Die zijn juist cute!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:58 schreef Komakie het volgende:
Die mislukte balletschoentjes vind ik trouwens ook te lelijk voor woorden
Dat vind ik meer een vrouwen-slipper hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:
mijn hendig sjieke slippers:
[afbeelding]
ohwquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:50 schreef ivetje het volgende:
[..]
Dat vind ik meer een vrouwen-slipper hoor
ow sorryquote:
Nu durf ik ze niet meer aanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:55 schreef ivetje het volgende:
[..]
ow sorryIk had meer zoiets verwacht als "Jij hebt geen verstand van mode" ofzo
Nou, voor mannen kan het ook wel...leuke linnen witte broek erop en je bent klaar
Leuk, slippers voor mannen mét een hakje.....quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:55 schreef ivetje het volgende:
[..]
ow sorryIk had meer zoiets verwacht als "Jij hebt geen verstand van mode" ofzo
Nou, voor mannen kan het ook wel...leuke linnen witte broek erop en je bent klaar
Klopt, in warme landen loopt bijna iedereen er mee. Ik zelf ook als het warm is. Zie nou niet echt wat het probleem er mee is.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:08 schreef ivosnivo het volgende:
Zijn ook meestal allochtonen die dat doen, zal wel normaal zijn in die landjes.
Zijn niet van die hele hoge hakken hoor.. en het loopt goed,maar moet er wel bij vermelden dat ik die niet aan heb als ik daar de hele dag op moet lopen..daar heb ik dan wel andere slippers voorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:36 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Slippers met hakjes? Valt daar op te lopen dan? lijkt mij dat die slippers totaal geen steun bieden, voor je het weet lig je eraf![]()
Net zo gay als zonder hakje. Mits ze gedragen worden aan het strand / zwembad.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:00 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Leuk, slippers voor mannen mét een hakje.....![]()
En die mening vorm je aan de hand van 1 topicquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:24 schreef Ballicious het volgende:
@ Komakie,
voor een snowboarder ben jij ook niet echt relaxed!
Pumaquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:25 schreef Tarabass het volgende:
Sloeberig!? Mijn slippers zijn duurder dan jou schoenen waarschijnlijk. Je reageert je gewoon af op slippers omdat je zelf te onzeker bent om er mee te lopen..
Laat me raden, je loopt op puma's?
Ehm.... Waarom denk je dat mensen speciale zolen krijgen en vroeger zo snel last van hun nek/rug kregen bij een gebrek aan? Als iets van nature zo is wil het niet zeggen dat het beter is he...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:42 schreef Lollifant het volgende:
Heerlijk, slippers! Ik loop er de hele dag op, ook op mijn werk!
Waarom zou je last van je rug krijgen, mensen lopen van nature toch op blote voeten.
Das beter voor m'n rugquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:00 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Leuk, slippers voor mannen mét een hakje.....![]()
*applaus*quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
En die mening vorm je aan de hand van 1 topic
Ik ben prima relaxt. Zo vaak open ik niet een topic in klaagbaak. Maar ik heb ook wel eens iets te klagen. Hoe relaxt ik ook ben. Ik vind die slippers niet mooi. Ik vind het zelfs lelijk en goedkoop staan.
Verder ben ik uitermate relaxt hoor. Veel te warm om je druk te maken....
[..]
PumaIk zou niet durven.
Ok misschien heb jij dan weer net wel dure slippers. Ik ben blij voor je. Maar toch vindt ik het niet mooi staan. Te onzeker??? Nou ik denk het niet. Ik draag ook wel eens slippers maar niet in het openbaar op plaatsen waar het niet gepast is. Zoals op het werk of op school. Ik vind het wel smerig dat iemand op slippers loopt en dat je gewoon zijn smerig geworden poten kunt zien.
Je kunt trouwens genoeg schoenen kopen die prima ventileren. Daar krijg je helemaal geen zweetvoeten in. Daarnaast worden er gelijk weer allerlij andere uitersten bij gehaald. Zoals hoge witte sokken ed. Er zit zoveel tussen dat wel ok is....
[..]
Ehm.... Waarom denk je dat mensen speciale zolen krijgen en vroeger zo snel last van hun nek kregen bij een gebrek aan? Als iets van nature zo is wil het niet zeggen dat het beter is he...
Ooh, dan is het goed!quote:
Omdat het mietjes zijn!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:17 schreef Komakie het volgende:
Ehm.... Waarom denk je dat mensen speciale zolen krijgen en vroeger zo snel last van hun nek/rug kregen bij een gebrek aan? Als iets van nature zo is wil het niet zeggen dat het beter is he...
hangt er vanaf wat voor slippers je hebt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |