Gast, wat is lekkerder; slippers of paupergympies?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:13 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ja idd, beter een kapotte rug en knieen dan het "warm" hebben. Alsof het met slippers aan ineens niet warm is
Dat is onzin, je krijgt van slippers echt geen kapotte rug en knieën.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:13 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ja idd, beter een kapotte rug en knieen dan het "warm" hebben. Alsof het met slippers aan ineens niet warm is
HOO!!!!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:14 schreef DiRadical het volgende:
Er loopt hier ook zo'n idioot rond.
Die loopt het hele jaar op bad slippers.
En dat noemt men dan een zakelijke omgeving![]()
Je kan beter op blote voeten lopen dan op schoenen anders... niks slechts aan voor je rug dus.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:01 schreef Komakie het volgende:
De zolen van die dingen zijn niet het meest stabiel zeg maar....
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:18 schreef Boksmedan het volgende:
Slippers zijn voor zogenaamde ''modebewuste'' mensen die eigenlijk niks duurders kunnen betalen.
Waar haal je die onzin nou weer vandaan. Klagen je collega's niet over je stinkpoten? Lijkt me niet het meest frissequote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:17 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
Je kan beter op blote voeten lopen dan op schoenen anders... niks slechts aan voor je rug dus.
En ik loop hier lekker op slippes op mijn werk, wie zich daar druk over maakt![]()
![]()
Ooh, die had ik willen zeggen!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
Vrouwen met slippers zijn ok, mannen met slippers zijn gay.
Met dit weer legerlaarzen dragenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:19 schreef Dragoneer het volgende:
Koel man.. en dan op hun poten gaan staan met mijn legerlaarzen. Kijken of ze nog steeds zo lekker lopen.
Ik durf echt niet bij hem in de buurt te komen wanneer hij z`n laarzen uittrekt.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:22 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Met dit weer legerlaarzen dragen
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |