoord is het ook. Ik verplaats mij even tijdelijk naar het engels; 'even'. En weer terug naar het Nederlands.[afbeelding]
quote:
Jij ook al, niet dat ik 'm bagger vind, maar ik heb het ding gekocht en pas 1 keer geluisterd. Het was voor mij meer een 'moet'je' omdat het Muse isquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]!!!
Hoewel ik moet toegeven dat ik cd2 van Hullabaloo 1!!! keer beluisterd heb, en toen bestempeld heb als bagger![]()
hahahahaha, en dan heb je bijna alle mogelijkheden gehad...quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:13 schreef Furious het volgende:
[..]
Dan staan we gelukkig weer quite/quit/kiet/kwiet/qiet, toch?
Laten we het heel hard hopen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:06 schreef Megalomaniac het volgende:
Hmm 19 Dec Antwerpen? 20/21 Dec Rotterdam? Wat denken jullie?
november is ook nog best leegquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:16 schreef rena het volgende:
Het moet te doen zijn, als je kijkt waar ze er voor en er na optreden. Dublin, Belgie (staat er nog niet bij?) en dan Berlijn. Daar moet toch Rotterdam wel tussen kunnen![]()
http://www.microcuts.net/uk/concerts
Zul je net zien.quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:54 schreef MadMarine het volgende:
[..]
hahahahaha, en dan heb je bijna alle mogelijkheden gehad...![]()
maar het is quitte
Weet ik. Maar ik win maar niet.quote:
ja, en voor een concert in Newy York!!!quote:
Ik hoooooooooop het zo!quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:06 schreef Megalomaniac het volgende:
Hmm 19 Dec Antwerpen? 20/21 Dec Rotterdam? Wat denken jullie?
welk gat is dat dan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:08 schreef rena het volgende:
Ik ga de cd zo kopen denk ikAls ze hem hebben, in het gat waar ik kom zijn ze niet zo modern.
![]()
Culemborgquote:
nieuwegein is natuurlijk ook een veel groter muziek dorp dan culemborg. Spinvisquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:48 schreef rena het volgende:
[..]
CulemborgIk kon er niet eens de dvd vinden van Muse toen. Dus ik ben naar Nieuwegein gegaan (moest ik sowieso nog heen). En ik heb hem
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |