owjeequote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:02 schreef rena het volgende:
Moet niet de laatste poster een nieuw topic openen?
Ik vind de plaat elke keer dat ik luister beter wordenEn dat heb ik niet vaak bij cd's. Ik houd van Muse
![]()
Bij mij doen die clips het telkens nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:09 schreef qu63 het volgende:
bijna alle clips zijn ook op microcuts.net te vinden
Leuk dat al die meningen zo uit elkaar lopenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:09 schreef the_disheaver het volgende:
De cd wordt wat beter. Maar OoS en vooral Absolution is nog steeds beter.
http://www.microcuts.net/uk/multimediaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:11 schreef rena het volgende:
[..]
Bij mij doen die clips het telkens nietWelk programma moet je daarvoor hebben?
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:22 schreef qu63 het volgende:
Mijn all-time-favo-Muse-nummer blijft toch wel Con-science!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:54 schreef Megalomaniac het volgende:
Wat zijn jullie favo Muse b-sides?
moi:
Recess
Pink Ego Box
Can't Take My Eyes Off You
Yes Please
Hyper Chondriac Music
Fury
Futurism
Eternally Missed
Crying Shame
Nou ja kan beter vragen welke niet! xD
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:22 schreef qu63 het volgende:
![]()
Wat hij zegt!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh mijn god, Muse op Rock Werchter.. Het was zo enorm geweldig.
.
The Groovequote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:54 schreef Megalomaniac het volgende:
Wat zijn jullie favo Muse b-sides?
moi:
Recess
Pink Ego Box
Can't Take My Eyes Off You
Yes Please
Hyper Chondriac Music
Fury
Futurism
Eternally Missed
Crying Shame
Nou ja kan beter vragen welke niet! xD
Dat nummer is echt freaky.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:22 schreef qu63 het volgende:
![]()
quote:I can't pretend
Choose how it ends
You slipped away
Questions here to stay
In fear, in sorrow, in fear, in sorrow
I can't pretend
Consumed by an ends
Try bend the rules
Rips out the cruels
I can't pretend
Choose how it ends
You slipped away
Questions here to stay
In sorrow, in fear, in sorrow, in fear
Muse doet tenminste gek met de b-sidesquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:10 schreef Eix het volgende:
[..]
Dat nummer is echt freaky.![]()
[..]
En dat dan superhoog enzo.![]()
![]()
etc etc
En de cover van The Smiths, Please let me get what I want.Die vind ik zo tegek.
En verder eigenlijk bijna alle b-sides wel, die zijn vaker net wat aparter vind ik dan de normale nummers.![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:18 schreef OMG het volgende:
Ik vind de eerste twee albums nog steeds het best. Absolution was een redelijk misbaksel, het nieuwe album is dan weer een stuk beter, maar nog steeds niet van het niveau van Origin of symmetry of Showbiz.
quote:
ja oke doeiquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:41 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Als ik dat bij alle andere herhalingen moet vertellen die hier in dit topic rond gaan![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:43 schreef MadMarine het volgende:
'house of the rising sun' is ook een hele vette cover btw![]()
Puikender dan puik zelfs.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:01 schreef MissBliss het volgende:
Jaaaaa, puik.
Puikendstquote:
Puikend10quote:
Goed zo!quote:
Jaaaa, dat kan ik niet ontkennen!quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:10 schreef Furious het volgende:
[..]
Maar Muse overtreft jou weer!(Ik geef me niet zo snel gewonnen!)
Quitquote:Op woensdag 5 juli 2006 02:13 schreef Furious het volgende:
[..]
Dan staan we gelukkig weer quite/quit/kiet/kwiet/qiet, toch?
Wat een kutwoord is het ook. Ik verplaats mij even tijdelijk naar het engels; 'even'. En weer terug naar het Nederlands.quote:
We staan even jaquote:Op woensdag 5 juli 2006 02:25 schreef Furious het volgende:
[..]
Wat een kutwoord is het ook. Ik verplaats mij even tijdelijk naar het engels; 'even'. En weer terug naar het Nederlands.[afbeelding]
quote:
Jij ook al, niet dat ik 'm bagger vind, maar ik heb het ding gekocht en pas 1 keer geluisterd. Het was voor mij meer een 'moet'je' omdat het Muse isquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]!!!
Hoewel ik moet toegeven dat ik cd2 van Hullabaloo 1!!! keer beluisterd heb, en toen bestempeld heb als bagger![]()
hahahahaha, en dan heb je bijna alle mogelijkheden gehad...quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:13 schreef Furious het volgende:
[..]
Dan staan we gelukkig weer quite/quit/kiet/kwiet/qiet, toch?
Laten we het heel hard hopen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:06 schreef Megalomaniac het volgende:
Hmm 19 Dec Antwerpen? 20/21 Dec Rotterdam? Wat denken jullie?
november is ook nog best leegquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:16 schreef rena het volgende:
Het moet te doen zijn, als je kijkt waar ze er voor en er na optreden. Dublin, Belgie (staat er nog niet bij?) en dan Berlijn. Daar moet toch Rotterdam wel tussen kunnen![]()
http://www.microcuts.net/uk/concerts
Zul je net zien.quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:54 schreef MadMarine het volgende:
[..]
hahahahaha, en dan heb je bijna alle mogelijkheden gehad...![]()
maar het is quitte
Weet ik. Maar ik win maar niet.quote:
ja, en voor een concert in Newy York!!!quote:
Ik hoooooooooop het zo!quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:06 schreef Megalomaniac het volgende:
Hmm 19 Dec Antwerpen? 20/21 Dec Rotterdam? Wat denken jullie?
welk gat is dat dan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:08 schreef rena het volgende:
Ik ga de cd zo kopen denk ikAls ze hem hebben, in het gat waar ik kom zijn ze niet zo modern.
![]()
Culemborgquote:
nieuwegein is natuurlijk ook een veel groter muziek dorp dan culemborg. Spinvisquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:48 schreef rena het volgende:
[..]
CulemborgIk kon er niet eens de dvd vinden van Muse toen. Dus ik ben naar Nieuwegein gegaan (moest ik sowieso nog heen). En ik heb hem
![]()
![]()
Dan nog, alleen laatste cd vind ik tof. Rest vind ik nog altijd redelijk irritant gepingel en gejank en gezeur. Maar dat is precies jouw stijl, dus daar zal jij vast niet over klagen.quote:
Schande.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:51 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
irritant gepingel en gejank en gezeur
koffie?quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:09 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh ja!
OT:
Muse!Wat een feest!
En de zanger is een raar klein iel mannetje in een te strakke broek.
Ugh, ik kruip m'n bed op.
1 van de..quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:19 schreef TheArowana het volgende:
was hij niet de meest sexy man ter wereld?
Kuthitte.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:54 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
koffie?![]()
OK, vertel...wat zit je dwars.![]()
Als dat zo is dan ben zelfs ik sexy. Nee hij heeft wel wat.quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:19 schreef TheArowana het volgende:
was hij niet de meest sexy man ter wereld?
http://www.youtube.com/watch?v=iXnA8z-6Uwgquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:38 schreef maniack28 het volgende:
Dit blijft toch het allerbeste Muse nummer ooit:
http://www.youtube.com/watch?v=nRr1HcwSFOc&search=muse%20citizens
En de nieuwe cd zuigt
Nee dat ben jij. Neuken?quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:01 schreef metalbazzz het volgende:
[..]
Schande.
En Matthew Bellamy is de Mozart van de 21ste eeuw.
Alles van Showbiz en Origin of Symmetry is goed... Absolution had aardige nummers, sommige beter dan andere.. maar Black Holes isquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=iXnA8z-6Uwg
die is live echt goed!
meer luisterenquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Alles van Showbiz en Origin of Symmetry is goed... Absolution had aardige nummers, sommige beter dan andere.. maar Black Holes is
Nee.. het is te poppy, te gemaakt, te commercieel.. ik kots er echt van...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |